حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت ۱۰ از شارژر ۴۵ واتی پشتیبانی می کند اما شارژر ۲۵ واتی با آن عرضه می شود

نوشته

4 سال قبل | 53 دیدگاه | سامسونگ

گفته می‌شود گوشی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ (Samsung Galaxy Note 10) از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند؛ اما ظاهرا شارژری که در جعبه‌ی گوشی قرار دارد٬ حداکثر از شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شارژر سریع سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

شارژر سریع سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

شارژر سریع سامسونگ گلکسی نوت ۱۰

از آنجایی که مشتریان خواهان گوشی‌های هوشمندی با آناتومی بهتر و باتری‌هایی بزرگ‌تر هستند٬ در نتیجه شارژری که با گوشی‌ها عرضه می‌شود نیز بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کنند. با این حال٬ طبق اطلاعاتی که تازه به دست ما رسیده٬ شارژری که با گوشی گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس عرضه می‌شود چندان جالب نیست!

همانطور که در گزارش‌های پیشین اشاره کردیم٬ نوت ۱۰ پلاس از فناوری شارژ سریع 45 وات بهره‌مند خواهد بود. این کمک می‌کند گوشی جدید سامسونگ با هواوی پی 30 پرو که از فناوری شارژ 45 وات بهره می‌برد به رقابت بپردازد و زودتر از هر گوشی دیگری به شارژ کامل برسد. این فناوری ارتقاء یافته می‌تواند هر مشتری را جذب خودش کند٬ اما یک افشاگر مشهور می‌گوید که همه کاربران نمی‌توانند از فناوری شارژ سریع 45 وات سامسونگ بهره ببرند.

ظاهرا سامسونگ یک شارژر 45 وات را در داخل جعبه‌ی گوشی نوت ۱۰ پلاس قرار نداده است٬ در عوض یک شارژر 25 وات در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. هرچند این استراتژی جدید هرچه که هست بهتر از گذشته است٬ اما کسانی که می‌خواهند بدون هزینه‌ی اضافی از حداکثر سرعت شارژ سود ببرند را ناآمید می‌کند. سامسونگ این شارژر را فقط به صورت جداگانه به فروش خواهد رساند.

این افشاگر که با نام کاربری Ice Universe آن را می‌شناسیم٬ در مطلبی مرتبط می‌گوید که گوشی گلکسی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ از فناوری شارژ سریع بیسیم 20 وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. درست همانند فناوری شارژ سریع 45 وات ٬ برای بهره‌مندی از این فناوری نیز شما نیازمند خرید یک شارژر بیسیم جداگانه هستید و آن در داخل جعبه‌ی گوشی قرار ندارد. اما در مورد نسخه‌ی اصلی نوت 10 هیچ اطلاعات دقیقی وجود ندارد و ما نمی‌دانیم آیا این دیوایس نیز از فناوری شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کند یا خیر.

این گوشی ممکن است از سرعت شارژ حداکثری 25 وات پشتیبانی کند. گرچه آن به 45 وات نزدیک نیست٬ اما حداقل نکته‌ی مثبتی که وجود دارد این است که خریداران دیگر مجبور به خرید یک شارژر جداگانه برای گوشی خود نخواهند بود. همانطور که گفتیم٬ هرچه هست آن بهتر از گذشته شده  و به جای 15 وات٬ فناوری 25 وات را ارائه می‌کند.


اطلاعات مختلفی در مورد ظرفیت باتری گوشی‌های جدید سامسونگ وجود دارد٬ اما آخرین گزارش نشان می‌دهد که نوت 10 پلاس از یک باتری با ظرفیت 4,170 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این ظرفیت٬ به مراتب پایین‌تر از 4,500 میلی‌آمپر ساعتی است که پیشتر شنیده بودیم٬ اما حداقل 170 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت بیشتری از باتری 4,000 میلی‌آمپری در زیر قاب گلکسی نوت 9 را ارائه می‌کند.

ظرفیت باتری نسخه‌ی اصلی نیز همچنان مثل یک راز می‌ماند. گزارش‌های پیشین به اندازه‌های 4,300 و 4,170 میلی‌آمپر ساعت اشاره دارند٬ اما یک منبع نیز می‌گوید که سامسونگ زیر قاب پرچمدار جمع و جورتر خود از یک باتری 3,400 میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد.

نوت 10 و نوت 10 پلاس در روز ۱۶ مرداد و در نیویورک سی‌تی آمریکا معرفی خواهند شد. در کنار این دو گوشی هوشمند٬ ما می‌توانیم انتظار معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 و تبلت گلکسی تب اس 6 را نیز داشته باشیم. ما شنیده‌ایم که قیمت نسخه‌ی اصلی این خانواده 999 دلار و نسخه‌ی پلاس آن نیز 1149 دلار باشد.

