حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت دوربین گلکسی اس ۱۰ با اضافه شدن حالت شب ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 13 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

گوشی گلکسی S10 سامسونگ آپدیت جدیدی دریافت کرده است. با نصب این آپدیت، حالت شب به دوربین اصلی این پرچمدار کره ای اضافه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آپدیت دوربین گلکسی اس ۱۰ با اضافه شدن حالت شب صحبت کنیم.

جدیدترین فریمور سامسونگ برای گوشی گلکسی اس ۱۰ یک شگفتی بزرگ برای اپلیکیشن دوربین آن دارد. از این پس گوشی گلکسی S10 دارای حالت شب در اپلیکیشن دوربین خود است. این گوشی هوشمند در زمان عرضه اولیه دارای حالت «Bright Night» در دوربین اصلی خود بود. این ویژگی در زمانی که دوربین تشخیص می داد، وارد عمل می شد که اکثرا در محیط های بسیار تاریخ چنین اتفاقی رخ می داد.

در این آپدیت جدید سامسونگ حالت عکاسی جدید گلکسی اس ۱۰ دارای نام «Night» است. کاربران می توانند با تغییر حالت های مختلف، به آن دسترسی پیدا کنند. عرضه این حالت چند ماه پس از شروع فروش گوشی های سری گلکسی اس 10 تا حدودی غیر منطقی به نظر می رسد. شرکت های رقیب مانند هواوی دارای این ویژگی هستند که عملکرد بسیار مناسبی را نیز از خود به نمایش می گذارد.

آپدیت دوربین گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10)

آپدیت گلکسی اس ۱۰

آپدیت گلکسی اس ۱۰

کاربران برای دریافت حالت شب برای دوربین اصلی باید جدیدترین بروزرسانی گلکسی اس 10 را روی گوشی خود نصب کنند. بر اساس گزارشی از SamMobile، این آپدیت در حال حاضر در اختیار کاربران در کشور سوئیس قرار گرفته است. انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد عرضه این آپدیت در سراسر جهان باشیم.

سامسونگ در ماه فوریه سال جاری میلادی از گوشی گلکسی S10 و برادران آن به صورت رسمی رونمایی کرد. گلکسی اس 10 به صفحه نمایش 6.1 اینچی مجهز شده که دارای حفره درون خود است. این نمایشگر از +HDR10 پشتیبانی کرده و روی آن گوریلا گلس 6 کشیده شده است.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به پردازنده اسنپدراگون 855/اگزینوس 9820، 8 گیگابایت رم، 128/512 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی سه گانه 12، 12 و 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pedram_01

سلام یک اشتباه تایپی دارید به جای تاریک نوشتید تاریخ . خیلی از این خبر خوشحال شدم ایول نسبت به رقیب ها این کم بود حس میشد . خیلی داره از سامسونگ خوشم میاد از وقتی اس 9 پلاس گرفتم حدودا یک سالی میشه همیشه با اپدیت هاش یه قابلیت جدید و جذاب براش ارایه داده و باعث میشه بیشتر از همیشه راضی باشم و احساس کمبود نکنم . این اپدیت هم به زودی برای اس 9 و اس 8 هم ارایه میشه خیال دوستاتی که اس 9 دارن هم راحت باشه .

Genesis

دقیقا منم همونو دارم واقعا اپدیت هاش عالیه .
ولی عکس برداری تو شبش یکم ضد حال هست حتی نسبت به سونی ها عکس هاش تاریک تره .
نمیدونم چرا با وجود دیافراگم ۱.۵ اینقدر تاریک عکس میگیره

ahmad

به سرم زده اس ۱۰ معمولی بخرم

Milad7

به نظر من مدل معمولی زیاد جالب نیست، الان تو بانه رجیستر نشده S10+ حدودا ۱۰۵۰۰ هست که ۶۰۰ هم رجیسترش هست در مجوع حدودا ۱۱۱۰۰ درمیاد.

mbazzaz81

شما تعصب اپل داری
هرگز این کارو نکن چون بش عادت نداری ازش خوشت نمیاد احتمالا

ahmad

من تعصب اپل دارم؟

Pouya

شما ایشونو نمیشناسی😊
کلا تعصب نداره ، اتفاقا تازگیا شیائومی داشته

Mahdi.L

سلام،هنوز یک ماه میشه نوت۹ رو فروختین؟!
به نظرم تو این شرایط فعلی این کار فقط ریخت و پاش بیخودِ، چون باید کلی پول بیشتر بدید و خیلی چیز بهتری از نوت۹ رو تجربه نمیکنید،
من باب توصیه گفتم، در هر صورت پول شماست، و میتونید بخرید

pouya

ب سر منم زده برگردم ای او اس 🙂 کسی اس 9 نمیخواد دو سه هفته ای میشه دارمش

Pouya

من که خودم اس ۹ دارم ولی یه قیمت بگو شاید کسی رو پیدا کردم که خواست بخره
رنگو حافظه رم بگو بی زحمت😁

Pouya

فقط فاز اون دوستانی که سه تا دیسلایک دادن چیه😑😕
میخواد برگرده ای او اس جرم ک نکرده😐

Mahdi.L

بله همونطور که چند هفته پیش هم گفته بودم، بالاخره این مود هم به دوربین اضافه شد

vahid abedi

خیلی هم عالی.

انصافا سامسونگ سال 2018 و 2019 تو اپدیت دهی غوغا کرده
قبلا سامسونگ خیلی با تاخیر اپدیت ها رو ارایه میکرد حی اپدیت های ارتقای اندروید

ولی جدیدا فوق العاده بهتر شده نسبت به گذشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)