حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام برای ویندوز 10 موبایل از فروشگاه نرم افزاری ویندوز حذف شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | Windows، شبکه‌های اجتماعی

راه های مختلفی وجود دارد که بگویید میهمانی تمام شده است، می توانید پذیرایی را متوقف کنید، لامپ ها را خاموش کنید، بروید بالای میز و به همه بگویید “بروید بیرون” یا اینکه اینستاگرام ویندوز 10 موبایل را از فروشگاه نرم افزاری ویندوز حذف کنید! میهمانی سیستم عامل موبایل مایکروسافت خیلی وقت است که تمام شده اما هنوز بعضی کاربران به آن دلبسته اند و نمی خواهند این موضوع را باور کنند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم اوضاع از چه قرار است.

آپدیت اینستاگرام ویندوز در نسخه 30.1569.12133.0  ارایه و قابلیت هایی چند به آن افزوده شده است اما امکان نصب این برنامه برای موبایل های ویندوز 10 حذف شده است! در حال حاضر فقط کاربران دسکتاپ ویندوز می توانند نرم افزار اینستاگرام را از فروشگاه نرم افزاری مایکروسافت دانلود کنند. اگر شما کاربر ویندوز موبایل هستید می توانید با مرورگر اج (Edge) مایکروسافت وارد وب سایت اینستاگرام (instagram.com) بشوید و عکس بگیرید، از فیلترها استفاده کنید و پست منتشر کنید. بدین صورت اگر با دید کلی به ماجرا نگاه کنید، همه نیازها ارضا می شوند مگر اینکه شما مزیت داشتن یک نرم افزار را نادیده گرفته باشید!

اینستاگرام مدت زیادی کاربران ویندوزفون و بعدها ویندوز موبایل را منتظر گذاشت تا نهایتا سال 2016 نرم افزار خود را روی این پلتفرم قحطی زده از نظر نرم افزار و بازی با کیفیت به صورت آزمایشی ارایه کرد و حالا کمتر از 2 سال بعد این نرم افزار حذف شده است. نظر شما درباره این موضوع چیست؟ شما کاربر ویندوز 10 موبایل هستید؟ فکر می کنید این اتفاق چقدر در مرگ کامل این پلتفرم موبایل مایکروسافت تاثیر بگذارد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من یقرع فاتحه مع الصلوات.

mohammad70

سلام
من لومیا ۸۲۰ دارم هنوز هم خیلی دوستش دارم بعد ۶ سال برای من که گوشیم ۸/۱ هست خیلی وقته این سیستم عامل مرده ولی واقعا حیف گوشی به این خوبی هم دوربین هم سخت افزار نسبتا خوب بخاطر اندروید نبودن باید کنار گذاشته بشه حتی اگه اندروید ۴ داشت الان با دنیایی برنامه میشد ازش لذت برد نوکیا فوق‌العاده هست تو ساخت گوشی ولی ایکاش همون اول اندروید رو انتخاب می‌کرد الان گوشی دست من نوکیا پنج با اندروید ۸/۱ هست ولی هنوز هم ۸۲۰ عالیه و خیره کننده مثل روز اولش بدون هیچ افت کیفیت

BeFair

ایول
نوکیا 5 گوشی خوبیه، دوستش دارم

BeFair

بندگان خدا!
گوشی هوشمند بدون اینستاگرام خب؟

Peiman

ویندوز فون مگه هنوز زندس؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)