نظر شما درباره این تصمیم سامسونگ چیست؟ فکر می کنید دلیل آن چه باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
53 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

😑 بعداً سامسونگی ها اپل رو مسخره میکردن که لوازم جانبی رو جدا میفروشه… 😒

m.b

خداییش شرکت ها دارن کم کم شارژر وایرلس داخل جعبه رو هم حتی باب میکنن اونوقت سامسونگ همین شارژر سیمی رو هم جدا میفروشه…
شارژر بی سیم که بماند…
بعد به دوستان که میگیم سامسونگ براتون دندون تیز کرده، بهشون بر میخوره…
والا…
لااقل شارژر 45 وات رو همراه گوشی میذاشتی داخل جعبه که یه تغییر بیشتری نسبت به اس 10 پلاس داده باشی که بیشتر ترغیب بشن واسه خریدش…
——————
پ.ن
سر ماجرای دوربین هم سامسونگ میتونه از 40 یا 48 مگاپیکسلی استفاده کنه ولی نمیکنه و این دقیقاً خواهرخوانده همین ماجراست…

ramin123

نه که شیائومی خودش کامل ترین پک رو داره!!!!!برا K20 pro همه جا تو بوق و کرنا کردن که از شارژر 27 واتی استفاده می کنه ولی تو خود جعبه گوشی 18 واته!!! یا قابلیت شارژ وایرلس که اونم براش باید جداگونه پول داد!!!
حالا خوبه که سامسونگ تا الان کامل ترین لوازم جانبی رو با گوشی هاش میده:شارژر سریع، هندزفری با کیفیت، کابل otg و تبدیل تایپ C به USB معمولی و یه قاب.
شیائومی که فکر کنم به زور شارژر هم بخواد بذاره و با یه قاب سر و تهش رو بهم میاره!! اصن نمی دونم کلمه ای به عنوان هندزفری (حالا کار به کیفیتش هم ندارم) برا شیائومی تعریف شده یا نه؟!!!
بذار اول معرفی بشه بعد بهش حمله کنید!!!

Amin B3DA

دوست عزیز یه نگاه به قیمت بکن بعد قضاوت کن. گوشی مثلا 150 یا 200 دلاری انتظار داری برات هندزفری akg یا شارژر بیسیم و… بزاره؟
دوتا خونه هم اگر بخوان مقایسه کنن امکاناتش رو اول نگاه به قیمت میکنند بعد. برفرض خونه 500 میلیونی ارزش خرید بیشتری تا 5 میلیاردی داره بااینکه امکاناتش کمتره اما شاید اون 5 میلیاردی 2 میلیارد ارزش داشته باشه

ronin

دکتر اولا شیا قبلا شارژر وایرلس هم تو جعبه گذاشته
تو جعبش همه اونچیزا گفتی هست به جز هندزفری
نباشه ام مشکلی نیست وقتی داره قیمتو نصف سامسونگ میده
اینکه گرون میفروشی و نمیزاری زور داره

m.b

یک لحظه فکر کن با قیمت redmi k20 pro چی میشه تو سامسونگ خرید و اصلاً میشه با ردمی مقایسش کرد اون گوشی رو یا نه و بعد حرف بزن دوست گرامی…
شیائومی اولین شرکتی بود که شارژر بی سیم رو داخل جعبه و رایگان داد اونم تا آخرین عدد گوشی‌ای که از سری mix 3 فروش خواهد رفت اونم کل این پکیج قیمتش 400 دلار هست که نصف قیمت پکیج سامسونگ هست…
حد داره دیگه دوست عزیز…
طرفداری هم حد داره دیگه…
خودتون اپل رو مسخره میکردید و الان به همون قیمت اپل رسیدید و همون کارا رو برندتون داره عیناً انجام میده(با شدت کمتر البته)…
شیائومی وقتی با 400 دلار شارژر وایرلس داخل جعبه و قاب با کیفیت و بهترین شارژرش رو میده اگر بخواد سودی که سامسونگ می‌گیره رو بگیره به نظرت چی میمونه که نداده باشه؟
واقعاً برات متاسفم…

ramin123

در مورد گوشی 150 دلاری نه ولی برا گوشی پرچمدارش آره انتظار دارم. وقتی گوشی های میان رده و بالارده هواوی و سامسونگ هندزفری دارن، چرا نباید گوشی پرچمدار!! نداشته باشه؟؟؟؟
خود شیائومی شارژر 27 واتی رو فکر کنم 10 دلار جداگونه می فروشه، مگه قیمت نهایی گوشی میشه 1000 دلار که با گذاشتن شارژر ضعیف تر، بخواد صرفه جویی کنه؟!!
M.b
الان چیه به چیه ربط میدی؟؟ این که گوشی هزار دلاری اپل شارژر 5 واتی داره که سه ساعت طول می کشه رو با تفاوت دو نوع شارژر سریع یکی میدونی اونم گوشی که هنوز نیومده؟!
در مورد3 mi Mix کار تحسین برانگیزی کرده و اتفاقا شرکتی که می تونه همچین کاری رو بکنه با حفظ قیمت، بهتر نیست که برا پرچمدارهاش شارژر با توان بیشتر (که فقط چند دلار با مدل ارزون تر فرق داره) و یه هندزفری با کیفیت متوسط بذاره؟؟!!
من که هر سری طرفدار یه شرکت میشم. یه بار طرفدارم سامسونگم، یه بار هواوی، یه بار گوگل و اپل ولی باز تو خوبه همچنان در مورد شیائومی منصفانه نظر میدی!!!!!! و جالبه در هر موردی هم نتیجه گیری می کنی که شیائومی بهتره!!! که این طور، خوبه والا معنی طرفداری و نظر بی طرفانه رو هم فهمیدیم!!!

