حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آغاز تولید انبوه خانواده گلکسی اس ۱۰

نوشته

5 سال قبل | 13 دیدگاه | سامسونگ

می دانیم که فاصله زیادی تا معرفی رسمی گلکسی اس ۱۰ نداریم. تاریخ ۱ اسفند برای گلکسی اس ۱۰ است و روزی بزرگی برای سامسونگ خواهد بود چون موبایل منعطف آن ها هم در همین تاریخ رونمایی می شود. امروز اما خبر می رسد که شاهد آغاز تولید انبوه خانواده گلکسی اس ۱۰ هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

برای پیشگیری از سو تفاهم باید بگویم که تصویر اصلی مطلب تزئینی بوده و مربوط به خط تولید گلکسی نوت ۹ است. همچنین تصویر زیر رندری از گلکسی اس ۱۰ پلاس بوده که نزدیک به واقعیت است.

گلکسی اس ۱۰

گلکسی اس ۱۰

بسیار خوب به خبر آغاز تولید انبوه گلکسی اس ۱۰ می پردازیم. بنابر اطلاعاتی که از کره جنوبی می رسد شاهد این هستیم که با نزدیک شدن به زمان رونمایی پرچمداران جدید سامسونگ، غول کره‌ای تولید انبوه این گوشی‌ها را آغاز کرده است تا از ۱۷ اسفند ماه آن‌ها را وارد بازار کند.

زمان عرضه‌ی گلکسی اس 10 نسخه‌ی 5G

البته لازم به ذکر است که گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 نسخه‌ی 5G هنوز وارد تولیدات انبوه نشده است. این تلفن هوشمند تنها نسخه از نسل جدید گوشی‌های سامسونگ به شمار می‌رود که در کارخانه‌ی بومی کره‌ی جنوبی یعنی «گومی» به تولید خواهد رسید. نسخه‌های دیگر یعنی S10E، اس 10 و اس 10‌پلاس در ویتنام تولید خواهند شد.

نسخه‌ی 5G‌ پرچمداران کره‌ای کمی دیرتر از سه گانه‌های اصلی و در تاریخ ۹ فروردین وارد بازار می‌شوند. بنابراین می‌توان گفت سامسونگ زمان کافی برای کار کردن روی قدرتمند‌ترین محصول خود را داشته باشد. کارخانه‌ی گومی همچنین قرار است اولین موبایل منعطف سامسونگ را نیز تولید کند. بنابراین بعید نیست که موبایل منعطف و نسخه‌ی 5G جدیدترین تلفن‌های سامسونگ به طور همزمان وارد بازار شوند. البته لازم به ذکر است که هردوی این گوشی‌ها در کنار سه پرچمدار سامسونگ در تاریخ اول اسفند ماه رونمایی خواهند شد.

قیمت موبایل منعطف سامسونگ

از آنجایی که تولید موبایل منعطف و نسخه‌ی 5G سامسونگ در کارخانه‌های بومی کره‌ی جنوبی به انجام می‌رسد و از طرفی بهترین نسخه‌های پرچمدار غول کره‌ای محسوب می‌شوند بنابراین نباید انتظار قیمت پایینی از آن‌ها داشت. به نظر می‌رسد که نسخه‌ی 5G‌ گلکسی اس 10 حدودا ۱۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت (نسخه‌ی ۱۲ گیگابایت رم همراه با یک ترابایت حافظه‌ی داخلی). قیمت گوشی تاشوی سامسونگ حتی بیش از این‌ها خواهد بود و به نظر می‌رسد باید منتظر قیمتی حدود ۱۸۰۰ دلار باشیم.

محافظ صفحه‌ی قابل جدا شدن همراه با گلکسی اس ۱۰

اخبار جدیدی از رسانه‌های محلی منتشر شد که بر این اساس درون جعبه‌ی سامسونگ گلکسی اس ۱۰ یک محافظ صفحه‌ی جداشدنی نیز وجود خواهد داشت. وجود محافظ صفحه‌ی انحصاری سامسونگ درون جعبه‌ی پرچمداران بعدی تا حدی منطقی به نظر می‌رسد چرا که اخیرا گزارش‌هایی مبنی بر وجود مشکل در حسگر اثر انگشتر درون نمایشگر سامسونگ گلکسی اس ۱۰ در صورت استفاده از محافظ صفحه شنیده بودیم.

طبق گزارشات محافظ صفحه‌ی اصلی گلکسی اس ۱۰ لبه‌های خمیده‌ی پرچمداران را نیز به خوبی پوشش خواهد داد و بخش «جدا شدنی» ممکن است به این معنی باشد که به صورت پیش فرض این محافظ‌ها نصب شده هستند. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد دارد از محافظ صفحه‌ی انحصاری خود برای گلکسی S10E استفاده کند یا خیر؛ چرا که این گوشی دارای صفحه‌‌ای تخت (بدون لبه‌های خمیده) و حسگر اثر انگشت اپتیکال است و احتمالا مشکلی از لحاظ تشخیص اثر انگشت در حضور محافظ صفحات نداشته باشد.

