حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی 5G لنوو رسما معرفی شد: لنوو زد ۶ پرو 5G

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه 5G، لنوو

دو ماه پیش بود که گوشی لنوو زد ۶ پرو (Lenovo Z6 Pro) با دوربین چهارگانه، اسنپدراگون ۸۵۵ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم رسما معرفی شد. امروز در جریان کنگره جهانی موبایل شانگهای سال ۲۰۱۹ لنوو نسخه 5G این گوشی را به صورت رسمی رونمایی کرد. اولین گوشی 5G لنوو رسما معرفی شده و لنوو زد ۶ پرو 5G نام دارد. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

لنوو زد ۶ پرو نسخه 5G

لنوو زد ۶ پرو نسخه 5G

لنوو زد ۶ پرو نسخه 5G

لنوو زد ۶ پرو نسخه 5G یا Lenovo Z6 Pro 5G Edition سخت افزاری دقیقاً مشابه با نسخه اصلی دارد، تنها با این تفاوت که در این مدل از مودم اسنپدراگون ایکس 50 کوالکام برای افزودن پشتیبانی از شبکه‌های نسل پنجم اینترنت استفاده شده است.

از لحاظ طراحی ظاهری نیز تنها تفاوتی که بین لنوو زد 6 پرو فایو جی با نسخه استاندارد این گوشی وجود دارد، استفاده از پانل شفاف در قسمت پشتی مدل جدید است. البته مشخص نیست که پانل پشتی این گوشی واقعاً به صورت شفاف طراحی شده و قطعات داخلی را نشان می دهد یا مانند شیائومی می 8 اکسپلورر (Xiaomi Mi 8 Explorer) تنها از یک برچسب برای القای این موضوع استفاده شده است.

لنوو زد ۶ پرو نسخه 5G

لنوو زد ۶ پرو نسخه 5G

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از قیمت و تاریخ عرضه لنوو زد ۶ پرو نسخه 5G اعلام نشده است. نظر شما درباره اولین موبایل 5G لنوو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

احتمالا با قیمت پانصد تا ششصد دلاری باشه .خیلی عالیه

_V_

ارزون در میاد احتمالا
الان نسخه ۴جیش ۴۵۰ دلاره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)