نکته ی بعدی هم این که انقدر هم در مورد قیمت دلاری تأکید نکن!!! این جا ایرانه و اون تفاوت قیمت دلاری خیالی رو به رخ نکش!!
خواهشا هم دوباره لینک اون جاهایی که فقط یه چیزی از قیمت نوشتن رو دوباره ردیف نکن!!! (چون اکثر قبلی هایی که فرستادی ناموجود بودن!! (بعضی هاشون کل سایتش فقط چند تا گوشی قدیمی و ساده داشتن!!!) تک و توکی هم که موجود بود با قرارداد ترکمنچای گوشی رو بهت میدادن، اسما 2،3 هفته کاری بعد واریز پول گوشی رو بهت میدن، که مطمئنا بالای 40،50 روز باید بدویی دنبال گوشی که پولش رو دادی!!!! تازه بدون ریجستری!، انقدری که میخوای دنبال گوشی بدویی، مدل بعدیش معرفی شده و تو هنوز دنبال گوشی هستی که پولش رو دادی!!) برا من مصرف کننده، قیمت اون چیزیه که گوشی به دستم می رسه نه اون چیزی که اسما روشه!!!
اگر میخوای لینک قیمت بدی، جایی رو بذار که تحویل حضوری و فوری داشته باشه!!
اینم از قیمت که هر سری بحثش میشد.
و در آخر هم وقتی بخوای فقط به نیمه ی خالی لیوان نگاه کنی،دلیل ها خودشون پیدا میشن.
انقدر برا این و اون تاسف خوردی، که بزرگترین تاسفی که باید برا خودت میخوردی رو یادت رفته.
متاسفم برات….

m.b

فکر میکنم به اندازه کافی و درست حرف رو رسونده باشم رامین جان…
همینکه نظرمو اینطوری پاسخ دادی مشخصه که ماجرا ماجرای خواب بودن نیست و ماجرای به خواب زدنه…
من که سهله، اگر 20 نفر دیگه هم هم بهت منفی بدن و هم جوابت رو بدن شما نمیخوای که بپذیری…
موضوع سادست…
تو یه بودجه‌ای داری…
یه شرکت پرچمداری که براش 350 دلار تموم میشه قیمتش، رو 370-380 دلار و ارزون تر از تمامی شرکت های جهان داره میده(فقط لنوو توان رقابت با این قیمت رو داره که اونم تجهیزات توش به پای ردمی نرسیده)، اونوقت میگن چرا هندزفری و شارژر 27 وات نمیده…
خب میتونست بده ولی شاید همه هندزفری نخوان و یکی پاوربانک بخواد یا یه مدل دیگه هندزفری بخواد، پس پایین ترین قیمت میده که هر کی خواست با پولی که از بودجه اولیه اضافه میاد، هر چیزی دلش میخواد بخره…
یه شرکت هم گوشی 450 دلاریش رو 900 دلار میده ولی با هندزفری و بعد شما منتشم سر کاربرا میذاری…
یه شرکت میگه ارزون میدم و با پولی که از بودجه ای که کنار گذاشتید اضافه میاد، برید تجهیزات جانبی رو هر کدوم رو که میخواید و طبق سلیقه‌تونه بخرید…
یه شرکت هم میگه گرون میدم و تجهیزات جانبی رو هم کامل نمیدم و یه چیزی باید رو بودجه خریدتونم بذارید تا بتونید پک رو کامل کنید…
حالا سیاست کدومشون بهتره؟
فکر میکنی وقتی پایین ترین قیمت جهان رو داری میدی، دادن هندزفری و 20 دلار کشیدن روی قیمت گوشی کار سختیه؟
ولی دست خریدار رو برای انتخاب تجهیزات جانبی باز گذاشته با پایین آوردن قیمت…
اما سامسونگ نه پک کاملی داره میده دست مشتری و نه با اینکار قیمت گوشی رو میاره پایین…
راجب سایتایی که دادم هم هر کسی واقعاً میخواست خرید کنه رفت خریدش رو انجام داد از اون سایتا و راضیه…
من که مشکلی ندارم اما اگر این کار های سامسونگ داد کاربرا رو در آورده(من خودم کاربرشم) و شما با اعتراض به حق مخالفی اون یه بحث دیگست قربونت برم…
اگر یه شرکت پایین ترین قیمت جهان رو بده و تو پک جعبش شارژ 27 وات نباشه خب میشه گفت بخاطر اینه که پرچمدار اقتصادیه و ارزونتر از همه پرچمداراس و برای همین شارژر 27 وات نذاشته…
اما وقتی یه شرکت 1000 دلار میگیره و سریعترین شارژرشو نمیده چی میشه گفت؟بگیم چون یکی از گرونترین قیمتای جهان رو داره میده و اشتهاش زیاده بازم شارژر 45 وات نمیده؟
در آخر توصیه میکنم منتظر بهترین پرچمدار شیائومی که از سری میکس (امسال میکس 4) هست بمونی و بهت معنای پک کامل رو یاد خواهد داد، اونم با قیمتی که با اختلاف کمتر از نوت 10 هست…
حالا خوبه با همین k20 شیائومی داره ردمی ایرداتس رو رایگان میده ها…
بعضیا از یه برند خر و خرما و خدا رو باهم میخوان و اونوقت از یه برند دیگه نه خرو میخوان و نه خرما و نه کار برای خدا رو…
تعجبیم نداره که چرا هنوز سامسونگ و اپل این سیاستشونو کنار نذاشتن…
خب داریم میبینیم دیگه …
بعضیاً هر قیمت گزافی هم باشه نمیخوان ببینن چون…

