حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین گوشی موتورولا با دوربین سلفی پاپ آپ طور را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | موتورولا

دوربین سلفی پاپ آپ طور ایده ای برخواسته از چین است و اولین مرتبه روی برند ویوو آن را دیدیم. این ایده آنقدر جذاب شد که حالا تقریبا اکثر برندهای اندرویدی حداقل یک دستگاه با این طراحی دارند. حالا به نظر می رسد که نوبت به موتورولا است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اولین گوشی موتورولا با دوربین سلفی پاپ آپ طور را ببینید.

گوشی موتورولا با دوربین سلفی پاپ آپ طور

اولین گوشی موتورولا با دوربین سلفی پاپ آپ طور

اولین گوشی موتورولا با دوربین سلفی پاپ آپ طور

موتورولا که حالا برند زیر مجموعه‌ی لنوو است هم اکنون گوشی‌هایی با سوراخ نمایشگر و بریدگی آبشاری را روانه‌ی بازار کرده است و حالا به نظر می‌رسد در حال آزمایش طراحی یک گوشی با دوربین پاپ آپ است. ما ابتدا عکسی از یک گوشی موتورولا با یک دوربین پاپ آپ در سمت راست نمایشگر را می بینیم؛ هرچند تصویر کامل و واضحی از این گوشی گمنام در دست نیست.

از آنجایی که این تصاویر در صفحات اجتماعی آمریکای لاتین موتورولا منتشر شده، پس می‌توانیم آن‌ها را واقعی بدانیم. به نظر می‌رسد این تصاویر می‌تواند مربوط به یکی از گوشی‌های خانواده موتورولا وان یا سری موتو جی باشد. ضمنا حاشیه‌های نه چندان ضخیمی در اطراف نمایشگر قرار دارد و فقط حاشیه زیر نمایشگر است که ضخیم به نظر می‌رسد.

در پشت، یک ماژول دوربین دوگانه و لوگوی برند موتو را می‌توان یافت که دور آن یک نوار نورانی برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها قرار گرفته است. بعید به نظر می‌رسد زیر لوگوی این شرکت اسکنر اثر انگشت قرار گرفته باشد؛ بنابراین باید انتظار داشت این اسکنر در زیر نمایشگر گوشی رفته باشد.

در حال حاضر باید به همین اطلاعات در مورد گوشی مجهز به دوربین پاپ آپ موتورولا اکتفا کنیم. با این حال دیر یا زود، موتورولا از این دستگاه جدید پرده برداری خواهد کرد و بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این گوشی ناشناخته موتورولا می تواند دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

پاپ اپ هم خوشکله
هم باعث میشه نمای جلویی فقط صفحه باشه
هرچند احتمال خرابی داره اما خیلی چیز خوبیه👌

MohammadFarhaadi

به نظرم حاشیه رو بالا میزد بجاش دوربین و سنسورها رو میگذاشت تو حاشیه بالا سنگشنتر بود.چیه با این حاشیه پاپ آپ هم گذاشته!بعدش گوشیای موتورلا همینطوریش پایین ردش در حد پرچمدارای یه سری از برنداست فکرش رو کنید این گوشی با دوربین پاپ آپ دیگه چقدر قیمتشه!!!احتمالا با اسنت 4xx و بدون هیچ کاراییه خاص و قیمت هفتصد دلار معرفی میشه.موتورلا فقط میانرده و پایینرده زده تو این چندسال نمیدونم دلیلش چیه ولی مطمئنا بازار هدفش نیستن چون گوشیاش خیلی گرونن.البته خداییش درسته هیچ آپشنی ندارن ولی خیلی روونن و مقاومن و رابط کاربریه نرم و بدون دردسری دارن.میشه گفت تو استفاده معمولی خیلی راحتتر از بقیه گوشیان.

Milad7

به شخصه با پاپ آپ حال نمیکنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)