حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت شارژر ۴۵ وات سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ حدود ۵۰ یورو خواهد بود و جداگانه به فروش می رسد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سه روز پیش در ترنجی خواندیم که گلکسی نوت ۱۰ از شارژر ۴۵ واتی پشتیبانی می کند اما شارژر ۲۵ واتی با آن عرضه می شود. گوشی گلکسی نوت ۱۰ از فناوری شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کند، اما شما باید شارژر سریع ۴۵ وات گلکسی نوت ۱۰ را به صورت جداگانه خریداری کنید. در حقیقت قیمت شارژر ۴۵ وات سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ حدود ۵۰ یورو خواهد بود و جداگانه به فروش می رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شارژر ۴۵ وات سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

شارژر ۴۵ وات سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

شارژر ۴۵ وات سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

در حال حاضر تایید شده است که شارژر مدل EP-TA845، در حقیقت شارژر سریع ۴۵ وات گلکسی نوت ۱۰ است. این شارژر هنوز عرضه نشده و برای نخستین بار در ماه گذشته اعلام شد که با پرچمدار آینده سامسونگ ارتباط خواهد داشت، زیرا گزارشات منتشرشده حکایت از پشتیبانی این شارژر از فناوری شارژ سریع 45 وات دارد. در حال حاضر مشخص شد که فقط گلکسی نوت 10 پلاس از فناوری شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کند، اما شارژر مربوطه را درون جعبه دستگاه تحویل نخواهید گرفت، بلکه باید آن را به صورت جداگانه و با قیمت 50 یورو خریداری کنید. این قیمت حداقل برای بازار ما واقعا گران خواهد بود.

بد نیست بدانید که هم اکنون تعدادی از فروشندگان در اروپا، این شارژر را برای فروش در اختیار دارند و در دو رنگ مشکی و سفید با شماره مدل EP-TA845XBEGWW و EP-TA845XWEGWW در دسترس هستند. توجه داشته باشید که هیچ کدام از لیست‌های منتشرشده به صراحت اعلام نکرده‌اند که شارژر متعلق به گوشی گلکسی نوت ۱۰ است، اما با توجه به شواهد حقیقی موجود، می‌توان نتیجه‌گیری قاطعانه‌ای داشت که شارژر به پرچمدار آینده سامسونگ مربوط خواهد بود. اینطور که پیداست، کلیه فروشگاه‌ها در حال فروش این دستگاه با قیمت 50 یورو هستند.

احتمالا هر دو گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس با شارژر سریع 25 وات مدل EP-TA800 همراه خواهند بود؛ سامسونگ شارژر 25 وات را در گوشی های گلکسی ای 80، اس 10 مدل 5G و ای 70 هم قرار داده و به نظر می‌رسد نیاز کاربران زیادی را رفع خواهد کرد. در صورتی که شما قصد دارید شارژر قدرتمندتری داشته باشید، باید پول بیشتری پرداخت کنید نکته مهم این است که نسخه عادی گلکسی نوت ۱۰ احتمالا از شارژر ۴۵ واتی پشتیبانی نکند اما نسخه پلاس بتواند از آن استفاده کند.

با توجه به این که گوشی گلکسی نوت 10 پلاس از قیمت 1149 یورو برای مدل پایه آغاز می‌شود، افراد زیادی علت قرار نداشتن شارژر 45 وات را با دستگاه متوجه نمی‌شوند. بر اساس اطلاعات موجود می‌توان باقاطعیت گفت که پرچمدار جدید سامسونگ از شارژر 45 وات پشتیبانی می‌کند، اما برای استفاده از آن مجبور به خرید یک شارژر جداگانه هستید. در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد، آیا شما شارژر 45 وات را خریداری خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

چه خبره 😐😒ویوو ۴ گیگ رم بیشتر و ۱۲۸ گیگ حافظه بیشتر و شارژر ۴۴ واتی اضافه می‌کنه قیمتش رو شصت دلار بیشتر میکنه

mostafa3

هم قیمت شارژر ۵ واتی آیفون

حاج حسن ملقب به ماشالله خان

اینم از مشتری مداری سامسونگ منتظرم فناش بیان ریپلای کنن بگن چرت نگو 😂

نذار از مشتری مداری دوتا برندای محبوبت بگم…

m.b

بر اساس گفته ice universe اصلاً نوت 10 شارژر 45 وات رو پشتیبانی نمیکنه… 😑
اون نوت 10 پلاس هست که پشتیبانی میکنه ولی باید 50 یورو اضافه‌تر پول داد براش… 😑

aliasad

دم هواوی گرمه بازم ولخرجتره

علی شیخ زاده

اگه این کارو انجام بده حتما از طرف هواوی مورد طعنه و تمسخر قرار میگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)