حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقد و بررسی آیپد 2018 (iPad 2018) از TheVerge

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

آپید 2018 اپل با تمرکز بر پایین نگاه داشتن قیمت و تخفیف ویژه دانش آموزان طراحی و عرضه شده است. یک آیپد که خیلی خیلی خیلی “آیپد” است، یک آیپد معمولی اما قابل توجه! اگر شما هم به دنبال خرید تبلتی حدود 330 دلاری (که زمانی می شد حدودا 400 هزار تومان در ایران!) هستید، این ویدیو را از ندهید و در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ظاهر آپید 2018 دقیقا همان ظاهری است که یک آیپد انتظار دارید، گویی یک آیپد ایر 2 دیگر با مشخصات سخت افزاری بهتر که پشتیبانی از قلم نیز به آن اضافه شده است. برای بررسی هر دستگاهی باید به رده قیمتی و رقبای آن نگاه کنید. در رده قیمتی 330 دلار تبلت های ویندوزی وجود دارد اما واقعا تبلت های ارزشمندی نیستند! تبلت های اندرویدی؟! بله در بازار ما تا حدودی وجود دارند اما از برندهای کمتر شناخته شده و با پشتیبانی نرم افزاری محدود برای آپدیت ها! تبلت های آمازون نیز برای مصرف محتوای این شرکت مناسب است. پس به صورت تکنیکی می توان گفت تنها انتخاب شما برای خرید یک تبلت در این رده قیمتی فقط همین آیپد 2018 است!

اما آیپد 2018 به خودی خود چطور دستگاهی است؟ در این بررسی TheVerge به جای اینکه به ارزشمند بودن خرید آیپد 2018 بپردازند، به نوعی می خواهد به شما بگوید آیا آیپد پرو با قیمت بالاتر از این آیپد 2018 آیا ارزش دارد یا نه!؟ گرفتید؟ یعنی این آیپد آنقدر خوب هست که حتی نسل بالاتر و گران تر خود را به چالش بکشد! در ابتدای صحبت باید گفت مشخصا آیپد پرو با حافظه رم بیشتر، نمایشگر 120 هرتز و بلندگوهای استریو که همه پردازش های سنگین چند برنامه iOS را با چیپست قدرتمند A10X fusion ارزش پولی که می دهید را دارد اما سوال اینجاست که برای چه کاربری؟

آیپد 2018 نسبت به آیپدهای 9.7 اینچی قدیمی پشتیبانی از قلم را اضافه کرده و پردازنده به روزتری دارد و در باقی موارد تقریبا همان آیپد بوده که حالا با قیمت پایه ارزان تری ارایه شده است. اگر شما یک کاربر حرفه ای هستید و واقعا از امکانات آیپد پرو استفاده می کنید خب قطعا آن را بخرید اما اگر نه می خواهید یک استفاده تبلت طور داشته باشید، بازی کنید، وبگردی کنید یا فیلم ببینید قطعا آیپد 2018 می تواند با این قیمت بهترین انتخاب باشد هر چند این بهترین انتخاب بی نقص هم نیست اما تک چشمِ در شهر کورها پادشاه است!

نظر شما درباره این تبلت چیست؟ فکر می کنید گزینه خوبی برای خرید شما باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی گزینه خوبی برای خرید البته نه برای ما! شما فک کن با سیصد دلار بتونی همچین چیزی بگیری . سرعت بالا کیفیت بالا پشتیبانی خوب و…

Web

من با ios ارتباط برقرار نمیکنم در حالیکه برای تبلت خیلی اپلیکیشن‌ها اختصاصی شدن و خیلی خوبه .

دو ماه پیش خواستم تب‌اس۳ بگیرم که دیدم با اسنپ ۸۲۱ کلا پشیمون شدم .
کاش سامسونگ و سونی تبلت به‌روز و با پردازنده همسطح پرچمدارها بدن بیرون بتونم یه تبلت اندرویدی خوب بگیرم .
سامسونگ هم کمی وا داده بازار تبلت رو و فکر میکنم کلا اندروید خیلی پیچ و خم زیادی برای یک رابط کاربری خوب برای تبلتها داره .
سونی هم کیفیت تبلتهاش خوب بود ولی بازیگر فعلی سامسونگه و امیدوارم تبلت بهتری از تب‌اس ۳ بده بیرون

Peiman

طبق شایعات سونی امسال دوتا تبلت معرفی می‌کنه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)