حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو وی ۱۷ پرو (Vivo V17 Pro) را با دوربین سلفی دوگانه ببینید

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | شایعات، ویوو

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم ویوو وی ۱۷ پرو (Vivo V17 Pro) با شش دوربین معرفی خواهد شد. در تصویر تازه‌ای که از دوربین سلفی پاپ‌آپ Vivo V17 Pro منتشر شده شاهد حضور دو لنز پاپ‌آپ هستیم. این طراحی عجیب میزبان یک لنز 32 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی است. در ادامه با ترنجی همراه باشد تا درباره آن صحبت کنیم.

ویوو وی ۱۷ پرو


این نخستین باری نیست که اخبار مربوط به ویوو وی ۱۷ پرو منتشر می‌شود. تاکنون ویدیوها و تصاویر مختلفی از این دستگاه لو رفته و اطلاعات نسبتا خوبی درباره این تلفن هوشمند در دست داریم، اما به تازگی چند رندر تازه از این موبایل منتشر شده که نمایی از دوربین سلفی پاپ‌آپ این دستگاه را به ما نشان می‌دهد.

این تصاویر توسط وبسایت WinFuture منتشر شده و با توجه به اعتبار و سوابق این وبسایت به نظر می‌رسد که با خبر نسبتا معتبر و موثقی طرف هستیم.

گوشی Vivo V17 Pro نمایشگری ۶.۴۴ اینچی از نوع سوپر آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۴۰ پیکسل دارد که نسبت تصویر آن ۲۱:۹ است. در زیر این نمایشگر حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای قرار گرفته و بالای آن اثری از ناچ دیده نمی‌شود، چون دوربین سلفی این گوشی از مکانیزم پاپ‌آپ استفاده می‌کند. با این حال نکته قابل توجه حضور دو لنز در این دوربین سلفی است که شکل جالب توجه‌ای را به پاپ‌آپ این گوشی بخشیده است. این دوربین از یک سنسور عریض ۳۲ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

در عقب این دستگاه دوربینی چهارگانه وجود دارد که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. سنسور دوم یک لنز فوق عریض است اما در میان دو سنسور باقی مانده اثری از لنز تله‌فوتو دیده نمی‌شود. هر دوی این سنسورها ۲ مگاپیکسلی هستند که احتمالا یکی از آن‌ها به عنوان سنسور تشخیص عمق به کار می‌رود، با این حال از ماهیت سنسور آخر اطلاعاتی در دسترس نیست.

موتور محرک ویوو V17 پرو اسنپدراگون ۶۷۵ کوآلکام است که قبلا در V15 پرو هم استفاده شده بود. در بخش حافظه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی هم در این گوشی قرار گرفته تا انرژی دستگاه را تامین کند.

نظر شما درباره ویوو وی ۱۷ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

اقای ع.طا.یی پوشش بدید لطفا
https://www.sammobile.com/news/samsung-sold-2-million-5g-phones-so-far-expects-4-million-by-years-end/
تو کل دنیا دو سه تا کشور هستن که تازه به 5g مجهز شدن و سامسونگ بالای 2 میلیون گوشی 5g فروخته،جالب اینجاست فقط برای اس 10 هست این امار.

m.b

طراحی دوربین پشتش رو به شدت برای میانرده ها میپسندم…
سال 2020 دیگه وقتی یک میانرده رو میبینید، فکر نمیکنید که میانرده هست و بسیار در طراحی به هم نزدیک میشن میانرده ها و پرچمدار های اقتصادی…

m.b

خب قرار بود امروز از طرف شیائومی یه چیزی معرفی بشه…
mi turbo charge معرفی شد…
از این به بعد شارژ وایرلس با توان 30 وات ممکن شد و یک باتری 4000 رو در 25 دقیقه 50 درصد شارژ میکنه و در 69 دقیقه 100 درصد شارژ میکنه…
دقت بشه که این توان شارژ وایرلس هست نه سیمی اما از بعضی سیمی ها هم سریعتره…
در کنارش یه سوپرایز کوچیک هم بود…
اینکه شارژ سریع معکوس شیائومی هم توانش مشخص شد…
در حالی که p30 pro یک Iphone xs رو 13 درصد شارژ میکنه، شیائومی همین گوشی رو در همین زمان 20 درصد شارژ میکنه…
پس در آینده باید منتظر 3 تا تکنولوژی شارژ سریع در یک گوشی شیائومی باشیم…
Fast wired charging
Fast wireless charging
Fast reverse wireless charging
راجب شارژر 100 وات شیائومی هم صحبت شد و گفته شد که در mi 9s (همون گوشی 5g شیائومی) دیده نمیشه اما در آینده نزدیک میبینیدش…

m.b

https://www.gizmochina.com/2019/09/09/xiaomi-announces-mi-charge-turbo-30w-wireless-charging-mi-9-pro-5g/
جناب عطایی تکنولوژی شارژ وایرلس سریع شیائومی معرفی شد…

m.b

https://www.youtube.com/watch?v=Ku-V_pNz-yg
اینم فیلم عملکرد mi 9 pro و شارژرش جناب عطایی…

MohammadFarhaadi

عالی.به نظرم کار خوبی کرد سلفی دوگانه گذاشته و تو همه چیز عالیه فقط میمونه قیمت.

نیما عرفانی

طراحیش واقعاً جذابِ . نسبت صفحه نمایش ۲۱ به ۹ فوق العادست که استارتش رو سونی زد👌و امیدوارم به مرور در محصولات سایر برندها هم فراگیر بشه.

Milad7

بد نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)