MohammadFarhaadi

خداوکیلی الان جدی جدی سامسونگ رو با شیائومی مقایسه کردی از نظر لوازم جانبی! مومن اپل و سامسونگ با چهار برابر قیمت تمام شده میکنن تو پاچه ملت!شیائومی پنج درصد سود میکشه رو دیوایساش.و تازه طوری پک میشن که بی نیاز از خرید لوازم جانبی باشی نه مثل سامسونگ که گوشی زده بعد اندازه یه گوشی پایین رده شیائومی فقط باید گلس جدا بخری براش!!!

_V_

لعنت بر سامسونگ
منو افسون میریم با مولوتوف خراب میکنیم سامسونگو شما نگران نباشید
مرگ بر ستمگر

Amir galaxy

حیف که میخوام قسطی گوشی بخرم
منم ردمی ایرداتس رایگان میخوام😓😓😓😓

_V_

اینکه نمیذاره واقعا کار قشنگی نیست منم خوشم نمیاد قطعا ولی واقعا مقایسش با اپل چی بود!
اره اپلو مسخره میکنیم بازم مسخره می کنیم!
اون اپل شارژری که توگوشی 1500 دلاریش (بالاترین کانفیگ تن اس مکس) میذاره هم ۵ واته!
میدونی یعنی چی؟
این مسخره کردن نداره؟
همین سامسونگ الان همین شارژری که همه دادشون در اومده ازش باز پنج برابر اون شارژر اپل که تو جعبشه توان داره
اینم بماند که نسخه ۵ جی که فکر کنم از لحاظ قیمتی با تن اس مکس ۱۵۰۰ دلاری مقابله میکنه شارژر ۴۵ واتی رو خودش داره(طبق سیاستی که تو اس۱۰ بود میگم،،،نسخه عادی و پلاس شارژر ۱۵ واتی ولی ۲۵ واتی هم می شد بخری،،ولی تو ۵جی با خودش بود،،،،اینم نوت۱۰ عادی و پلاس ۲۵ واتی ولی ۴۵ واتیم میتونی بخری،،اما تو ۵جی با خودش ۴۵ واتیه)
پس کلا اپلو نکشید وسط که رقیبش از سامسونگ هشت برابر توان بیشتر داره(پنج وات در برابر چهل و پنج وات)
در خصوص مقابلش با رقیبی مثل هواوی،،میشه چیز جالبی گفت،،همین الان اس تن پلاس اسنپدراگون،،،تنها ضعفاش به پی ترتی پرو میشه زوم و تا حدی نایت مود و همین شارژر،،،ولی برو ببین چه زمینه های برتری داره

اما شیائومی!شیائومی هرچند که همین اس۱۰ پلاس رو خودش تولید کنه قطعا به قیمت این سامسونگ نمیرسه ولی بازم گرون میشه،،همین الان برید ببینید می۹ چه چیزایی کم داره به اس۱۰ پلاس بعد ببینید اگر اونا اضافه می شد حدودا چند میشد(نسخه ۸ گیگ رم می۹ با قیمت ۴۴۶ دلار رو باید مقایسه کنید و اس۱۰ پلاسم نسخه پایه با قیمت 817 دلار…)

_V_

و یه چیز دیگه میشه بگید شارژر چند دلاره؟!

✔ TVKade

اینم یکی دیگه از روش های جدید کلاه بردار اعظم برای دزدی از مشتری.

