حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ اکتیو را با طراحی بسیار ساده در رندهای با کیفیت ببینید

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

یک هفته ای هست که تقریبا مطمئنیم سامسونگ گلکسی واچ اکتیو نام ساعت هوشمند آتی این شرکت کره ای است. این ساعت همراه با گلکسی اس ۱۰ امشب در مراسم UNPACKED 2019 سامسونگ رونمایی خواهد شد. حالا وقت آن است که گلکسی واچ اکتیو را با طراحی بسیار ساده در رندهای با کیفیت ببینید، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همان‌طور که می‌بینید ساعت گلکسی واچ اکتیو که با هدف تناسب اندام و برای ورزشکاران عرضه خواهد شد، در رنگ‌های صورتی، نقره‌ای، آبی و مشکی روانه بازار می‌شود و البته حالا دیگر در این تصاویر قطعی می‌شود که سامسونگ قصد ندارد از قطعه چرخان دیجیتالی دور نمایشگر برای کنترل ناوبری در رابط کاربری استفاده کند و کاربران با استفاده از همان دکمه‌های فیزیکی در لبه سمت راست می‌توانند در محیط نرم افزارها جابه‌جا شوند.

گلکسی واچ اکتیو دارای یک نمایشگر ۱.۱ اینچی امولد خواهد بود که رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۳ برای آن در نظر گرفته شده است. استفاده از مدل گیر اسپورت با نمایشگر ۱.۲ اینچی برای بسیاری از افراد که مچ‌های بزرگتر‌ و پهن‌تری داشتند، چندان راحت نبود و حالا با این نمایشگر کوچکتر احتمالا همان محدودیت را در نسل جدید نیز شاهد خواهیم بود.

همچنین حلقه چرخان که به عنوان یکی از روش‌های خلاقانه ناوبری در ساعت‌ های هوشمند قبلی به کار می‌رفت، حالا اینجا حذف شده و از آنجا که سایز نمایشگر کوچکتر شده است، مشخص نیست سامسونگ چگونه می‌خواهد کاربران را عادت بدهد که از روش‌های لمسی بر روی این تاچ اسکرین کوچک برای کنترل رابط کاربری استفاده کنند.

ساعت هوشمند سامسونگ با چیپست اگزینوس ۹۱۱۰ و سیستم عامل تایزن ۴.۰.۰.۳ در حال تست است. چون مدل عددی آن SM-R500 است احتمالا ما درباره همان ساعت هوشمند سامسونگ که با کدنام پالس در حال توسعه بود، صحبت می کنیم.

مشخصات نمایشگر گلکسی واچ اکتیو از سال ۲۰۱۸ آمده و در اندازه ۱.۳ اینچ و رزلوشن ۳۶۰*۳۶۰ ارایه خواهد شد. باتری این ساعت هوشمند جدید سامسونگ تنها ۲۳۰ میلی آمپر است که نسبت به باتری ۳۰۰ میلی آمپری نسل قبل کاهش قابل توجه دارد.

رابط کاربری One UI روی گلکسی واچ اکتیو سامسونگ ببینید

مهم‌ترین چیزی که ما در مورد ساعت گلکسی واچ Active فهمیده‌ایم این است که سامسونگ می‌خواهد رابط کاربری One UI را به ساعت های هوشمند خود بیاورد. گرچه با توجه به تصاویر شاید بتوان گفت که رابط کاربری One UI آن‌طور که در گوشی های هوشمند سامسونگ موثر است، در ساعت های هوشمند این شرکت نخواهد بود.

در تصاویر زیر نیز برای اولین بار می‌توانید رابط کاربری رسمی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ به همراه تصاویری از نرم افزارهای مختلف و تحول سبک طراحی آنها را مشاهده کنید:

نظر شما درباره ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajad_k

چرا هر سال صفحه رو کوچیک تر میکنه؟ ینی ما جز اپل واچ نباید یه اسمارت واچ کامل داشته باشیم؟

Faraz

یکی از بهترین محصولاتی که سامسونگ زده همین ساعتش هست منظورم گیر اس ۳ هست خیلی کامل تر از اپل واچ هست با باتری فوقالعاده ای که داره کسایی که دارن متوجه هستن که چی میگم

علی شیخ زاده

خیلی قشنگه خوشم اومد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)