حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ٌٌWindowsPhone، آپدیت

حتما که می‌دانید مایکروسافت قرار است در پایان سال جاری میلادی کاملا پشتیبانی خود از ویندوز ۱۰ موبایل را به اتمام برساند ولی نکته مثبت این است که این شرکت برای این ماه نیز یک بروزرسانی Cumulative را برای سیستم عامل موبایلی خود عرضه نموده است. آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل ارایه شده و در ادامه درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

مایکروسافت روز گذشته بروزرسانی به شماره KB4499181 را برای ویندوز 10 نسخه موبایل عرضه کرد که بیلد سیستم عامل گوشی را به 1524.566 ارتقا می‌دهد.

این آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل شامل ویژگی‌های زیر است:

  • ۱- افزایش امنیت و بهبود برخی آسیب‌پذیری‌های سیستم عامل؛ برای مثال جلوگیری از حملات microarchitecture data sampling برای نسخه 64 بیتی ویندوز با شماره کد های (CVE-2018-11091، CVE-2018-12126، CVE-2018- 12127،CVE-2018-12130).
  • ۲- اضافه کردن آدرس وبسایت «uk.gov» به صدر لیست دامنه‌های دارای مجوز TLD HSTS برای مرورگرهای اینترنت اکسپلورر و اج.
  • ۳- رفع ایراد مربوط به نشان دادن پیغام «Error 1309» در زمان نصب و لغو نصب برخی فایل‌های با فرمت‌های .msi و .mspدر درایوهای مجازی.
  •  ۴- رفع ایراد ایجاد کننده مانع برای اجرای نرم‌افزار Microsoft Visual Studio Simulator.
  • ۵- رفع ایراد مربوط به نمایش متون، لایه ها و ابعاد سلول‌ها در نرم‌افزار MS Excel که باعث می‌شد این المان‌ها نازک‌تر از حد و یا بسیار قطورتر به نظر بیایند، زمانی که از  MS UI Gothic یا فونت‌های MS PGothic استفاده می‌شد.
  • ۶- بروزرسانی امنیتی برای مایکروسافت اج، Windows Scripting، پلتفرم نرم‌افزارهای ویندوز و فریم ورک‌های مخصوص آن، Windows graphics، شبکه‌های بی‌‍سیم ویندوز و کرنل ویندوز.
  • ۷-  این بروزرسانی هم‌اکنون می‌تواند توسط کلیه کاربرانی که همچنان از سیستم عامل ویندوز 10 موبایل و یا دستگاه‌های مبتنی بر ان استفاده می‌کنند مورد استفاده قرار بگیرد و تنها کافیست برای نصب آن به بخش تنظیمات گوشی خود، بخشUpdate and Security، Windows Update و سپسCheck for Update مراجعه نمود.

در انتها به این مورد باید اشاره کنیم که علی‌رغم اینکه کمتر از 7 ماه تا پایان رسمی پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز 10 موبایل باقی‌مانده ولی پیش‌بینی می‌شود تا آن زمان نیز مایکروسافت همچنان بروزرسانی‌های بزرگ و کوچک را برای این سیستم عامل و کاربرانش عرضه کند؛ گرچه همچنان به کاربران این سیستم عامل پیشنهاد می‌شود هر چه زودتر به دیگر پلتفرم‌ها مهاجرت کنند.

شما کاربر ویندوز ۱۰ موبایل هستید؟ این آپدیت را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN

آقای عطایی
رندر ها رسمی اکسپریا ۲ منتشر شد
https://cashkaro.com/blog/sony-xperia-2-exclusive-leak/108526

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)