حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی اس ۱۰ سبب باگ های متعدد شده است

نوشته

4 سال قبل | 27 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

به نظر می‌رسد که آخرین آپدیت منتشر‌شده برای خانواده گلکسی اس ۱۰ سامسونگ مشکلاتی را ایجاد کرده است. آپدیت گلکسی اس ۱۰ سبب باگ های متعدد شده است و در ادامه با هم درباره بعضی از آن ها صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی اس ۱۰ پلاس

گلکسی اس ۱۰ پلاس

به گفته سامسونگ و برخی از شرکت‌های تحقیقاتی در زمینه تجارت، آمار فروش گلکسی اس 10 بسیار خوب بوده و این گوشی از محبوبیت زیادی برخوردار است. قدرت و قیمت مناسب گوشی‌های گلکسی اس 10، اس 10e و اس 10 پلاس سبب ایجاد این محبوبیت شده است. اما بررسی‌ها و گزارشات جدید نشان می‌دهند که این سه دستگاه پس از آپدیت نرم افزاری جدید چندان هم بی‌نقص نیستند.

کرش‌ها و خاموش‌شدن‌های ناگهانی

متاسفانه برخی از صاحبان خانواده گلکسی اس ۱۰ پس از آخرین بروزرسانی که موجب بهبود عملکرد حالت شبانه و ارایه پچ‌های جدید امنیتی می‌شد، دچار مشکلات حادی شده‌اند. حتی برخی از کاربران انجمن‌های Reddit و XDA Developers نیز از عملکرد ضعیف حالت شبانه و دوربین دستگاه سخن می‌گویند.

چنین مسائل و مشکلاتی، ثبات نرم‌افزار گوشی را تحت‌تاثیر قرار داده و تعداد زیادی از صاحبان گلکسی اس ۱۰ از مشکلات به‌وجود‌آمده شاکی هستند. ما درباره بیلد نامبر (شماره ساخت) XXU1ASE5 صحبت می‌کنیم که با برخی از اپلیکیشن‌ها سازگار نبوده و موجب کرش کردن گوشی می‌شود. در برخی از موارد، مشکلات به حدی زیاد هستند که کاربران مجبور به ریستارت کردن گوشی می‌شوند. برخی دیگر از کاربران توییتر اعتقاد دارند که این مشکلات تحت‌تاثیر نرم‌افزار‌های واتس‌اپ و نوا لانچر به وجود می‌آیند.

گلس گلکسی اس ۱۰

گلس گلکسی اس ۱۰

اما این مشکلات زمانی حادتر می‌شوند که برنامه‌های پیش‌فرض تلفن، مانند مرورگر و گالری تصاویر نیز بد عمل می‌کنند. برخی دیگر از کاربران هم از تخلیه سریع شارژ باتری و خاموش‌ شدن‌های ناگهانی گلایه‌مند هستند. البته ریستارت کردن تلفن موجب حل‌شدن موقتی مشکلات می‌شود، اما اگر مشکلات شما هم‌چنان پابرجا هستند، می‌توانید با بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه (Reset Factory) این مشکلات را تا حدودی برطرف کنید.

اگرچه، نمی‌توان گفت که مشکلات بیان‌شده توسط کاربران مختلف در شبکه‌های اجتماعی دقیق بوده یا خیر، اما واضح است که صاحبان تلفن‌های گلکسی اس 10 انتظار ندارند که پس از صرف هزینه نسبتا زیاد، با چنین مشکلاتی رو‌به‌رو شوند.

این مشکلات پس از آپدیت نرم افزاری، اولین و آخرین باری نخواهد بود که پیش می‌آیند

شاید شما و سایر افراد از بیان این جمله، خشنود نباشید؛ حتی برترین اسمارتفون‌های جهان نیز به وسیله نرم‌افزارها و آپدیت‌های ناقص، کارآیی خود را از دست می‌دهند. گلکسی اس ۱۰ نیز از این قاعده مستثنی نیست. مشکلاتی مثل گرمای بیش‌ از حد تلفن، تخلیه سریع باتری و مسائل مربوط به شبکه تلفن‌همراه از فجایع این تلفن به شمار رفته و کاربران را از داشتن ابتدایی‌ترین قابلیت‌های یک تلفن محروم می‌کنند.

گلکسی اس ۱۰

گلکسی اس ۱۰

شنیدن چنین اخباری درباره تلفن‌های پرچمدار موجب ناراحتی افراد می‌شود، اما بروز این مشکلات به صورت عمدی یا سهوی موجب از دست‌دادن مشتریان زیادی خواهد شد. به نظر می‌رسد که سامسونگ درحال آماده‌سازی یک پچ و منتشر‌کردن آن برای پرچمداران خود است.

اگر شما هم از این مشکلات رنج می‌برید، بازگردانی به تنظیمات کارخانه از ساده‌ترین پیشنهادات ما برای حل احتمالی مسائل به‌وجود‌آمده است. اما به یاد داشته باشید که حتما قبل از انجام این کار، از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. یکی دیگر از پیشنهادات ما برای حل این مسائل، پاک‌کردن حافظه‌نهان (Cache) اپلیکیشن‌ها است.

