گزارشاتی از برخی کاربران گلکسی اس ۱۰ رسیده که پس از آپدیت تلفن همراه خود، قادر به باز کردن قفل صفحه آن نیستند، سامسونگ هنوز واکنش رسمی به این مشکل نشان نداده است. در نتیجه فعلا فعلا گلکسی اس ۱۰ را آپدیت نکنید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.
برخی از دارندگان گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ، اعلام کردهاند که پس از نصب آپدیت جدید تلفنهای همراه خود قادر به باز کردن قفل گوشی خود نیستند. این موضوع در دو روز گذشته یکی از موضوعات پر بحث در وبسایت Reddit بوده است.
مشکل اعلام شده توسط کاربران در مراحل دریافت و نصب آپدیت نیست، بلکه مربوط به روشن شدن تلفن همراه پس از اتمام فرآیند آپدیت است. این کاربران اعلام کردهاند که پس از نصب بهروزرسانی تلفن همراه و راهاندازی مجدد آن، از کاربر درخواست ورود رمز عبور و یا پین کد میشود، با این حال بعد از وارد نمودن رمز عبور، صفحه تلفن همراه سیاه شده و دوباره از آنها درخواست میکند رمز عبور را وارد نمایند.
این مشکل آپدیت گلکسی اس ۱۰ حتی در زمانی که کاربر هیچ رمز عبوری را برای تلفن همراه خود نیز انتخاب نکرده است رخ میدهد. پس از بررسی نظرات کاربران درگیر با این مشکل ذکر چند نکته خالی از لطف نیست:
پس از تماس کاربران با مراکز خدماتی سامسونگ و یا اپراتورهای تحت قرار داد با این کمپانی، تنها راه حل اعلام شده توسط سامسونگ در حال حاضر هارد ریست کردن دستگاه است. با این حال در این روش اطلاعات کاربران از بین میرود و از آنجایی که امکان ورود به تلفن همراه و تهیه یک نسخه پشتیبان وجود ندارد، این موضوع میتواند بسیار دردناک باشد.
البته یک راهکار موقت برای تهیه نسخه پشتیبان وجود دارد و آن هم استفاده از حالت امن (Safe Mode) است. با این حال برخی کاربران اعلام کردهاند که هنوز هم قادر به باز کردن قفل گوشی هوشمند خود نیستند.
اکثر مشکلات نرمافزاری با ارایه وصله (پچ) برطرف میشوند، با این حال در رابطه با این مشکل موضوع کمی متفاوت است. در واقع کاربران قادر به باز کردن تلفن همراه خود نیستند تا بتوانند به منوی آپدیت مراجعه کنند. ممکن است سامسونگ همچون موضوع پیش آمده برای گلکسی نوت 7، یک آپدیت اجباری را در دستگاههای متصل به اینترنت نصب کند.
توصیه میشود اگر با چنین مشکلی مواجه شدید، با مراکز پشتیبانی سامسونگ تماس بگیرید. همچنین اگر اعلان این آپدیت را دریافت کردهاید، بهتر است چند روزی از انجام دادن و نصب آن خودداری نمایید.
امیدوارم که شما این آپدیت را نصب نکرده باشید.
این است سامسونگ ((:
باگه دیگه. ممکنه برای همه پیش بیاد و محدود به سامسونگ نیست
درسته که باگه شهرداد جان یا شهراد جان اما نباید مسئله ی به وجود اومده رو لاپوشونی کرد و تاکنون در محصولات هیچ برندی بعد از اقدام به هر نوع آپدیت نرم افزاری،مشکل مشابهی رویت نشده که اصلاً نشه حتی وارد صفحه ی هوم اسکرین و دیگر بخش های رابط کاربری شد. فعلاً انگشت اتهام به سمت سامسونگ هست و باید دلیل این اتفاق رو به صورت رسمی توضیح بده.
از اونجایی که داخل متن اومده بروز این مشکل مربوط به گوشی های موجود در بازار آمریکا میشه پس میشه اینجور فرضیه سازی کرد که شاید این مشکل منوط به چیپست اسنپدراگون باشه اما بازم این دلیل قطعی نیست چون داخل بازار چین هم با همین اسنپدراگون ۸۵۵ عرضه شدن که در اونجا همچین مشکلی فعلاً گزارش نشده پس به عنوان فرضیه ی دوم میشه این قضیه رو به اپراتورهای آمریکایی و نحوه ی سرویس دهی در شبکه های تحت پوشش اون ها بسط داد.