Dr.Nazer

الان حمله میکنن😐📿

ronin

همچین اپلگونه ای داره دزدی میکنه
تو که داری بالا ۱۰۰۰ دلار میفروشی لعنتی
دلت نمیاد شارژر درست حسابی بزاری توش
اون از هندزفری
اینم از شارژر
سامسونگم راه و روش دزدی اپلو یاد گرفته متاسفانه
(الان یه سری میان میگن این همه امکانات داره پولش حقشه ولی ابن پول واسه اونوریام پول زیادیه و منطقی نیست)

Amin B3DA

نظری ندارم و همه چیز گویاست و این هم لابد سیاستی پشتشه وگرنه داخل جعبه قرار میدادند (هرچند سیاست خوبی نیست)
اما روی صحبتم با اون ترول عزیزیه که میگفت سامسونگ خدای مشتری مداریه خدای احترام به خریداره و…
منتظرم ببینم اینجا زیر پست چه سخنان گهرباری تحویلمون میده

ronin

لابد میاد میگه شارژر سریع خطرناکه سامسونگ تو جعبه نزاشته
و باز هم نتیجه میگیریم سامسونگ خدای مشتری مداریه😂😂
خلاصه بهونه پیدا میکنن تعجب نداره

Amin B3DA

بله لابد میگه سرطان زاست یا خطر انفجار داشته یا پیش گوشی باشه اشعه داره مضره
واقعا ضربه ای که ترول ها (هر برندی) به همون شرکت میزنند رقیبا نمیزنند. اصن یه بی طرف بیاد بخونه کامنت ها را از اون برند زده میشه بخدا

ronin

دکتر اولا شیا قبلا شارژر وایرلس هم تو جعبه گذاشته
تو جعبش همه اونچیزا گفتی هست به جز هندزفری
نباشه ام مشکلی نیست وقتی داره قیمتو نصف سامسونگ میده
اینکه گرون میفروشی و نمیزاری زور داره

علی شیخ زاده

باز که رد پای اپل پیداس😐
یعنی هر غلطی میکنه اندرویدیا باید انجام بدن ؟ چرا آخه😣

✔ TVKade

سامسونگ یا اپل ورژن 2، دیگه برند گوشی نیست بلکه برند پوله و تنها چیزی که براش اهمیت داره پوله. هر راهی برای چاپیدن مشتری پیدا کنه دریغ نمیکنه.

omid-star

برخی از دوستان متعصب نسبت به سامسونگ جوری حرف میزنن انگار اگر سامسونگ یه سری خدمات ارائه بده ، به مشتریاش لطف کرده و اگر هم ارائه نده اشکال نداره ، ولی بقیه شرکت ها اگر خدمتی ارائه بدن وظیفشونه 😐😐

m.b

دوست عزیز خودتو خسته نکن منم فکر میکنم دیگه آخرین نظرمو در پاسخ به اون آقا نوشتم…
ایشون حتی به خودش زحمت نمیده که یه نگاهی به کامنت ها بندازه که ببینه همه دارن برخلاف حرفش حرف میزنن و حرفاش یه چیزی تو مایه های طنز داره میشه دیگه…
به هر حال سامسونگ هم تو ایران کابر منطقی داره و هم کاربر تندرو و در طی زمان همونطور که اپل هم همچین وضعی داشت، قیمتا که بره بالا، اون کاربر های تندرو هم از کار های گذشتشون دست برمیدارن و میفهمن شرکتشون سیاست های اشتباهی پیش گرفته…
الان واسه طرفدار های اپل تو سایت همچین وضعیتی پیش اومده و خودشونم ازش انتقاد هایی حتی بیشتر از انتقاد های ما میکنن…
واسه سونی هم همین اتفاق افتاد…
مطمئن هستم واسه سامسونگ هم خار این سیاست های اشتباه، در نهایت مستقیماً تو چشم خودش و کاربراش خواهد رفت…

Jason bourn

کسایی‌که میگن سیستم عامل تایزن تو تی وی شکست خوردش منفیاشون ارزش‌ یک ریالم نداره
مخصوصا وقتی بحث سامسونگ باشه پس‌خواهشا اینقدر منفی‌منفی‌نکنین که این منفیا رو یه نفرم میتونه بده!
خوب اولا این شارژر کلا سر هم رفته فک نکنم خیلی چیز گرونی در بیاد درمقایسه با هزینه ساخت خود گوشی که همینطوریش حدود ۵۰۰ دلار آب میخوره بعد که شارژرو که نمیزاره تو جعبش که جای انتقاد داره اوکی
ولی اینم در نظر‌بگیر توان شارژر پیش فرضش ۲۵ واته که ۲ وات کمتر از شیا هست نه ۵ وات
از اینورم بعدشم داریم راجب نوت ۱۰ صحبت میکنیم نه یه اسباب بازی ۵۰۰ دلاری که جز شارژر تقریبا هیچی نداره جلوش!
همین سنسور ۴۸ مگی imx 586 که میگی تا همین الانش هیچ گوشی ای با این سنسور نتونسته به گرد پای همین اس ۱۰ش برسه نوت ۱۰ به کنار
جالبترش اینه با زوم ۲ برابری عملکرد به مراتب بهتری از زوم مثلا! ۳ برابری وانپلاس داره
پس دوربینو در یه صورت میشه راجبش اظهار نظر کرد اونم اینه‌که حداقل یه گوشی با این سنسور جدید سونی بتونه در حدش ظاهر بشه ( نمیخواد بهتر باشه! ) که بگیم اره به خاطر ضعف سنسور کم اورد
هنوز که نیورده حداقل از چیزی ایراد بگیر که ایراد باشه

