حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه نمایشگر داینامیک اولد گلکسی اس ۱۰ پلاس با نمایشگر گلکسی نوت ۹

نوشته

5 سال قبل | 19 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، مقایسه

گاهی اوقات نام های جدید فقط یک کلمه هستند که تاثیری در تجربه کاربری ندارند. متاسفانه به دلیل دیدن تعداد زیادی از این حرکات کم کم اعتماد خود را به نام های جدید از دست داده بودم تا اینکه در مراسم سامسونگ نام “نمایشگر داینامیک اولد” را شنیدم. با خود گفتم این هم احتمالا یک نام گذاری جدید است که احتمالا در زندگی روزمره تاثیری نخواهد داشت و ملموس نیست. خب، برای پاسخ این تصور بد نیست که مقایسه نمایشگر داینامیک اولد گلکسی اس ۱۰ پلاس با نمایشگر گلکسی نوت ۹ را داشته باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مقایسه نمایشگر داینامیک اولد گلکسی اس ۱۰ با نمایشگر گلکسی نوت ۹

مقایسه نمایشگر داینامیک اولد گلکسی اس ۱۰ پلاس با نمایشگر گلکسی نوت ۹

همانطور که در تصویر بالا می بینید، مقایسه نمایشگر داینامیک اولد گلکسی اس ۱۰ با نمایشگر گلکسی نوت ۹ را داریم. اینجا و همانطور که از سوراخ نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس مشخص است، دستگاه بالایی نمایشگر داینامیک اولد گلکسی اس ۱۰ پلاس و نمایشگر پایینی نمایشگر اولد گلکسی اس نوت ۹ است.

پیش از این که درباره خروجی صحبت کنیم، هر دو ویدیو از یک فایل هستند و تمام مشخصات یکسان است، در حقیقت ورودی یکسان روی نمایشگر داینامیک اولد گلکسی اس ۱۰ پلاس و نمایشگر گلکسی نوت ۹ به صورت همزمان در حال پخش است و می بینیم که گستره دینامیکی بیشتری در نمایشگر داینامیک اولد گلکسی اس ۱۰ پلاس وجود دارد، سایه ها جزئیات بیشتر دارند و نقاط پرنور قابل دیدن‌تر شده اند.

اینکه آیا این به خود پنل مربوط است یا پردازش نرم افزاری را نمی دانیم اما سامسونگ آن را به عنوان Dynamic AMOLED بازرایابی کرده است.

به این صورت می بینیم که نمایشگر داینامیک امولد گلکسی اس ۱۰ پلاس صرفا یک نام نیست و در کاربری روزمره تغییر محسوسی ایجاد خواهد کرد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad_k

فقط سامسونگ میتونه نمایشگرهای فوق العاده خودش رو ارتقا بده!

کهکشان

سامسونگ هیچوقت دروغ نمیگه و در تمام چیزایی که ادعا میکنه صادقه این یعنی شرافت و اصالت و احترام به مشتری

mostafa3

تو تقلب کردن هم صادقه
کپی چی

Sajad_k

دوربین افقی سه گانه کپی بوده یا انقلاب در رابط کاربریش؟
سوراخ نمایشگر کپی بوده یا طراحی پنل جلویی؟
فناوری نمایشگر کپی بوده یا دوربین جلو 4k ؟
سامسونگ همیشه مغرور بوده که یجاهایی بخاطر گرونتر بودن (خصوصا در میانرده‌ها) به ضرر مشتری بوده و یجاهایی مثل موارد ذکر شده در بالا به نفع مشتری

chalton

تقلب در بنچمارک که مختص هوآوی هست
اینو سرچ کن تقلب های هواوی
و اما در مورد کپی،چند نمونه تیتر های خبر هارو مینویسم
هواوی پی 20 پرو یک کپی شرم‌آور از آیفون ایکس اپل است

وقتی هواوی حتی پیچ‌های آیفون را هم کپی می‌کند!

گوشی Huawei P7 کپی برداری از Sony Xperia Z1

گوش جدید هواوی کپی برداری از گلکسی اس 6 سامسونگ؟

و و و و خیلی های دیگه اصلا حسش نیست بزارم.

