حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ ایسوس با لوگو “Snapdragon” بر روی قاب پشتی لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اسمارت‌فون، ایسوس، رندر

ایسوس، یک کمپانی تایوانی بزرگ با محوریت فناوری است. شاخه‌های فعالیت ایسوس، کم نیست. از طراحی مادربرد و ساخت لپ تاپ‌ها و گوی‌های هوشمند، همگی از شاخه‌های فعالیت ایسوس هستند. اما شاید بسیاری از ما، در ابتدا این کمپانی را به عنوان یک تولید کننده بزرگ لپ تاپ شناخته باشیم. به هر حال، گوشی گیمینگ ایسوس به همراه “Snapdragon” در مرجع چینی با نام TENAA لو رفته است. در ادامه، به مشخصات فنی لو رفته از این گوشی گیمینگ جدید ایسوس خواهیم پرداخت.

جدیدترین گوشی‌های ایسوس

آخرین باری که ایسوس از گوشی‌های هوشمند جدیدی رونمایی کرد، مربوط به مراسم معرفی پرچمدارانش بود. این سری که متشکل از گوشی‌های خانواده Zenfone 8 بود، حدود ٢ هفته قبل رسماً معرفی شد. دو گوشی موجود در این سری، Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip نام داشتند. تراشه Snapdragon 888 نیز به عنوان قلب تپنده این دو گوشی به کار گرفته شده بود.

 

زنفون ٨ و زنفون ٨ فلیپ ایسوس رسما معرفی شدند

 

این بار، نوبت به رونمایی از گوشی گیمینگ جدید ایسوس است. تاریخ رونمایی رسمی این گوشی گیمینگ اعلام نشده است. با این وجود، مشخصات فنی و رندر این گوشی گیمینگ لو رفته است. به گزارش Gizmochina، گوشی مرموز و رمز آلود جدیدی از ایسوس در مرجع چینی با نام TENAA رؤیت شده است. این دستگاه جدید، از سری ROG یا همان Republic Of Gamers ایسوس می‌باشد. اما نکته عجیبی در این گوشی وجود دارد که در ادامه، با آن اشاره‌ای خواهیم داشت.

مشخصات لو رفته از گوشی گیمینگ ایسوس با برند Snapdragon

همان طور که اشاره کردیم، این گوشی گیمینگ به تازگی در TENAA مشاهده شده است. ابتدا از رندرهای منتشر شده در این مرجع شروع می‌کنیم. این گوشی گیمینگ تازه وارد، در قاب پشتی خود از بدنه‌ای با شیشه دو لبه خمیده بهره مند شده است. این قاب پشتی، تا حدودی مشابه با گوشی‌های پیشین سری ROG Phone است. دوربین اصلی سه گانه با ماژول مستطیلی به همراه فلش LED در این قاب دیده می‌شوند. حسگر تشخیص اثرانگشت خازنی واقع شده در قاب پشتی را نیز نباید فراموش کرد. بر روی فریم این دستگاه، کلید‌های پاور و تنظیم صدا دیده می‌شود.

در قاب جلویی، نمایشگری که ظاهراً زائده‌ای ندارد مشاهده می‌شود. مهم‌ترین نکته‌ای که در این رندرها مشاهده می‌شود، وجود لوگوی Snapdragon در قاب پشتی است. به نظر می‌رسد که ایسوس می‌خواهد خود را به کوالکام و تراشه‌هایش نزدیک‌تر کند و بهینه سازی‌های بیشتری را انجام دهد. حال، به کالبد این گوشی می‌رسیم.

رندرهای منتسب به گوشی گیمینگ جدید ایسوس با مدل نامبر ASUS_I007D

رندرهای منتسب به گوشی گیمینگ جدید ایسوس با مدل نامبر ASUS_I007D

مدل نامبر گوشی گیمینگ ایسوس با برند Snapdragon در این مرجع، ASUS_I007D ثبت شده است. همچنین اسم رمز این گوشی VODKA (!) است. اما مشخصات فنی این گوشی از چه مواردی تشکیل شده‌اند؟ در ابتدا، می‌دانیم که ایسوس در این گوشی از نمایشگری با قطر ۶.٧٨ اینچ بهره گرفته است. پنل این نمایشگر، از نوع OLED است اما وضوح یا رفرش ریت آن همچنان مشخص نشده است. در ادامه، تراشه پرچمدار Snapdragon 888 که در چند دستگاه اخیر این کمپانی تایوانی استفاده شده بود، در این گوشی نیز استفاده شده است. سیستم عامل اندروید ١١ پیش فرض در این گوشی ارائه خواهد شد.

 

اسنپدراگون ۸۸۸ / Snapdragon 888 کوالکام رسما معرفی شد: همان Snapdragon 875 مورد انتظار

 

این گوشی گیمینگ ایسوس، ضخامت ٩.۵۵ میلی متری دارد که نسبتاً زیاد است. ظرفیت حقیقی باتری این گوشی، ٣,٨۴٠ میلی آمپر ساعت است. دوربین اصلی سه گانه با حداقل دو سنسور ١٢ و ۶۴ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. ایسوس در این گوشی گیمینگ، از ١۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 به همراه ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 استفاده خواهد کرد.

نظر شما در مورد این گوشی گیمینگ ایسوس چیست؟ فکر می‌کنید که این دستگاه می‌تواند حرفی در برابر دیگر رقبای خود داشته باشد یا خیر؟ کدام یک از مشخصه‌های کلیدی ASUS_I007D برای شما جذاب‌تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mr.A

باتری ۳۸۰۰ میلی امپر برای یه گوشی گیمینگ کمه

Faez

این گوشی گیمینگ نیست برای توسعه دهنده هاست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️