حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی کی ۲۰ پرو (Redmi K20 Pro) با اسنپدراگون ۸۵۵ و قیمت ۳۷۱ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 20 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ردمی

ردمی کی ۲۰ پرو (Redmi K20 Pro) پس از شایعات مختلف رسما معرفی شده و تقریبا تمام شایعات پیرامون آن از جمله قیمت بسیار دوست داشتنی اش، تایید شده است. در حقیقت ردمی دو موبایل ردمی کی ۲۰ و ردمی کی ۲۰ پرو را معرفی کرده است که در این مطلب با ردمی کی ۲۰ پرو آشنا خواهیم شد. ردمی کی ۲۰ پرو (Redmi K20 Pro) با اسنپدراگون ۸۵۵ و قیمت ۳۷۱ دلار رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ردمی کی ۲۰ پرو ارزان ترین موبایل با اسنپدراگون ۸۵۵

ردمی کی ۲۰

ردمی کی ۲۰ پرو

شیائومی از ردمی کی ۲۰ پرو و ردمی کی ۲۰ تحت عنوان “Flagship Killer 2.0” رونمایی کرد. هر دوی این گوشی‌ها دارای دوربین‌های اصلی 48 مگاپیکسلی، نمایشگرهای OLED با سنسور اثر انگشت در زیر آن و دوربین‌های بالاجهنده هستند و چیپست تعبیه شده در ردمی کی ۲۰ اسنپدراگون 730 است، در حالیکه نسخه پرو از اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می‎‌برد.

صفحه نمایش 6.39 اینچی این گوشی‌ها دارای رزولوشن Full HD+ و نسبت ابعاد 19.5:9 است. این نمایشگر تقریباً هیچ حاشیه‌ای ندارد و دلیل اصلی آن دوربین‌های سلفی بالاجهنده‌ای است که در لبه بالایی این گوشی‌ها گجای گرفته است. چیپست اسنپدراگون 855 کوالکام موضوع تازه‌ای درخصوص پرچمدارکش جدید شیائومی نیست، اما حالا می‌دانیم که K20 Pro دارای 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

ردمی کی ۲۰ (Redmi K20) با اسنپدراگون ۷۳۰ و قیمت ۲۹۰ دلار رسما معرفی شد

سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی تنها یکی از سه سنسور دوربینی است که در قاب پشتی این گوشی‎ها جای گرفته است. این دوربین با یک سنسور 13 مگاپیکسلی با لنز زاویه عریض و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو همراه شده است. در این گوشی‌ها امکان فیلمبرداری صحنه آهسته با نرخ 960 فریم برثانیه وجود دارد. البته سنسور دوربین سلفی بالاجهنده ردمی کی20 و کی20 پرو هم 20 مگاپیکسلی است و از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهره می‌برد.

ردمی کی ۲۰

ردمی کی ۲۰ پرو

ظرفیت باتری ردمی K20 پرو 4000 میلی آمپرساعت است و شیائومی یک شارژر سریع 27 واتی مشابه با آن چیزی که در Mi 9 و بلک شارک 2 دیدیم برای این دستگاه در نظر گرفته است. آقای ویبینگ، مدیر برند ردمی ادعا کرده است که این شارژ می‌تواند در مدت 30 دقیقه 58 درصد درصد از ظرفیت باتری را شارژ کند و برای شارژ کامل به 74 دقیقه زمان نیاز دارد.

گوشی‎های Redmi K20 با حالت اختصاصی بازی، یعنی Game Turbo 2.0 عرضه خواهند شد. در این حالت امکان سوئیچینگ هوشمند بین وایفای و شبکه 4G برای اجرای روان‌تر بازی‌ها و کمترین میزان لگ در نظر گرفته شده است. ردمی برای گیمرهای موبایلی یک گیم‌پد نیز معرفی کرد که 26 دلار قیمت دارد. قاب‌های رنگی پلاستیکی این دو دستگاه هم به قیمت 6 دلار به فروش خواهد رسید.

قیمت ردمی کی ۲۰ پرو

  • ۱- مدل مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی: 2499 یوان (معادل 361 دلار)
  • ۲- مدل مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی: 2599 یوان (معادل 377 دلار)
  • ۳- مدل مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی: 2799 یوان (معادل 405 دلار)
  • ۴- مدل مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی: 2999 یوان (معادل 434 دلار)

به نظر شما آیا پرچمدارکش‌های شیائومی می‌توانند عملکرد موفقی در بازار داشته باشند؟ به نظر من این موفقیت دور از ذهن نیست.