نظر شما چیست؟ شما گلکسی اس ۱۰ دارید؟ پس از آپدیت به این مشکلات خورده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
27 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

Jason bourn?
از مال تو چه خبر؟

سامسونگ تو هم از شیائومی یاد گرفتی😅😂(حتما بازم مشکلات تو نسخه های اسنپدراگونه)

The Destroyer

خدا شاهده یه pocophone سه هفته پیش گرفتم تا به حال نه باگ ازش دیدم نه هنگ کرده همون اول هم یه آپدیت 2.5 گیگی اومد کیفیت دوربینش بعد از آپدیت به شدت رفت بالا و قابلیت فیلمبرداری 1080p 960 fps اضافه شد من نمی دونم شما چه مشکلی با این برند دارید. حالا این که سامسونگ بعضی جا ها باگ نرم افزاری داره چه ربطی به شیائومی داره آخه؟

_V_

اخه شیائومی معروف به اینه که آپدیت میده یه مشکلو حل کنه دوتا مشکل اضافه میشه😅😂اولین باره میبینم سامسونگ بعد اپدیت مشکل اومده براش

The Destroyer

ولی من با گوشیم اصلا این مشکلو ندارم اتفاقا آپدیتش باعث بهبود کاراییش شد. شاید قبلا این جوری بوده چون این اولین باری نیست که دارم اینو میشنوم و از نفرات دیگه ای هم همین مشکلو شنیدم

_V_

خوش به حالتون که این مشکل رو ندارید ایشالا گوشی خوب براتون بمونه!

The Destroyer

ولی واقعا گوشی خوبیه. اگر کسی قصد خرید گوشی داره حتما به poco هم یه نگاهی بندازه

mehrdad_ma

شیاومی خیلی وقته آپدیت هاش خوب شده بدون باگ
اون دیگه بستگی داره دولوپر بزنی یا استیبل

_V_

اهان داش شما همون بودی که نوکیا ۲ داشت و راضی نبود
اه مبارکت باشه پس واقعا

mega08

داداش تو 3 هفته چه انتظار دیگه ای از ی گوشی خشک داری . حرفا میزنیا

The Destroyer

نوکیا 2 که داشتم این جوری نبود از همون اول کلی باگ داشت

Jason bourn

الان بگم مشکل ندارم همه‌حمله میکنن میگن دروغ میگی
پس میگم مشکل ندارم 😂😂😂

هنوز برای گوشیم نایت مود نیومده ولی خوب دوستم که نسخه اگزینوس رو داره براش اپدیت نایت مود ماه پیش اومد دوباره نایت مودشو اپدیت داد از این رو به اون رو شد نایت مودش تقریبا شبیه نایت سایت گوگل عمل میکنه تازه التراوایدم میتونی نایت مود بگیری
راستی عکس پانوروما میتونی انتخاب کنی با لنز الترا واید باشه یا اصلی یا تله!
لایو فوکوس با هر سه لنز امکان پذیر شده گرفتنش
کلا تو امکانات دوربین که ترکونده ظاهرا اپدیت دوربین s10 5g رو تونست بگیره
احتمال بالا برای منم اپدیتش میاد به زودی

mehrdad_ma

نسخه اسنپ داری gcam نصب کن

Jason bourn

چرا جی کم نصب کنم؟ با اپ خودش مشکلی ندارم به مولا 😁 والا نصب کرد خیلیم تفاوت شاقی ندیدم توش رو راست باشم باهاتون همین اپ استوک خودش خیلی تو روز بهتر بود و خوب تنها دلیلی که میمونه برای نصب جی کم نایت مودش هست که اینم ظاهرا تو اپدیت جدید سامسونگ بی نهایت بهبود پیدا کرده که منتظرم بیاد ببینم بعدشم مقایسه کنم

_V_

اه ایول خوش به حالت
ولی یعنی نسخه اسنپ دیرتر از اکسینوس اپدیت میده؟

UnderTaker

فعلا که هرچی گندکاری های نرم افزاری و باگه از جانب شرکت هایی مثل سامسونگ هست که با اون ONE UI از روزی که اومد، یه جاییش گل میکنه.
من همین الان شیائومی دارم، زیر و بم گوشی رو گشتم، یدونه باگ هم نتونستم ازش بکشم بیرون. منی که تازه اینقدر حساسم رو این مسائل.
اینقدر گوشی هاش روونن و کار باهاش لذت بخشه که حد نداره.

از اون دیوار جهالتی که دور خودت کشیدی و خودتو توش حبس کردی، بیا بیرون.

_V_

دیاار جهالت؟یه جور میگه انگار مثلا ما وان یو آی ندیده ایم یا سامسونگ نداریم،والا خدا شاهده نه رفقام نه خودم هیچ باگی نداریم حالا تو هرچی میخوای گریه کن از ثبات نرم افزاری سامسونگ
هیچوقت مث بعضی برندا به این مشهور نبوده که میاد مشکلو حل کنه دوتا مشکل دیگه درست میشه
والا

Saeed Mohammadipouya

اس ۱۰ سهله همین a50 هم بعد دوتا اپدیتی ک گرفت باگ داره

_V_

باشه

The Destroyer

برای هر برندی این اتفاقا پیش میاد شما حتی انروید خالص گوگل رو هم بیاری توش باگ پیدا میکنی و به خصوص برای سامسونگ که با این همه دیوایس سر و کار داره این چیزا عادیه

Saeed Mohammadipouya

درسته

Faraz

بعد آپدیت چه باگی داره چرا الکی میگی من خودم ای پنجاه دارم اتفاقا خیلی گوشیه خوبیه

Arrow

عادیه قدیم هم آپدیت میداد بدتر میشد

mehrdad_ma

معمولا آپدیت تکمیلی برای بهبود عملکرد میدن نه رادمان

علی شیخ زاده

باگ همیشه بوده واسه هر برندی😊
فقط اینکه شرکت برای برطرف کردنش چقدر تلاش کنه مهمه

Milad7

عجب 🤔

Amin B3DA

عادیه خب. پیش میاد. مهم اینه چقدر زمان میبره دیباگ کنه. هرچند یه سری دوستان میگن باگ ندارن بعد آپدیت

_V_

بله باگ برا یه سریه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)