_V_

حاجی الان دارم درک می کنم وقتی خودت اس۱۰ پلاس اونم اسنپ داری چ حرصی با یه سری حرفای سسشر این چینیا ازت در میاد انصافا
در کنار همه برتریاش امروز رفتم بالاخره نمایندگی نزدیکمون گذاشته بود برا امتحان کردن
حاجی گرفتم دستم آبم داشت میومد فقط کلمه سک سی میتونست توصیفش کنه
وزن خیلی عجیب در کنار اون اندازش!
پنل خیلی با کیفیت!
دیزاین محشر
ناموسا عجب چیزیه
باهاش کار میکردمم اون روزنه اصلا اذیت نمیکرد برعکس عکسا حاجی
در کل مبارکت باشه😀😅

Jason bourn

خیلی ممنون نظر لطفته واعظ جان
باور کن خود ماشالله خانم خ.ا.یه کرد از ابهت این گوشی یادت میاد دوتا فحش به تو و بقیه داد و اخرم گفت خیلی گوشی س.ک.سی ای هست؟ زورش میومد بگه آخر‌گفت! 😂
انشالله توهم یه گلکسی تب اس ۶ با اسنپ ۸۵۵ یا یه گلکسی اس ۱۰ 5g نصیبت بشه که امید دارم نصیبتم بشه! ( گور بابای چیپش الان که دارم فک میکنم خداشاهده همین اگزینوسشم تو پاور سیوینگ خیلی راندمان بالایی داره تو عمل تو بازیا بدون لگ و افت فریم و باتریشم بی نهایت عالیه )
البته اگزینوس الان نایت مود داره پچ امنیتی ماه جولایم داره ( مال من ماه می هست! ) و خوب دوربین تله و اصلیش با هر دو میتونی لایوفوکوس بگیری
از این لحاظ خیلی از مشتری مداری سامسونگ راضی نیستم که اینطوری تفاوت قائل میشه
در نهایتم شاید خدا قسمت کنه به پیکسل ۴ ایکس ال یا 7t وانپلتس مهاجرت کنم ولی خوب چیزی تغییر نمیکنه چون تا …. ترولای برندای چینی رو پاره نکنم همچنان هستم! هم اینجا هم تل گر ام! 😂😂😂

_V_

اره یادمه ماشالا رو😅😂
انشالله البته خیلی گرونه همین الان این گوشیا😅

واقعا یه کاربر عادی تو این فضای آشوب میاد تبلیغات و سخنان ترولای هواویو میبینه میره هواوی میخره و واقعا من متاسفم سر این یه مورد…
در کل واقعا حالا میفهمم چجوری فروش هواوی انقدر رفت بالا…

m.b

“یه اسباب بازی ۵۰۰ دلاری که جز شارژر تقریبا هیچی نداره جلوش”
یادم باشه این جمله هم بذارم بین جمله “من از همه کاربرا بیشتر حالیمه” و جمله “رابط کاربری هوآوی بدترین رابط کاربری جهانه”
من با امسال شما حرفی اگر داشته باشم هم، جواب شما نخواهد بود…
چه جواب شمارو بدم و تاثیری نداشته باشه و چه جواب شمارو ندم، شما در هر صورت نمیخواید جوابی بشنوید…
بحثم رو کردم و به اندازه کافی کامل هم بوده فکر میکنم…
لازم نمیبینم ادامه بدم و این نظرم نوشتم که فقط همینو بگم و نه اینکه برای جواب دادن به حرفای صد من یه غاز وقتمو تلف کنم…
من نظرمو میدم و کاربرا هم خودشون قضاوت میکنن…
هر کی هر چی خریده مبارکش باشه ما هم با خوشی بقیه خوشیم…
اوقات خوش

afsoon

شما دیگه از ترول بودن رد شدید عنوان سوپر ترول رو گرفتید .اسباب بازی پانصد دلاری ؟ 🤣هرچند پرچمدار شیائمی قیمتش ۳۷۰ دلار هست و هیچ کمبودی نسبت به پرچمدار هزار دلاری سامسونگ ندارد .😂🤣پای شیائمی به بازارهای جهانی داره کم کم میرسه یه روزی ترنجی سقوط سامسونگ اشغال ساز رو میزارع😂🤣شیائمی از سال آینده صد واتی تو جعبه میزارع سامسونگ از ترس آتش گرفتن و منفجر شدن نمیزاره .قیمت تمام شده نوت ۱۰ هم حدود ۳۵۰ دلار اینا باید باشه چیزی ندارد که بگی پانصد دلار .نمایشگری هست که بقیه دارن دوربینی هست که بقیه دارن باطری و کیفیت ساخت هست که بقیه هم دارن .اصلا گیریم۵۰۰ دلار چرا باید بده۱۲۰۰ دلار 🤣😂🤣😂۲۷ درصد امسال سقوط کرد ۲۷ درصد هم سال آینده سقوط می‌کنه 🤣😂

