حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندازه نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ احتمالا ۶.۶۶ اینچ خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم باتری گلکسی نوت ۱۰ احتمالا ۴۳۰۰ میلی آمپر خواهد بود. اطلاعات جدیدی از گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ لو رفته و گفته می شود که اندازه نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ احتمالا ۶.۶۶ اینچ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نمایشگر گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10)

نمایشگر گلکسی نوت ۱۰

نمایشگر گلکسی نوت ۱۰

در حالی که سامسونگ در رابطه با گوشی گلکسی نوت ۱۰ اطلاعاتی را منتشر نکرده است، تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این فبلت کره ای بوده ایم.

امروز گزارش جدیدی در رابطه با گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ لو رفته که به استفاده از صفحه نمایش 6.66 اینچی با نسبت تصویر 19:9 و باتری 4300 میلی آمپر ساعتی در این گوشی هوشمند اشاره می کند.

نمایشگر این دستگاه در مقایسه با نسخه کنونی، گلکسی نوت ۹ بزرگتر است. گلکسی نوت ۹ به صفحه نمایش 6.4 اینچی مجهز شده و انرژی آن را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ دارای یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که در مقایسه با باتری گلکسی S10 پلاس، ظرفیت بیشتری دارد.

بر اساس گزارش هایی که تا منتشر شده این گوشی هوشمند در نسخه های مختلف روانه بازار می شود. مانند گلکسی S10 5G، شاهد رونمایی از گلکسی نوت 10 5G نیز خواهیم بود.

رندر سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ را با طراحی جدید دوربین ببینید

در گزارش جدید اشاره ای به استفاده از دوربین اصلی چهارگانه و یا دوربین درون قلم S Pen نشده است.سامسونگ باید گلکسی نوت 10 را با ویژگی های جذابی روانه بازار کند تا بتواند رقبای چینی خود را شکست دهد.

در گذشته نه چندان دور گزارشی به اینترنت راه پیدا کرده بود که خبر از چیدمان عمودی دوربین اصلی گلکسی نوت ۱۰ می داد. بر اساس شایعات، سامسونگ علاوه بر رونمایی از نسخه استاندارد، مدل پرو این گوشی هوشمند را نیز در معرض دید عموم قرار می دهد. انتظار می رود این محصول دارای نمایشگر بزرگتری در مقایسه با نمونه استاندارد باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گلکسی نوت ۱۰ با این اندازه نمایشگر اریه شود؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

حالا تا مرداد هر روز یه خبر از نوت۱۰😐

Star

هواوی از اتحادیه Wi Fi هم حذف شد چه غم انگیز!!!!

Amin B3DA

با این وضع هواوی فک کنم فروش خیلی زیادی داشته باشه. امیدوارم خیلی پیشرفتای خوبی کنه. اگ خوب بود هدفم خریدشه (البته اگ میت30 اندروید باشه و حل شه دعواشون بینشون باید تصمیم بگیرم)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)