حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت دوربین پاپ آپ طور وان پلاس ۷ پرو

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، تماشا کنید، مقاومت، وان‌پلاس

می دانیم وان پلاس ۷ پرو اولین پرچمداری است که با دوربین سلفی پاپ آپ ارایه می شود. دیدن این انتخاب روی گوشی های میان رده شاید زیاد نگران کننده نباشد اما وقتی می خواهید درباره یک پرچمدا فکر و هزینه کنید، خیلی موارد اهمیت پیدا می کنند. یکی از نگرانی های همیشه درباره بخش های متحرک یک دستگاه الکترونیک (یا هر نوع دستگاهی)، خراب شدن آن بخش به مرور زمان است. درباره این دوربین سلفی کوچک پاپ آپ طور نیز علاوه بر این نگرانی، نگرانی شکستنش هم وجود دارد. وان پلاس به خوبی به این موضوع واقف است و انتشار ویدیوی تست مقاومت دوربین پاپ آپ طور وان پلاس ۷ پرو خود گویای این موضوع خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تست مقاومت دوربین پاپ آپ طور وان پلاس ۷ پرو

همانطور که در این ویدیو می بینید، وان پلاس یک وزنه ۲۲ کیلوگرمی را صرفا با دوربین سلفی وان پلاس ۷ پرو بلند می کند و این دستگاه بدون هیچ آسیبی ادامه می دهد. در حقیقت تست مقاومت دوربین پاپ آپ طور وان پلاس ۷ پرو به ما این اطمینان را می دهد که اگر به هر دلیلی قرار شدن فشاری به دوربین پاپ آپ طور OnePlus 7 Pro وارد شود، نگرانی از بابت شکستنش نداشته باشیم.

همچنین وان پلاس به خریداران این گوشی تضمین داده است که دوربین سلفی وان پلاس ۷ پرو حداقل 300 هزار بار می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد بدون این که خللی در موتور بیرون جهنده آن وارد شود.

نکته ای که درباره دوربین سلفی وان پلاس ۷ پرو وجود دارد این است که اگر بخواهید از سیستم تشخیص چهره ۲ بعدی آن استفاده کنید، این دوربین هر بار برای آنلاک کردن دستگاه باز و بسته می شود و این سبب می شود تعداد باز و بسته شدن این بخش متحرک افزایش پیدا کند.

نظر شما چیست؟ به فکر خرید موبایلی که قطعه متحرک دارد هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)