برای شیاهومی پیش اومد گفتن چینی بنجل همینه
اینم نسخه کره ای
البته که اون درخصوص یک دستگاه میان رده بود اما اینجا بحث پرچمدار اونم در رده قیمتیِ ۱۰۰۰ دلاری مطرح هست.
واسه مشکل باگ می ۹ اس ای شیائمی ترول های سامسونگ خودشون رو کشتن .خخخخخخخخخ بگذریم باگ واسه همه کمپانی ها ممکن هست پیش بیاد
اون گوشیرو آجر میکرد دختر خوب 🙂
مال شیائومی اسمش آجر کردنه مال سامسونگ میشه باگ معمولی!!!؟؟؟اونم تو گوشی با دو سه برابر قیمت!جالبه.میگن کسی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودش رو زده به خواب نه.
باهوش این پین رو نمیاره اون بریک میکرد درک میکنی یا برات قابل درکش کنم؟
تو ایران این مشکل وجود نداره و محدود به آمریکاست فعلاً…
اما اگر این مشکل به وجود اومد گوشی رو خاموش کنید و پاور و ولوم رو با هم نگه دارید و کلیر کش کنید درست میشه…
مشکل خاصی نیست…
پیش میاد دیگه…
اگه راه حل مشکل به وجود اومده صرفاً به یک فرآیند پاک کردن حافظه ی پنهان ساده ختم میشد که خبر به مطبوعات و رسانه ها کشیده نمیشد. اگه قضیه به همین سادگی برطرف میشد که اشخاص مورد نظر چنین پاسخی دریافت نمیکردن( پس از تماس کاربران با مراکز خدماتی سامسونگ و یا اپراتورهای تحت قرار داد با این کمپانی، تنها راه حل اعلام شده توسط سامسونگ در حال حاضر هارد ریست کردن دستگاه است.)
من که خودم همچین مشکلی ندارم و اس 10 هم ندارم اما شنیدم اینکار جواب میده…
درخصوص همین مشکل ایجاد شده در إس ۱۰ شنیدی اینکار جواب میده یا شیائومی؟
چون بازم میگم اگه قرار بود به اون سادگی که گفتی حل میشد،پس در همون تماس اولی که با مرکز خدمات سامسونگ و اپراتور تحت قرارداد برقرار شد ، میگفتن که آقا/خانم گرامی، فقط کافیه شما یک دقیقه این کار رو انجام بدین و دیگه جای نگرانی نیست و اوضاع به همون روال قبل برمیگرده … .
S10
اقا این باگ های که تو ردیت پخش میشه باید از حساب کاربر ریشون گذاشته شه که باید به گوشی وارد شده اپ ردیت را باز کرده و پست گزاشته یه چیزی که من میدونم تا الان با هربار اپدیت کردن گوشی های مختلف یه سری ها میان این شرین کاری هارو میکنن که فلان شرکت زد تروکند با این اپدیت برای همه برند ها این وجود داره از قدیم گفتن بشنو و باور مکن هر موقع برای خودتون هم مشکلی ایجاد شد برید نمایندگی مذکور دادو بیداد کنید دهنشون رو … اره
جناب تو آمریکا این مشکل به وجود اومده و اونا مثل چالتون ندارن خداروشکر…
واقعاً همچین مشکلی به وجود اومده و طرف فقط یه گوشی نداره که میگید چون گوشیش مشکل پیدا کرده پس چطور تونسته پیام بذاره…
چرا انقدر اس۱۰ آمریکا داستان دارع
بصورت کاملا زیرپوستی خواستی بگی اگزینوس سامسونگ مشکل نداره و عالیه مشکل از اسنپ دراگونه!!!نه عزیز بقیه برندا دارن اسنپ میزنن مشکلات عجیب قریب سامی رو هم ندارن.
خود درگیری نداری؟
وات د فاز اسکل
من چیکار ب اسنپ دارم گور بابای همه این چیپستا
میگم سامسونگ امریکا اکثر مشکلات ک خبرش اومده مال سامسونگ امریکا بوده حالا تو گاز بگیر نوب جان
من اپدیت کردم وهیچ مشکلی پیش نیومد
اس۱۰پلاس ۵۱۲ هستش
احساس میکنم باطری بهتر شده یه ذره بلکه