_V_

“.قیمت تمام شده نوت ۱۰ هم حدود ۳۵۰ دلار اینا باید باشه چیزی ندارد که بگی پانصد دلار .نمایشگری هست که بقیه دارن دوربینی هست که بقیه دارن باطری و کیفیت ساخت هست که بقیه هم دارن .اصلا گیریم۵۰۰ دلار چرا باید بده۱۲۰۰ دلار”
و خداوند نگه دارت باشد ای دختر

Jason bourn

.b
آخه نگا کن نمیتونی بی منطق بشی سر این مورد
نگا صفحش بهتره
صداش بهتره
Uiشو نظری ندارم بدم حقیقت جفتشون خوبن
دوربینش نمیرسه
باتریش نمیرسه
قابلیت های قلمم نداره
ضد آبه؟ نیست
پس‌چی‌میمونه دیگه برای من کاربر که چه انتظارایی از یه گوشی دارم؟
پس بگم اسباب بازی خیلی حرف بدی نگفتم در مقایسه با هم رزمای ترولتون که میگن بنجل بهش و خریداراشو کم عقل خطاب میکنن
آقا کسی‌که پولش میرسه و قیمت براش مهم نیست ۱۰۰ درصد گوگل‌میخره یا سامسونگ بعضیام هواوی
ولی پولش نرسه یا بخواد پول حفظ کنه اره شیا خوبه
من جزو دسته اولیاش هستم حقیقتا سر حرفم برای ui هواوی هستم ازت تقاضا میکنم وقتی طولانی مدت یه گوشیو نداشتی راجبش ترجیحا بزار فنا و ترولاش بیان بحث میکنن طرفداری شیائومی میکنی بکن چرا تو پستای هواوی میای به من گیر میدی چرا هواوی رو میکوبم؟‌ببخشید مگه‌فناش و ترولاش مردن بیان جواب منو بدن؟!

Jason bourn

در نهایت کجا گفتم از همه‌کاربرا بیشتر حالیمه؟

Jason bourn

الان پیکسل بینینگ خیلی نکته‌مثبتیه به نظرت؟‌خود شماهم به خوبی به نکات منفی این قابلیت اگاهین من خودم میدونم ۱۲ مگاپیکسل کمه ولی دوست دارم نسل بعدی یه سنسور ۱۸ یا ۲۴ مگی بدون این قابلیت بزاره با سایز پیکسل ۱.۴ میکرون تا یه مگاپیکسل بالا‌۴۰ مگی‌و ۶۰ مگی!

Amir galaxy

همین که فست شارژ پیشرفت فوق العاده داشته یعنی چند پله پیشرفت
همین که تو سری نوت همچین چیزی رو نمیزاره تو جعبه خودش میشه چند پله پسرفت😐✋
حداقل همین رو میزاشت تو جعبه یکی از دلایل ترغیب کننده ای بود که کاربر از سری اس بره سری نوت

The Destroyer

به نظرم امسال اصلا نوت 10 جذابیتی نخواهد داشت. هیچ اتفاق جدیدی تا الان توش نیفتاده فقط شاید یه دوربین اضافه بشه. البته شاید سامسونگ میخواد بخشی از امکانات رو تا موقع معرفی فاش نکنه اما تا الان به نظرم خرید s10 5g به صرفه تره تا نوت 10 پلاس

Amir galaxy

من اینکار رو هم پیشرفت میبینم هم پسرفت

The Destroyer

من صرفا شارژ سریع رو نگفتم. کلا منظورم نوت 10 بود که خیلی پیشرفتی نسبت به اس 10 نداشته البته تا الان

afsoon

🤣🤣🤣😂🤣😂🤣🤭😂🤣🤭😂🤭یعنی واقعا خاک تو سر سامسونگ .اشغال ساز گرون فروش .مگه هزینه اون شارژر چقدر بیشتر هست🤣😂همش دنبال سود هست .

Dr.Nazer

افسون جان اولا خاک تو سر خودت؛ دوما آشغال گرون‌فروش شیائومی‌ئه نه سامسونگ؛ سوما پات و از حد خودت فراتر گذاشتی بنظرم یکم خفه بودن هم بد نیست😐📿

afsoon

اشغال گرون فروش شیائمی هست؟ 😂بیچاره با ۳۵۰ دلار ببین سامسونگ بهت ای ۵۰ میده شیائمی بهت کی۲۰ پرو 😂حتی ای ۸۰ هم که ۷۵۰ دلار هست در حد کی ۲۰ پرو نیست هیچ چیزش .

