حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ با فوکوس دوال پیکسل ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ

سه سال پیش بود که سامسونگ با گلکسی اس ۷ فوکس دوال پیکسل را به موبایل ها آورد، یک ارتقا اساسی و مهم به جای افزایش رزلوشن که آن را خیلی می پسندیدم. حالا به نظر می رسد که این ویژگی به دوربین سلفی تمام خانواده گلکسی اس ۱۰ اضافه شده است. دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ با فوکوس دوال پیکسل ارایه می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰

دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰

خیلی ساده اگر بخواهیم توضیح دهیم، فوکوس خودکار دوال پیکسل یکی از بهترین تکنیک‌های فوکوس خودکار است؛ چرا که اجازه می‌دهد هر یک از میلیون‌ها پیکسل داخل دوربین به کمک فوکوس بیاید.

این فناوری بسیار سریع عمل می‌کند و این بدان معناست که گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 می‌توانند در یک عکس سلفی، سریع‌تر از هر گوشی دیگری از سامسونگ بر روی چهره‌ی شما فوکوس کنند. همراه با افزایش تعداد مگاپیکسل (10 مگاپیکسل)، سه گوشی این خانواده می‌توانند عکس‌های سلفی بهتری در مقایسه با پرچمداران سال گذشته‌ی سامسونگ بگیرند.

این خیلی عالی است اما تا به حال از خود پرسیده اید که چرا موبایل های کمی با دوربین سلفی مجهز به فوکوس خودکار ارایه می شوند؟ من به شما می گویم! در کاربرد دوربین سلفی عموما سلفی های دسته جمعی وجود دارد،‌ این جمعیت عموما به خط نمی ایستند و با هم فاصله دارند؛ در نتیجه فوکس خودکار سبب می شود که شما شفاف اما افرادی که پشت سر شما هستند، مات ثبت شوند.

نقطه قوت دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ وقتی است که شما سلفی تکی بخواهید بگیرید

هنوز دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ تست نشده است که ببینیم این موضوع چقدر جدی است اما با توجه به گشودگی دیافراگم باز موبایلی، فکر می کنم این موضوعی باشد که برای عکاسی دسته جمعی کمی ایراد ایجاد کند اما نقطه قوت دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ وقتی است که شما سلفی تکی بخواهید بگیرید، همه چیز عالی خواهد بود.

نظر شما چیست؟ همانطور که گفتیم هر چهار عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار دوال پیکسل دارند.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad_k

انصافا گوشیه خوبیه
ولی یه سرمایه میخواد خریدنش!!

Sajad_k

بعضیا میگن طراحی دوربین عقب خیلی زشته
درسته طراحی یه چیز کاملا سلیقه ایه ولی چن تا مورد رو خواستم بگم
افقی بودن دوربین (خصوصا در سامسونگ که دوربین در وسط قرار میگیره) به گفته خود سامسونگ فضا رو برای باتری بزرگتر مهیا میکنه که همینطور هم شده و پیشرفت چشمگیری در حجم باتری ها بوجود اومده نسبت به سال گذشته
زاویه گوشه های بخش دوربین کاملا با زوایای بکار رفته در کل گوشی همخوانی داره
نوار نقره ای دور بخش دوربین اونها رو از سایر بخش ها متمایز کرده
و طراحی ساده 3 لنز موجود در بخش دوربین هارمونی خوبی با طراحی ساده پشت این گوشی داره

چطور میشه از مثلا از دوربین [بسیار] بیرون زده آیفون ایکس که قرار گیریش در گوشه باعث میشه گوشی شما هرگز نتونه به درستی روی یک سطح صاف قرار بگیره ایراد نگرفت ولی به طراحی دوربین اس10 ایراد گرفت؟ در حالی برعکس تمام شرکت ها از اپل اسکی نرفته توی طراحی دوربین پرچمدارش چه در جلو چه در پشت

الان فکر میکنین من فن سامسونگ هستم که اینهمه براتون نوشتم؟ از این فاز بیرون بیاین خواهشا

علی شیخ زاده

یکی از نقاط قوت این گوشی توانایی دوربین سلفیه که متاسفانه زیاد روش مانور ندادن

chalton

هوآوی له شد.
صفحه نمایش رو بگو.
دوربین هم که مشخصه دیگه.
البته میت 20 پرو طبق بررسی هاش صفحه نمایشش معمولی بود.
در کل امکاناتی رو معرفی کرد که پرچمدارای جدید دو ماه دیگه میخوان از روش اسکی برن بزارن رو گوشیهاشون.

mostafa3

بزار هواویی p30 pro رو معرفی کنه بعد مشخص میشه کی له شده
هنوز برای قضاوت زوده
اینم درست نیست شما با p20 که یکسال از عمرش میگذره مقایسه اش کنی
توی این چند روزه چند پرچمدار دیگه هم معرفی میشن

chalton

بله منتظره p30 پرو هم هستیم.
پی 20 پرو مهر ماه معرفی شد،همچنین قدیمی هم نیست،هواوی که کلا یک سال دوربینش صدر بوده و به زودی دوباره میاد تهه جدول،تو بحت صفحه نمایش هم که هیچ وقت حرفی واسه گفتن نداشته،تو کیفیت قطعات و بدنه هم که پایین تر از سری اس و نوت و ایفون ها بوده،این که دیگه کاملا معلومه تو یوتیوب مقایسه هاش هست،جالب اینجاست بعضی ها خیلی میخوان هواوی رو بالاتر جِلوِه بدن که خیلی خنده داره و خودشون رو فقط تابلو میکنن،با حرف چند تا کاربر ایرانی هوآوی بالاتر از سامسونگ قرار نمیگیره اینو مطمئن باشید،اس 10 معرفی شد خیلی ها در ظاهر کامنتاشون خوشحال شدن ولی در باطنشون خیلی عصبی شدن،چون واقعا بهترین گوشی موبایل رو معرفی کرد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)