حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد همچنان به داشتن جک ۳.۵ میلی متری صدا و حسگر اثرانگشت Touch ID ادامه می دهد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تبلت

پس از ۴ ماه از معرفی رسمی آیپد پرو ۲۰۱۸ توسط اپل که در آن حسگر اثرانگشت Touch ID جای خود را به سیستم تشخص چهره Face ID داد. حالا امروز خبر می رسد که اپل همراه با آیپد مینی ۵ احتمالا یک آیپد ۱۰ اینچی هم معرفی کند که این آیپد همچنان به داشتن جک ۳.۵ میلی متری صدا و حسگر اثرانگشت Touch ID ادامه می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تبلت جدید اپل

آیپد

جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی Macotakara فاش می‌کند که آی پد جدید اپل نسبت به نسل قبلی تغییرات ظاهری چندانی را تجربه نکرده و همچنان شاهد استفاده از جک هدفون و تاچ آی‌دی در این محصول هستیم.

همان‌طور که می‌دانید، اپل در آیپد پرو ۲۰۱۸ سیستم تشخیص چهره فیس آی‎دی را جایگزین سنسور اثر انگشت تاچ آی‌دی کرد. این موضوع باعث کاهش هرچه بیشتر حاشیه نمایشگر گردید. البته به نظر می‌رسد اپل برای کاهش قیمت آی پد جدید از این موضوع صرف نظر کرده است و همچنان از تاچ آی‌دی به عنوان تنها روش بیومتریک تشخیص هویت در تبلت بعدی خود استفاده خواهد کرد.

طبق ادعای یکی از شرکای سخت افزاری ساکنین کوپرتینو، آی پد جدید اپل با نمایشگر ۱۰ اینچی هم‌زمان با آیپد مینی جدید از راه خواهد رسید. البته آیپد بعدی به‌روزرسانی‌های چشمگیری را همراه نخواهد داشت و شرکت سازنده به استفاده از تراشه جدید و چند ارتقا جزئی از جمله پشتیبانی از قلم Apple Pencil و دوربین با کیفیت‌تر بسنده کرده است. در حقیقت این تبلت آپدیتی روی آیپد ۹.۷ اینچی ۲۰۱۸ خواهد بود.

نقد و بررسی آیپد 2018 (iPad 2018) از TheVerge

با این تفاسیر به نظر می‌رسد اپل آیپد بعدی را برای آن دسته از افرادی در نظر گرفته که همچنان خواهان استفاده از جک هدفون و سنسور اثر انگشت هستند و آن‌هایی که خواهان استفاده از ویژگی‌های جدیدی هستند، میتوانند با صرف هزینه بیشتر آیپد پرو را خریداری کنند.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد اپل با این تصمیم قصد دارد تا به همچنان به بهترین تبلت بازار بودن در رده قیمتی های پایین تر ادامه دهد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)