حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر زمینه سامسونگ Galaxy S22 را با کیفیت 3K دانلود کنید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

همانطور که گفتم، کارخانه شایعات هفته خود را با انتشار اخبار مختلف و متعددی پیرامون گلکسی اس ۲۲ آغاز کرده است. پس از انتشار عکس خانوادگی گلکسی اس ۲۲ در ۲ رنگ سفید و مشکی حالا شما می توانید تصاویر زمینه سامسونگ Galaxy S22 را با کیفیت 3K دانلود کنید.

تصاویر زمینه سامسونگ Galaxy S22 با کیفیت 3K و 2K

هفته گذشته بود که درباره دانلود تصویر زمینه سامسونگ گلکسی S22 با کیفیت 3K برای شما در ترنجی نوشتیم. آنجا شاهد یک مجموعه با ۴ تصویر بودیم. امشب اما یک مجموعه دیگر لو رفته است که شامل هفت تصویر بوده و فقط ۱ تصویر مشترک با آن مجموعه قبلی دارد.

از ظاهر این تصاویر جدید بیشتر برمی آید که مربوط به مثلا حالت DEX گلکسی اس ۲۲ باشند، چون بیشتر کشیده بوده و تقریبا ۷۰ درصد فضای تصویر به رنگ مشکی است. اگر این ها بخواهند تصاویر زمینه یک موبایل باشند، شاید جذابیت بصری خیلی بالایی نداشته باشند. برای مثال تصویر زیر را ببینید که برشی از یک قسمت دارای محتوای (!) یکی از تصاویر زمینه منتسب به گلکسی اس ۲۲ است.

تصویر زمینه گلکسی اس ۲۲

کراپ تصویر زمینه گلکسی اس ۲۲

اگر کمی به رنگ های مجموعه والپیپرهای منتسب به گلکسی S22 توجه کنید، رنگ مشکی در برخی از آن ها کمی به قهوه ای گرایش دارد. هنوز مشخص نیست دلیل دقیق آن چیست اما چیزی است که به چشم من آمد و لازم به ذکر دیدم.

خب، اگر دوست دارید این مجموعه تصاویر زمینه موبایل پرچمدار ۲۰۲۲ سامسونگ را از همین حالا دانلود کنید، لینک زیر برای شماست:

 

⏬ دانلود مجموعه والپیپرهای گلکسی S22 سامسونگ
با کیفیت 3K و 2K

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تصاویر زمینه جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)