علی شیخ زاده

یادمون نرفته کارهایی مثل کپی، تقلب، رشوه، دزدی، بزرگنمایی، بازی با اعداد و و و که هواوی الان داره انجام میده یا قبلا انجام داده تا شخصیت خودشو پیدا کنه رو سامسونگ چند سال پیش انجام داده تا به این ثبات شخصیتی رسیده.
شاید شما یادتون نیاد اما ما خوب یادمونه از زمان اقتدار نوکیا تا امروز سامسونگ چی بوده و یک شبه به این چیزی که الان هست نرسیده.

mehrdad_ma

هم نوع نمایشگر هم پردازش تصویر تأثیر داره
که هردو نسبت به نوت ۸ ارتقاء داشتن .
با پنل آیفون و پیکسل هم مقایسه بشه نتیجه کاملتری دست کاربران میاد

✔ TVKade

گستره داینامیکی بهتر گلکسی اس ۱۰ حتی تونسته یک UFO رو در آسمان بالا سمت چپ شکار کنه. فوق العادست.

Vahid

خخخ خیال باحال گفتی کلی خندیدم دمت😂🤣

chalton

هیچی نمیگم فقط سر تعظیم فرود میارم در برابر این برند که واقعا در محصولاتش سنگ تموم میزاره،برندی که پردازنده،رم،حافظه داخلی و خارجی،صفحه نمایش،دوربین،ساخت اختصاصی خودش هست و جالب اینجاست که همیشه هم تو این مواردی که گفتم بهترین شناخته شده.

Milad7

تست باتری اس ۱۰ پلاس در برابر نوت ۹ و میت ۲۰ پرو و ایکس اس مکس اومده.پوشش بدید

MohammadFarhaadi

طرف هم اومده شیطونی کرده نور نمایشگر نوت نه رو کم کرده که یه دستی رسونده باشه به اس ده!اگه به رنگ آسمون تو هر دو گوشی نگاه کنید مشخصه که نور نمایشگر اس ده خیلی زیاده و نور نوت کمتره.

chalton

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👍👍👍👍افرین پسر👏👏توضیح نمیدم تو دنیای اشتباهت راحت باش،برو تحقیق کن متوجه میشی تفاوت اس 10 پلاس و نوت 9 رو.

MohammadFarhaadi

من نمیگم پیشرفت نداشته ولی قطعا بیشتر اختلاف این تصویر بخاطر اختلاف در روشناییه گوشیه و کاربرای عادی هم که تعصب چاشنی کارشون نیست میتونن این رو متوجه بشن.در ضمن خود نوت نه یکی از بهترین نمایشگرهای دنیا رو داره واقعا همچین فاجعه ای ازش غیر ممکنه.شاید شما فکر میکنی این تکنولژی رو سامسونگ تو همین چند ماهه به دست آورده و گذاشته رو اس ده ولی در واقع تکنولوژی ساخت هر دو گوشی رو قطعا سامسونگ حداقل دو یا سه سال قبل داشته و اختلاف بین دو پرچمدار رو خود شرکت با یه ریتم تقریبا ثابتی ارتقاء میده.در یه برهه ای که شرکت فروشش افت میکنه این ارتقاء یه مقدار جهشش بزرگتر میشه ولی نه طوری که خیلی شرکت رو عقب بندازه.در اصل این دو سه سال جلو بودن از تکنولوژیهای روز یه جور ذخیره استراتژیک برای شرکتهاست.

Mahdi.L

سلام
حداکثر نور صفحه اس۱۰ در حالت دستی به بیشتر از ۸۰۰ نیت و در حالت اتوماتیک به ۱۲۰۰ نیت میرسه که طبیعتا بیشتر از نوت۹

Sadeghh

عمرا نوت 9 عکس رو انقدر داغون نشون بده!!!

Pouya

بسیار عالی
سامسونگ بهترین و جذاب ترین بخش موبایل هاش نمایشگرشه واقعا فوق العادست👌

CAPCOM

عاشقه نمایشگرهای سامسونگم واقعا عالی و بی نقصن
توجه کنید سامسونگ در این زمینه اولین و بهترین بوده
الان اکثر برندها رفتن سراغ اولد

علی شیخ زاده

چه داینامیک امولد نسبت به سوپر امولد بهتر باشه چه نباشه تغییری در اصل موضوع که پیشرو بودن سامسونگ در نمایشگرهای امولد موبایل هست ایجاد نمیکنه نمیدونم بحث بعضی دوستان زیر این پست که کدوم بهتره برای چیه اخه ؟
گیریم که سوپر امولد بهتر باشه چه تغییری در باکیفیت بودن پنل های ساخت سامسونگ ایجاد میشه؟ جفتش تولید سامسونگه و هرجفتش عالی👌
مثل اینه که بگی سنسور قدیمی سونی بهتر از سنسور جدیدشه با گفتن این حرف اصل موضوع پیشرو بودن سونی در ساخت سنسور تغییر میکنه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)