Amir galaxy

فااااااک
A50 رو گفتی 350 دلار؟؟؟؟
منظورت 270 دلاره؟

afsoon

اپو ایکیو و رینو شارژر ۴۵ واتی توی جعبه دارن نزدیک هفت ماه هست توی بازار هستن 🤣😂جالب اینجاست که چهارصد دلار قیمت دارن 🤣😂🤣😂می ۹ هم شارژر ۲۸ واتی داره کی ۲۰ پرو هم ۱۸ واتی همش ۳۷۰ دلار هستن🤣😂🤭جالب اینجاس هزار دلار باید بدی اس۱۰ پلاس اونوقت شارژر ۱۵ واتی داشته باشه 🤣😂اینم از نوت ۱۰ که احتمالا ۱۲۰۰ دلار قیمت داشته باشه .

The Destroyer

1- این پست راجع به نوت 10 هست نه اس 10
2- اوپو گوشی ای به نام آیکیو نداره و اون ویوو هست.
3- اون نسخه ای از IQOO که شارژر 44 واتی داره قیمتش بیش تر از 450 دلاره نه 400 دلار
4- اوپو رینو اصلا شارژر 45 واتی یا 50 واتی نداره حتی نسخه 10x zoom بلکه شارژرش فناوری vooc هست که 20 واتیه
5- قیمت اوپو رینو مدل 10x zoom که از نظر مشخصات به نوت 10 و اس 10 نزدیک تره حدود 800 یوروئه
6- mi 9 و k20 pro هیچ کدوم شارژر 27 واتی رو توی جعبه ندارن که با توجه به قیمت منطقی هم هست ولی باید جداگانه تهیه بشه که هزینه اش هم زیاد نیست.
7- خواهشا قبل از این که چیزی بگی یه ذره تفکر کن

afsoon

🤣🤣در هر صورت خجالت آور هست گوشی ۱۲۰۰ دلار شارژر ۲۵ واتی .ضمنا کی ۲۰ پرو هم شارژرش رو خود شیائمی داره میده ۳ دلار و هر کسی که میشناسم سفارش زده این شارژر هم اضافه کرده .۳۶۰ دلاره میشه ۳۶۳ دلار .اما سامسونگ ۱۲۰۰ دلار میگیره ۲۵ وات میزارع احتمالا هم شارژر ۴۵ وات رو میگه صد دلار .اپو رینو ۱۰ ایکس شارژر ۴۵ واتی توی جعبه دارد ویوو ای کیو هم ۴۵ واتی دارد اما نسخه فول که امروز ۵۲۰ دلار هست .رینو ۱۰ ایکس هم بیا برات بخرم همین الان ۶۵۰۰ .تازه هفتصد تومن واردکننده سودش هست .میشه ۵۸۰۰ قیمت واقعیش .با دلار ۱۲ هزار تومنی میشه ۵۰۰ دلار .

_V_

بیا اصلا باهم با کوکتل مولوتوف به مقر سامسونگ حمله کنیم📿

The Destroyer

قیمت بازار جهانیش 800 یورو هست اوپو رینو 10x zoom بعد تو میگی بیا برات بخرم 6500؟ عین همون جریان یه فیل دارم رو پایی میزنه ها!!! ای شیطون. در ضمن یه سر به gsmarena بزن و مشخصاتش رو بخون اگر جایی دیدی اسمی از شارژر 45 واتی اومده من اسممو میذارم افسون.

m.b

mi 9 شارژر 27 واتش توی جعبه هست رفیق…

The Destroyer

مطمئنید ؟ تا جایی که یادمه یه پک داشت که توش هم شارژر وایرلس 20 واتیش بود و هم شارژر 27 واتی به قیمت 22 دلار ولی نسخه اکسپلورر شارژر 27 واتی داخل جعبه داشت

The Destroyer
_V_

#ترول

MohammadFarhaadi

قیمت تمام شده اس ده پلاس و می نه هر دو حدود چهارصد دلاره.فکر میکنید واقعا سامسونگ مثلا نهصد دلار هزینه کرده بعد میده هزار دلار؟!طوری شده وقتی قیمت خام گوشیا بیرون اومد سامسونگ توضیحاتی در مورد قیمت گوشیاش داد و قشنگ توضیح داد که هزینه های جانبی مثل هزینه های نمایندگی و پول کارمندای نمایندگی و … به قیمت تمام شده گوشیاش اضافه میشه و مجبوره این قیمت بده.دلیل این توضیحات معرفی همزمان می نه و اس دهه.من خودم فکر میکردم کار اشتباهیه معرفی همزمانش و به ضرر شیائومیه ولی واقعا کار درستی کرد مدیر عاملش.

_V_

عجب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)