حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده گلکسی اس ۱۰ از Wi-Fi 6 پشتیبانی می کنند

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خانواده گلکسی اس ۱۰ و به صورت کلی خانواده پرچمدارهای مختلف سال ۲۰۱۹ به احتمال زیاد به فناوری های پیشرویی مجهز می شوند که یکی از این فناوری ها را می توان Wi-Fi نسل ششم دانست. امشب خبر می رسد که خانواده گلکسی اس ۱۰ از Wi-Fi 6 پشتیبانی می کنند و در ادامه با ترنیج همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

نسل های وای فای

نسل های وای فای

پیش از این نسل های وای فای (Wi-Fi) عموما با شماره مشخص نمی شد و حروف مشخص کننده نسل های این راه ارتباطی بی‌سیم بودند. همانطور که در تصویر بالا می بینید، از وای فای نسل ۳ تا وای فای نسل ۶ مشخص شده است. وای فای نسل ۶ یا Wi-Fi 6 در حقیقت همان Wi-Fi ax است و خبر می رسد که خانواده گلکسی اس ۱۰ از آن پشتیبانی خواهند کرد.

جالب اینجاست که هر سه عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ یعنی حتی گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10E) که تا پیش از این به نام گلکسی اس ۱۰ لایت می شناختیم هم از وای فای ۶ پشتیبانی خواهد کرد.

وای فای ۶ استانداردی است که به زودی در روترهای وای فای جدید پشتیبانی می شود و در حالی که دستگاه های زیادی به این روترهای متصلند اگر شما وای فای ۶ داشته باشید می توانید از سخت افزار جدیدتر خود بهره ببرید.

نظر شما درباره این ویژگی ارتباطی بسیار مهم در موبایل های نسل آتی و به خصوص خانواده گلکسی اس ۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HasanHoseinPoor

ای کاش قابلیت و چیکارا‌ میتونه کنه هم میگفتین.
ولی از همه بهتر بلوتوث‌ ۵.۱ هست که جهت بلوتوث رو هم نشون میده‌
مخصوصا برای قلم گلکسی نوت عالی میشه

نیما عرفانی

از اونجایی که سخت افزار بلوتوث ۵.۱ با نسخه ی ۵ تفاوت خاصی نداره، فکر کنم با آپدیت نرم افزاری گوشی های دارای بلوتوث ۵ هم از ورژن ۵.۱ پشتیبانی کنن.

نیما عرفانی

من دیشب رفته بودم بازار چارسو و بازار موبایل ایران شعبه ۱، هرجایی رفتم پی ۲۰ پرو و سری میت ۲۰ اصلاً نداشتن! نمایندگی هواوی هم فقط آنر و نوا و سری میت ۱۰ داشت.
۹۰ درصد مغازه هارو سامسونگ قرق کرده بود😑
رفته بودم به امید اینکه با میت ۲۰ پرو و پی ۲۰ پرو و الجی وی ۴۰ کار کنم ، متأسفانه هیچ کدوم موجود نبود فقط ضدحال خوردم برگشتم . البته با إلجی جی ۷ و نوکیا ۸ سیروکو و نوت ۹ و آیفون ایکس إس مکس هم کار کردم ، بدون تعصب میگم حسی که XS MAX بهم داد قابل قیاس با گوشی های دیگه نبود( نسبت به آیفون ۸ پلاس خیلی خوش دست بود با اینکه صفحه نمایش ۶.۵ اینچی داره) . جالب اینجاست که وقتی با نوکیا ۸ سیروکو کار کردم کیفیت و اصالت نوکیا برام تداعی شد ، جی ۷ هم طراحی قشنگی داشت و خوش دست بود اما به خاطر آپدیت دهی دیرتر و باطری ضعیف تر از خریدش منصرف شدم. نوت ۹ هم با اینکه گوشیه جذابی بود ولی راستش نتونستم با طراحی عقبش به ویژه طراحی دوربین نا متقارن و حسگر اثر انگشت مستطیلیش کنار بیام ، نسبت به نوت ۸ مقایسه کردم طراحی نوت ۸ برام جذاب تر بود ، هم دوربینش بیرون زده از بدنه نبود و هم قیمت مناسب تری داشت.
در کل تصمیم گرفتم تا برگزاری نمایشگاه MWC صبر کنم ببینم گوشی های جدید چجوری میشن ، اگه نظرمو جلب کنن بعد از عید به امید خدا یکی از پرچمدارهای ۲۰۱۹ رو میگیرم.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)