حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) با دوربین سلفی پاپ آپ طور و نمایشگر بدون ناچ ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

اگر به یاد داشته باشید یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) بهترین عضو خانواده گلکسی A خواهد بود. حالا به نظر می رسد که یکی از دلایل آن مشخص شده است. امشب خبر می رسد که گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) با دوربین سلفی پاپ آپ طور و نمایشگر بدون ناچ ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

این ایده دوربین سلفی پاپ آپ طور اولین بار از چین برخواست و برند ویوو آن را مطرح و به بازار عرضه کرد. دوربین سلفی پاپ آپ طور برای فرار از بریدگی نمایشگر است و ویوو نکس اولین دستگاه با این توانایی بود. پس از آن دوربین سلفی پاپ آپ طور در محصولات برندهای دیگر نیز دیده شد. حالا به نظر می رسد که سامسونگ جدیدترین برندی خواهد بود که به این مکانیسم برای حذف ناچ می پیوندد.

در جدیدترین اطلاعات منتشر شده از منابع خبری موثق درباره دستگاه های آینده سامسونگ، می شنویم که گلکسی A90 اولین موبایل سامسونگ خواهد بود که به دوربین سلفی پاپ آپ طور مجهز می‌شود.

این دوربین سلفی به صورت مکانیکی در هنگامی که نیاز به آن داشته باشید از دستگاه بیرون آمده و دیگر نیازی نیست که بخشی از نمایشگر برای قرار گرفتن دوربین سلفی اشغال شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ با گلکسی ای ۹۰ می تواند نظر تعداد بیشتری از مخاطبین را جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

|:

lovenokia

نظری ندارم
ولی میدونم سامسونگ روی سال 2019 خیلی حساب کرده و میخواد همه سلیقه هها رو پوشش بده

3INA

سامسونگ چرا اینجوری شدی
پاپ آپ
از این ایده های مکانیکی برای دوربین زیاد خوشم نیومد

برا من که اصلا خوب نیست 😂

3INA

سامسونگ چرا اینجوری شد
پاپ آپ 😒

برا من که اصلا خوب نیست 😂

نیما عرفانی

اگه بازم دوستان سامسونگی رگ تعصبشون نزنه بالا باید بگم قبلاً برندهای چینی از برندهای صاحب نام الگوبرداری میکردن ، تأکید میکنم الگوبرداری نه کپی ولی دیگه روال تغییر کرده و چینی ها ثابت کردن که در مواردی حتی نوآور و پیشرو هستن.
استفاده سامسونگ از صفحه نمایش کاملاً بدون حاشیه در قسمت بالا به لطف مکانیزم دوربین پاپ آپ از شرکت ویوو الگوبرداری شده و هیچ جوره نمیشه منکره این قضیه شد .
كم کم شرکت های دیگری هم از قابلیت های خاص و مهم شرکت های چینی بهره میبرن به عنوان مثال ویوو اپکس ۲۰۱۹ که با حسگر اثر انگشت و اسپیکر درون صفحه که تمام سطح نمایشگر رو پوشش داده و با طراحی جدید بدون هیچ دکمه ی سخت افزاری و بدون هیچ شیاری و با قابلیت شارژ مغناطیسی ، در آینده ای نزدیک باید شاهد طراحی برخی از گوشی های برندهای سرشناس به مانند نمونه ی ویوو اپکس ۲۰۱۹ و حتی میزو زِرو باشیم.

amer

صفحه نمایش با سبک قطره طور ابتدایی مثل m20هم اضافه کن.

chalton

اولا که پتنت مربوط به دوربین سلفی پاپ آپ به کمپانی اسنشال تعلق داره پس چینی ها هم که استفاده کردن با این کمپانی به توافق رسیدن،پس خالق این طرح چینی ها نیستن،و در اخر این که نتیجه میگیریم سامسونگ از چینی ها تقلید نکرده.

Alif16

به حرفهاشون گوش نکن ترولن

CAPCOM

بنظره من ایده ی جالبیه بشرطی که قسمت مکانیکی دوام داشته باشه

علی شیخ زاده

این روزا تغییر جایگاه چینی ها از پیرو به پیشرو بخوبی مشخصه

HasanHoseinPoor

مثل می میکس ۳ باشه باحال میشه ولی فقط یه تیکه کوچیک بزنه بیرون خوب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)