حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جدیدترین پتنت گوشی تاشو شیائومی به استفاده از دوربین پاپ آپ اشاره دارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | حق اختراع، شیائومی

ظاهرا شیائومی در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو با یک ویژگی جدید است. حداقل پتنت گوشی تاشو شیائومی که این موضوع را تایید می‌کند. این بار، گوشی تاشو شیائومی دارای یک دوربین سلفی پاپ آپ خواهد بود تا تجربه تمام صفحه را در نمایشگر اصلی فراهم کند. در ترنجی تصاویر این حق اختراع جدید را ببینید.

پتنت گوشی تاشو شیائومی با دوربین پاپ آپ را ببینید

ممکن است گوشی تاشو آینده شیائومی به دوربین پاپ آپ مجهز شود؟ 

جواب به این سوال سخت است اما حداقل این پتنت ما را از اهداف این غول فناوری چینی در تولیدات آینده خود آگاه‌تر می‌کند. این خبر که توسط Shadow_Leak در توییتر به اشتراک گذاشته شده است در راستای چندین پتنت مشابه شیائومی قرار دارد که پیش از این انواعی از گوشی های تاشو مجهز به دوربین پاپ آپ را نشان می‌دادند. با نگاهی به تصاویر تازه به اشتراک گذاشته شده در توییت این فرد، می بینیم که این گوشی هوشمند شماتیک، دارای دو پنل نمایشگر است. صفحه نمایش اصلی و بزرگتر به سمت داخل تا می شود، در حالی که یکی از بخش های بیرونی میزبان نمایشگر ثانویه کوچکتر خواهد بود. در همین حال، نیمه دیگر پنل پشتی دارای سیستم دوربین پشتی است که از سه سنسور دوربین تشکیل شده است.

پتنت گوشی تاشو شیائومی با دوربین پاپ آپ را ببینید

پتنت گوشی تاشو شیائومی با دوربین پاپ آپ را ببینید

اگرچه، مشخص نیست که هر سنسور دقیقا چه عملکردی را ارائه می دهد، اما نکته مهم‌تر در نمای جلویی دستگاه قرار دارد. زیرا با کمی دقت در قسمت جلویی دستگاه، فاقد بریدگی بودن آن برای قرارگیری دوربین سلفی و زائده بیرون آمده از بدنه این دستگاه اشاره به یک ماژول پاپ آپ دارد. با در نظر گرفتن پتنت های مشابه پیشین و با توجه به این تصاویر جدید پتنت گوشی تاشو شیائومی، به نظر می‌رسد که این شرکت تلاش می‌کند تا روند دوربین های پاپ آپ را احیا کند. اما این بار این تلاش ها در حیطه گوشی های هوشمند تاشو خواهد بود. دوربین سلفی در مکانیزم پاپ آپی قرار گرفته است که احتمالا توسط یک موتور به داخل و خارج دستگاه منتقل می‌شود. با نگاهی به این ماژول از نمای رو‌به‌رو، می‌توانیم دو برش را ببینیم که به این معنی است که دوربین جلوی آن دوگانه است.

به نقل از منبع، در حالی که تصاویر تنها این چند جزئیات را فاش می کنند، افشاگر مذکور در این توییت یک تغییر جدید دیگر را نیز به گفته های خود اضافه کرد. بر اساس اظهارات وی ظاهراً گوشی هوشمند تاشو جدید دارای باتری های بزرگتر برای عمر باتری طولانی تر خواهد بود. این نشان می دهد که شیائومی احتمالاً به طور جدی بر روی چنین دستگاهی کار می کند.

حق اختراع گوشی تاشو شیائومی با دوربین پنج گانه پاپ آپ طور

همانطور که گفتیم این اولین بار نیست که شیائومی چنین پتنتی را ثبت می‌کند. پتنت گوشی تاشو شیائومی در صورت عملی شدن برای شما جذاب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری