حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 2 با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | ایسوس

شرکت ایسوس سال ۲۰۱۸ برای نخستین بار از اولین گوشی هوشمند گیمینگ خود تحت نام ROG Phone رونمایی کرد. دستگاهی که از طراحی حرفه‎ای برخوردار بوده و مشخصات قدرتمندی برای آن در نظر گرفته شد. دو ماه پیش با هم در ترنجی خواندیم که نسل دوم گوشی گیمینگ ایسوس ROG phone امسال ارایه خواهد شد. در همین بین تاکنون شایعات مختلفی درباره نسل بعدی این دستگاه به بیرون درز کرده و حال نوبت به اطلاعات جدید رسیده است. آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهند که در ماه ژوئن ایسوس و شرکت Tecent Games چین این اسمارت‌فون را معرفی می‌کنند. امروز اما میشنویم که گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 2 با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ایسوس راگفون ۲ (Asus ROGphone 2)

ایسوس راگفون ۲ (ROGphone 2) دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی خواهد بود و این یعنی تجربه گیم‌پلی روان می‌توان روی این اسمارت‌فون حرفه‌ای داشت. پردازنده اسنپدراگون 855، حافظه رم 12 گیگابایتی، دوربین اصلی دوگانه، سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، طراحی بهبودیافته با سیستم کولینگ بهینه شده، صفحه نمایش ارتقا یافته و حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایتی بخشی از ویژگی‌های راگفون 2 ایسوس خواهد بود.

پیشتر مشخص شد در ماه جاری می‌توانیم شاهد معرفی ROG Phone 2 خواهیم بود اما جزئیات دقیقی درباره این دیوایس دردسترس قرار نگرفته است تا به آن پرداخت. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود تایوانی‌ها برای نسل جدید گوشی هوشمند گیمینگ خود چه برنامه‌ای در سر دارد. شایان ذکر است که سیستم عامل این مدل اندروید 9.0 پای خواهد بود و احتمال دارد ایسوس از زبان طراحی ذنفون 6 در این مدل بهره گیرد.

به هر حال تا اواخر ژوئن مدت زمان نسبتا کوتاهی باقی مانده و باید منتظر ماند تا مشخص شود ایسوس چه مدل گوشی هوشمندی در نظر گرفته است. شایان ذکر است که فناوری شارژ سریع، باتری پرظرفیت‌تر نیز احتمالا در ROG Phone 2 به کار گرفته می‌شود.

ایسوس در سال گذشته ROG Phone نسل اول را با پردازنده اسنپدراگون 845، حافظه رم 8 گیگابایتی، سیستم کولینگ حرفه ای و طراحی گیمینگ معرفی کرد. بنابراین بهبود ویژگی‌های ROG Phone 2 دور از انتظار نخواهد بود و با قیمتی بیش از 899 دلار عرضه می‌شود.

نظر شما درباره موبایل گیمینگ احتمالی جدید ایسوس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

حدودا هم قیمت اس۱۰ پلاس میشه؟

Mahdi.L

چون گوشی ای خاص هست، و کلا گوشیای ایسوز تو بازار کشور کم یابن و این هم مدل گیمینگ و پرمیوم محسوب میشه، قیمتش به مراتب بیشتر از قیمت دلاریش میشه، و از اس۱۰پلاس هم گرونتر

_V_

اینجوری ارزش خرید اس۱۰پلاس بیشتر نمیشه؟

Mahdi.L

تو ایران زیاد نمیشه قطعی نظر داد
چون تو ایران نسخه اگزینوس میاد و برای کسی که گیم و قدرت پردازش مهمتر باشه، راگفون به مراتب قوی تره و تجربه صفحه نمایشگر ۱۲۰HZ هم واقعا عالیه
اگر کسی پول داشته باشه به نظرم راگ فون ۲،چیزی کم نداره و حتی خاص تر هم هست
ولی برای عموم این گوشی با توجه به قیمت بالاترش ارزش کم تری به نسبت اس۱۰داره، چون خدمات پس از فروش و لوازم و… هم مهمِ

prospersia

ادمین عزیز مدیر سایت گرامی. ادم پشیمون میشه میاد تو سایت شما .این همه تبلیغات اول و وسط و آخر متن و کاری پاپ اپ تو صفحه سایت شما ادم رو مثل سگ از خوندم منم شما پشیمون میکنه .یعنی حالتی پیش میاد که آدم مجبور میشه از کانال تلگرامیتون هم خارج بشه

afsoon

مشکل تبلیغ نیست مشکل اینه که تبلیغ یه صفحه جدید باز می‌کنه و هیچ راه برگشت به سایت دیگه وجود ندارد و دوباره باید کامل برگشت و سرچ کرد و سایت رو بالا آورد .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)