حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۱۱ این سه ویژگی گلکسی اس ۱۰ را خواهد داشت

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل

اپل آیفون ۱۱ (iPhone 11) را برای سال ۲۰۱۹ ارایه خواهد کرد و احتمالا همانند سال گذشته شاهد ۳ آیفون در این ارایه باشیم. امروز سه ویژگی که احتمالا آیفون ۱۱ از گلکسی اس ۱۰ به ارث ببرد را با هم مرور خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

اولین ویژگی را باید همان که دیشب در ترنجی خواندیم بدانیم. اینکه آیفون ۲۰۱۹ احتمالا با شارژر سریع ۱۸ واتی ارایه شود و این می تواند مهم ترین پیشرفت در بخش باتری برای آیفون ۱۱ باشد.

اپل با آیفون های شیشه ای خود از سال ۲۰۱۷ ویژگی شارژ وایرلس را به موبایل هایش اضافه کرد. البته که اپل اصلا در این زمینه نه سریع بود و نه نوآور اما به نظر می رسد که کوپرتینویی ها می خواهند ویژگی را که ابتدا در هواوی میت ۲۰ پرو ارایه شد و سپس گلکسی اس ۱۰ آن تجربه کرد، داشته باشد. این ویژگی که دومین ویژگی در لیست ماست را می توان شارژ وایرلس معکوس دانست.

اینکه قدرت شارژ وایرلس معکوس آیفون ۱۱ چقدر باشد مشخص نیست اما با توجه به باتری نسبتا کوچک آیفون ها که از ۳۲۰۰ میلی آمپر تجاوز نکرده است، ویژگی نخواهد بود که برای شارژ موبایل مفید باشد، هر چند که نمونه های فعلی نیز برای شارژ موبایل مفید نیستند و برای لوازم جانبی استفاده خواهند شد.

رندر آیفون ۱۱ طلایی با دوربین سه گانه

رندر آیفون ۱۱ طلایی با دوربین سه گانه

دوربین سه گانه آیفون ۱۱

سومین ویژگی را نیز باید بگویم که ابتدا هواوی باب کرد و آن دوربین سه گانه است اما از آن جهت که پرچمدارهای اپل همچنان با سامسونگ مقایسه می شوند، کاربران دوست دارند بدانند چه ویژگی هایی از گلکسی اس ۱۰ در آیفون ۱۱ هم وجود دارد.

به این صورت باید گفت که آیفون ۱۱ با ویژگی های جذاب گلکسی اس ۱۰ ارایه می شود که البته در پرچمدار هواوی حتی بهتر از آن ها هم حضور خواهد داشت! این خود زنگ خطری است که این برندهای پر مدعا واقعا عقب هستند. نظر شما چیست؟ کدام یک از این ویژگی ها را برای آیفون ۱۱ انتظار دارید؟ ویژگی دیگری خارج از این لیست به فکرتان می رسد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

واقعا تبریک به هواوی که داره تو همه زمینه ها پیش می افته

erfan520

نتیجه تلاش بی وقفه همین میشه
حالا هر شرکتی باشه

Vahid

چقدر طراحیش زشت این چیدمان دوربین

Rog_Pc_Gamer

سال بعد نسخه های کلونش توسط چینیا فراوان میشه تو بازار

ehsan1102000

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/dark-mode-webextension/?src=search

یه تاریک ساز خوب برای موزیلا….هرچند یه چندتا باگ کوچک داره

Rog_Pc_Gamer

والا ادعا که زیاده راجب پی ۳۰ پرو عمل باید ببینیم چی هستش هواوی چون پارسال که دوربینای هواوی جز سایت dxo تو هیچ جا چندان آش دهن سوزی نبودن
شخصا مقایسه کردم باید بگم جز محیط خیلی تاریک فقط فقط عکاسی نه فیلم برداری هیچ حرفی‌برای گفتن نداشت میت ۲۰ پرو جلو ایفون و نوت ۹
البته مقایسه های عملی یوتوبم گویای همه چیزه
همین الانش واقعا فوق العادس دوربین ایفون xs مخصوصا جاهایی که مستقیم از خورشید عکس میگیری داینامیک رنجش فوق العادس
‌راستش برام اهمیتی نداره شارژ سریعش برای من پکیجی که تحویلم میده اعم از باتری صفحه نمایش چیپ اسپیکر جنس بدنه و پشتیبانی و رابط کاربری و خیلی چیزای دیگه اهمیت خیلی بیشتری از شارژ سریع داره البته هرکس یه استفاده ای داره از گوشیش یکی براش خیلی اهمیت داره شارژ سریع البته اینم واقعیته اپلم شورشو در اورده باید پارسال میزاشت ای کاش قضیه اپل درست شه برای ایران که بتونیم گوشیاشو با خیال راحت بخریم

MohammadFarhaadi

خیلی دوست دارم بدونم چطور این سه تا آپشن رو‌مغل سامسونگ میدونید؟هیچکدومش مال سامسونگ نیست تاکید میکنم هیچکدوم!با اینکارها سامسونگ فقط منفور میشه نه محبوب و در اصل به جای تبلیغ برای سامسونگ فقط دغرید منفورترش میکنید.خداییش همینجوری گوشیای سامی عالین و غیر از قیمت که من خیلی باهاش مشکل دارم در بقیه زمینه ها جزء بهتریناست ولی با اینکار تبلیغ منفی میشه براش.فکر کنم همه بدونن گزینه دو و سه قبل از سامی توسط هواوی استفاده شد و گزینه یک هم اگه اشتباه نکنم باز توسط یکی از شرکتای چینی مصل وانپلاس یا شیائومی بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)