حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو وی ۱۵ پرو (Vivo V15 Pro) با دوربین سلفی پاپ آپ طور ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ویوو

ویوو وی ۱۵ پرو (Vivo V15 Pro) دستگاه جذاب این روزهای شایعات چینی‌هاست که ما در ترنجی خیلی به آن نپرداختیم اما حالا دارد جذاب‌تر می شود و می توان به آن نپرداخت. امروز با تیزرهای رسمی گفته می شود که ویوو وی ۱۵ پرو (Vivo V15 Pro) با دوربین سلفی پاپ آپ طور ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این دستگاه میان رده جدید ویوو می تواند جذاب باشد؟

ویوو وی ۱۵ پرو (Vivo V15 Pro) یک میان رده لوکس جدید از این شرکت است که مجهز چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ خواهد بود. این دستگاه ۲۰ فورویه یا ۱ اسفند همزمان با گلکسی اس ۱۰ معرفی خواهد شد.

این دستگاه چند ویژگی جذاب پیرامون دوربین‌های خود دارد، دوربین سه گانه اصلی با حداکثر رزلوشن ۴۸ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد که درباره حسگر تصویر صحبتی نشده است. همچنین ویوو در ابتدای عرضه شفاف کرده است که دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با رزلوشن موثر ۱۲ مگاپیکسلی ارایه می شود.

دوربین Vivo V15 Pro

دوربین Vivo V15 Pro

 

مکانیسم کلی دوربین سه گانه Vivo V15 Pro به صورت ۴۸+۸+۵ مگاپیکسلی است و که درباره اپتیک آن ها هنوز صحبتی نشده است.

دوربین سلفی اما یک دوربین پاپ آپ طور است که رزلوشن ۳۲ مگاپیکسلی دارد. پیش از این در ترنجی خوانده بودیم که گوشی ZTE Blade V10 با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دیده شد، که البته آن دوربین درون ناچ قرار خواهد گرفت اما این دستگاه به صورت به پاپ آپ طور ارایه می شود.

دوربین Vivo V15 Pro

دوربین Vivo V15 Pro

به صورت کلی طراحی مجموعه دوربین‌های Vivo V15 Pro شبیه به هم هستند و دوربین سلفی در ادامه قاب دوربین اصلی بیرون می آید که جذاب است.

نمایشگر ویوو وی ۱۵ پرو (Vivo V15 Pro) بدون ناچ است و حسگر اثرانگشت یکپارچه با آن قرار خواهد گرفت. به این صورت دستگاه می تواند با ویژگی‌های خاص دوربین های متعدد، رزلوشن بالا و پاپ‌آپ‌طور، چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر دستگاه جذابی باشد.

شش روز پیش در ترنجی خواندیم که گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) با دوربین سلفی پاپ آپ طور و نمایشگر بدون ناچ ارایه می شود. پیش از این، سال گذشته بود که همین ویوو ابتدا دوربین سلفی پاپ آپ طور را پایه گذاشت.

نظر شما درباره ویوو وی ۱۵ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اگر قیمت پایینی داشته باشه فوق العاده اس 🙂

نیما عرفانی

چه بخوایم چه نخوایم باید قبول کنیم ویوو در بحث طراحی و نوآوری داره به یک پیشرو تبدیل میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)