حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود تصویر زمینه گلکسی اس ۱۰

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | آموزش و راهنمایی، سامسونگ

می دانیم که تاریخ ۱ اسفند برای معرفی گلکسی اس ۱۰ رسما تایید شد و امروز ۲۰ بهمن است، پس فاصله زیادی تا معرفی رسمی آن نداریم و شایعات به قلب گلکسی اس ۱۰ نزدیک تر می شوند. امشب تصویر زمینه گلکسی اس ۱۰ لو رفته است که اگر مایل باشید آن را داشته باشید، این مطلب اختصاصا برای شماست. برای دانلود تصویر زمینه گلکسی اس ۱۰ در ادامه با ترنجی همراه باشید ‌.

تصویر زمینه گلکسی اس ۱۰

تصویر زمینه گلکسی اس ۱۰

دانلود تصویر زمینه ‌‌‌‌‌‌‌‌گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) (تپ کنید)

درباره این تصویر زمینه گلکسی اس ۱۰ باید نکته ای را عرض کنم. من کنجکاوانه سعی کردم به دنبال نسبت تصویر نمایشگر گلکسی اس ۱۰ بر اساس نسبت تصویر این تصویر زمینه بگردم و موضوعی که متوجه آن شدم نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ این تصویر است. می دانیم نمایشگر گلکسی اس ۱۰ با نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ ارایه خواهد شد و اینجا شاهد یک تفاوت هستیم که باید بدانید.

همچنین به دلیل دوری از المان عمودی و تنها دایره هایی در عرض، کشیده بودن دستگاه با این تصویر زمینه کمتر احساس می‌شود.

تصویر زمینه رسمی این روزها بخشی از هویت دستگاه است چون عموما کبریت کاربران کمتر به تغییر تصویر زمینه موبایل خود می پردازند یا نهایتا دایره انتخاب‌های آن ها از گزینه های پیش‌فرض ارایه شده فراتر نمی رود.

به همین دلیل تصویر زمینه پیش فرض هر موبایلی شاید مدت زیادی زدی آن باقی بماند، پس طراحی زیبا برای آن اهمیت ویژه دارد.

سامسونگ عموما نشان داده که با تصاویر رنگی و الهام گرفته از طبیعت میانه خوبی دارد و در این تصویر هم با نظر می رسد آب را شاهد هستیم.

برخی دارندگان نسخه های قدیمی با دانلود تصویر زمینه جدید کمی احساس به روز بودن‌تر می کنند. شما از این دسته کاربران هستید؟ نظر شما درباره درباره تصویر زمینه پیش فرض گلکسی اس ۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ARMTIN
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)