حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کدام گوشی های ۲۰۲۴ سامسونگ از شارژر ۴۵ وات پشتیبانی می‌کنند

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، لوازم جانبی

سامسونگ یکی از اولین برندهایی بود که شارژ سریع را به موبایل‌های خود آورد. برند Adaptive Fast Charge را با شارژرهای گلکسی نوت ۴ در سال ۲۰۱۴ تجربه کردیم که ۲ خروجی ۱۰ و ۱۵ وات را بنا به میزان شارژ باتری، انتخاب می‌کرد. سال‌ها گذشت و سامسونگ ارتقا ویژه‌ای روی آن نداد. چند سالی هست که این توان به ۲۵ و در بعضی محصولات به ۴۵ وات رسیده است. اگر برای شما جالب است که بدانید کدام گوشی های ۲۰۲۴ سامسونگ از شارژر ۴۵ وات پشتیبانی می‌کنند، با ترنجی همراه باشد.

گوشی های ۲۰۲۴ سامسونگ که از شارژر ۴۵ وات پشتیبانی می‌کنند

شارژر ۴۵ وات سامسونگ

شارژر ۴۵ وات سامسونگ

یکی از اولین محصولات سامسونگ که با شارژر ۴۵ وات عرضه شد، دوباره یک عضو از سری گلکسی Note بود. گلکسی نوت ۱۰ پلاس در سال ۲۰۱۹ با تجهیز به شارژر ۴۵ وات یکی از اولین محصولاتی بود که مرزهای شارژ سریع این برند کره‌ای را جابه‌جا کرد.

تا چند سال فقط بالاترین مدل گوشی‌های سامسونگ به این توان شارژ مجهز می‌شدند. اینطور که پیداست سال ۲۰۲۴ آغازی بر تغییر آن راهبرد است. کره‌ای‌ها تا کنون ۵ گلکسی جدید را در سال جاری میلادی عرضه کرده‌اند که با توان ۴۵ وات شارژ می‌شوند.

این محصولات عبارتنداز:

  1. ۱- گلکسی اس ۲۴ پلاس
  2. ۲- گلکسی اس ۲۴ اولترا
  3. ۳- گلکسی M55
  4. ۴- گلکسی C55
  5. ۵- گلکسی F55

البته سه محصول آخر در حقیقت تقریبا ۱ محصول هستند که در بازارهای مختلف و با اسامی مختلف عرضه می‌شوند. همچنین ۲ محصول ابتدایی نیز هم‌خانواده هستند.

با وجود این پیشرفت اما به صورت کلی و در مقایسه با برندهای چینی باید گفت که سامسونگ همچنان در بازی شارژ سریع، عقب است. مثلا شیائومی اکثر گوشی‌های اقتصادی خود را هم با شارژ ۳۳ یا ۶۷ وات به بازار عرضه می‌کند.

هر چند ذکر این نکته هم مهم است که گوشی‌های Xiaomi یا دیگر برندهای چینی عموما با شارژر رایگان درون جعبه عرضه می‌شود.

البته نباید از یاد برد که گاها سرعت شارژر یک گوشی شیائومی با شارژر ۳۳ وات تفاوت زیادی با سرعت شارژ گوشی سامسونگ با شارژر ۲۵ وات ندارد اما به هر حال این تفاوت وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید سرعت شارژ یک گوشی در خرید شما چقدر تاثیر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)