حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل دوم گوشی گیمینگ ایسوس ROG phone امسال ارایه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، شایعات

نسل دوم گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون (ROG phone) امسال از راه می رسد. ایسوس قصد دارد این گوشی مخصوص بازی را در سه ماهه سوم سال جاری میلادی معرفی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نسل دوم گوشی گیمینگ ایسوس راگ فون (ROG phone)

بازار گوشی های گیمینگ در حال گسترش است. عرضه بازی هایی مانند PUBG و Mobile Legends باعث شده افراد بیشتری نسبت به خرید گوشی های مخصوص بازی از خود تمایل نشان دهند. تعداد کاربران فعال این بازی ها به بیش از 30 میلیون می رسد.

شرکت های زیادی مانند ریزر و شیائومی از گوشی های گیمینگ خود رونمایی کرده اند. در این میان، ایسوس نیز سال گذشته از گوشی ROG Phone رونمایی کرد. بر اساس گزارشی جدید، نسل دوم ایسوس راگ فون در سه ماهه سوم سال جاری میلادی از راه می رسد.

موبایل گیمیگ ایسوس

موبایل گیمیگ ایسوس

شرکت چینی ناشر بازی، Tencent برای ROG Phone 2 با شرکت ایسوس همکاری می کند. انتظار می رود این دستگاه مانند نسل کنونی خود، به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شود و همچنین با قیمت بالایی در اختیار خریداران قرار بگیرد.

ایسوس راگ فون سال گذشته میلادی با قیمت 900 دلار / 800 یورو روانه بازار شد. این دستگاه علاوه بر مشخصات فنی قدرتمند، دارای تجهیزات جانبی زیادی است.

این دستگاه از صفحه نمایش 6.0 اینچی با فناوری AMOLED بهره می برد. این نمایشگر دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 18:9 است. برای محافظت از این پنل، ایسوس از گوریلا گلس 6 استفاده کرده است.

قدرت این گوشی مخصوص بازی را چیپست 10 نانومتری کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. این چیپست از پردازنده گرافیکی آدرنو 630 بهره می برد. این گوشی هوشمند در دو نسخه مجهز به 128/512 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود که هر دو دارای 8 گیگابایت رم هستند.

ایسوس راگ فون به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 12 و 8 مگاپیکسلی مجهز شده و در بخش جلویی آن یک سنسور 8 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارد. وظیفه تامین انرژی این محصول بر عهده یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است.

فکر می کنید راهبرد گوشی گیمینگ می‌ تواند مخاطب را در این بازار اشباع شده، برای خرید جدید ترغیب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)