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

رنگش خیلی سسکیه

ahmad

ای ول هر روز که میگذره بیشتر به این برند ایمان میارم با این مشخصات زیر ۴۰۰ دلار قیمت داره در حالی که بقیه شرکتا ارزانترین گوشی بالاردشون بالای ۷۰۰ دلار قیمت داره حتی وان پلاس باتری عالی دوربین عالی طراحی عالی قیمت باور نکردنی

Milad7

همین گوشی ۳۶۰ دلاری را تو ایران ۶ تومن به دست مصرف کننده میرسونن😐

علی شیخ زاده

امیدوارم بیشتر از ۶ میلیون نباشه 😐

Amir galaxy

قاتل پرچمدارا فقط تویی بقیه اداتو در میارن

Amin

عجب چیزیه مخصوصا رنگ پشتش در کل خیلی عالیه، جالب اینجاست سایت موبوتل نمیدونم از کجا اورده بود نسخه پروشو گذاشته 11 تومن 😐 از کی تا حالا 371 دلار میشه 11 میلیون نمیدونم این بی شرفا چرا نمیزارن یه آب خوش از گلومون پایین بره

Amir galaxy

من فامیلامون موبایل میفروشه هیچ وقت نمیتونیم ازش یه گوشی با قیمت اصلی بخریم

MohammadFarhaadi

چرا دور از ذهن؟!من میگم موفقیتش قطعیه.دوستان توجه کنید که شیائومی برنامه مخصوصی برای بازارهای جهانی داره.فکرش رو بکنید برای اروپا که اینطور داره پیش میره برای بازار آمریکا چه دیوایسهایی قراره بده بیرون و چه قیمتهایی؟!احتمالا اونجا دیگه تمام توانش رو در کیفیت بالا و قیمت پایین رو میکنه و حقشه که برند اول دنیا باشه.

_V_

عجب

_V_

الان فکر کن برند اول شد،جایزه میدن؟الان سامسونگ با همین قیمتا اوله به ما جایزه دادن؟
نه ندادن

MohammadFarhaadi

نخیر ترول جان!پیشرفتش باعث میشه راحتتر و با قیمت پایینتر گوشی پرچمدار داشته باشی مثلا به جای ۱۵۰۰ دلار سیصد یا چهارصد دلار بدی به جای پرچمدار.اونم از برند اول دنیا.فقط نمیدونم تو که دنبال جایزه اولی شرکتا نیستی چرا نظر میدی؟فقط رد شو و اظهار فضل نفرما.بزار اهل فن نظر بدن حداقل وقت ملت پای نظرات دو شاهی هدر نشه.

_V_

توکه فقط میخوای با پول کم گوشی بگیری برات چه فرقی میکنه اول باشه یا دهم ترول متعصب تو معنی ترولم نمیدونی حتی فقط تز میدی

Amin B3DA

وا جایزه چرا ندن. وقتی با این مشخصات با همچین قیمتی بهت گوشی میدن بزرگترین جایزس. والا همین مشخصات تو هوآوی یا سام حدود 700دلار آب میخوره. هوآوی اومد بحث رقابت تو امکانات رو راه انداخت دیدی تو دوسال چیشد؟ شیائومی هم اومده بازار قیمت رو رقابتی کنه و امیدوارم قیمت ها بکشه پایین. هرچند بجاش دلار ما داره میره بالا

ronin

دوست داشتنی تر از این برند مگه داریم
دیگه حرفی واسه گفتن نزاشته
عالیه

_V_

به به دکل جدید فنای هواوی
بتازید ای یاران جان،دکل جدید

Amin B3DA

قیمت تیتر اشتباهه. 361

afsoongaregisoo

قاتل پرچمدار ها 😄میخرمش

afsoongaregisoo

متاسفانه چون ایران هستیم و متاسفانه چون پیگیری نکردن که این برند ها رسمی وارد کشور بشن از طریق خود کمپانی باید دست آویز سایت های وارد کننده بشیم که دارن با دلار بیست تومنی حساب میکنن .ریجستری کردنش هم که یه سفر خارجی لازم هست .اگر شیائمی وارد بازار ایران شده بود به صورت رسمی این گوشی نهایت قیمتی که امروز میشد خرید ۵ ملیون بود با هزینه مالیات و ریجستری اش .هرچند فعلا بخاطر کمبود و دلال بازی قیمت های خیلی مسخره شاهد هستیم توی ایران اما پنج شش ماه منتظر بمونید این گوشی قیمتش میاد زیر سیصد دلار و میتونید چهار ملیون و خورده ای بخرید و لذت ببرید .

The Destroyer

عجب چیزیه. این مشخصات و این قیمت واقعا عالیه.

The Destroyer

فقط ای کاش اون شارژر 27 واتی رو تو خود جعبه بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)