منتظر معرفی و ارایه خانواده گلکسی اس ۱۰ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

واسه خریدش باید پاسپروت گرفت

mosayebso

ادامه همین خبری که شما نذاشتید:
۱: هر۳ عضو خانواده s10 از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره میبرند که این برخلاف گزارش های حال حاضر در مورد نسخه تخت هس که میگه حسگر اثر انگشت در لبه نمایشگره که البته وجود قاب های محافظ که دکمه هوم نسخه فلت کشیده بود همه رو به این اطمینان رسانده بود اما یا اون برای نسخه پروتوتایپ بوده یا سامسونگ لحظه اخر تصمیمش رو عوض کرده
در مورد عملکرد این حسگر ها گفته شده که مثل هیچ موبایل دیگه ای نیست و با دست خیس و کثیف و.. هم به خوبی عمل میکنه((نسخه اولترا سونیک))
۲:دوربین ۳گانه که توی گزارش گفته شده ازش به عنوان یه دوربین همه فن حریف اسم برده که کیفیت شگفت انگیزی داره و در اصل دوربین ،طراحی و حسگر اولتراسونیک ۳ مورد برای به اصطلاح ((دلایل فروش و بازاریابی)) اس۱۰ نام برده شده
بنظر میاد با مشخصاتی که از سری اس۱۰ به بیرون درز کرده شاهد یک گوشی کامل خواهیم بود که البته بهتره بگیم تقریبا کامل چونکه ممکنه طراحیش مطابق میل همه نباشه اما با این مشخصات بنظرم قادره که کاربران سری اس۷ و اس۸ رو راضی به ارتقا موبایل هاشون کنه
اما بر طبق اخباری که منتشر شده سامسونگ برنامه های بزرگی برای نیمه دوم امسال داره و سری بعدی نوت در یک نسخه و اون هم ۵جی عرضه خواهد شد که همین مورد به تنهایی باعث افزایش قیمت زیاد سری بعدی نوت میشه

Vahid

ب نظر من این مدل و همون سرنوشت سازن برای سامسونگ
چون امسال همه عزمشون جذب کردن بهترین رو ارائه کنن
و خود سامسونگ اینو فهمیده
نمیشه گفت این گوشی بده یا خوبه
ولی با توجه ب سابقه این برند میشه گفت جز بهترین هاست
امسال سامسونگ باید ورای کم کردن حاشیه
دوربین و… ک داره خوب کار میکنه
بیشتر ب چیزای نظیر واقعیت افزوده و قدرت دادن ب سیستم عامل شخصی خودش و ایجاد رابطه ذهن با سیستم عامل و ارتباط اشیا

mosayebso

بنظر من اینده تکنولوژی روی واقعیت افزوده و iot میچرخه
موبایل ها تا ۱۰ سال دیگه شاید وجود نداشته باشن و جاشونو به وسایل دیگه مثل عینک هوشمند ساعت هوشمند و.. بدن
چراکه اینده همه چیز سرور هست و وقتی سرعت ارتباطی به قدری سریع بشه که تاخیر زمانی رو نزدیک صفر قرار بده پس عملا دیگه نیازی به سخت افزار قوی روی موبایل ها نیست

Vahid

اقای عطایی خواهشا قابلیت ویراش نظر رو بزارید ممنون

Milad7

نسخه 5G اگر وارد ایران بشه قیمت فضایی خواهد داشت.حتی با فرض ثابت موندن دلار در قیمت 12 هزار تومان که بعیده تا چند ماه آینده افزایش نداشته باشه!محدوده ی قیمتش به 18 تا 20 میلیون میرسه 🙂

نیما عرفانی

اگه قیمت نسخه ی 5 جی ، 18 تا 20 تومن باشه که من میگم خوبه! دربرابر امکاناتی که داره ارائه میده خوبه قیمتش.
آیفون xs max , xs اوایل ورودش به ایران قیمتش حتی تا 30-40 تومن هم رفته بود!!! و سری میت 30 هم تا 25 تومن رفته بود!!! که الان قیمتشون به حد مطلوبی رسیده ولی بازم گرونه ( آیفون xs max قیمت حدودی 14 تا 15 میلیون داره و میت 20 پرو قیمت حدودی 12 تا 14 میلیون یعنی حتی از نسخه ی 512 گیگ نوت 9 گرون تر!!!).
به نظرم اگه نسخه ی 5G گلکسی إس 10 وارد ایران بشه اوایل ورودش تا بالای 20 تومن هم قیمت میخوره بعدش به مرور قیمتش پایدار میشه میرسه به زیره 15 تومن.

نیما عرفانی

پاراگراف اول اشتباه شد عذر میخوام. سری میت 20 تا 25 تومن هم رفته بود.

علی شیخ زاده

تو این رندر که حاشیه بالا و پایین برابره خیلی جذاب ای کاش همینشکلی باشه👌

Pouya

خیلی هم عالی این رندر هم واقعا زیباست امیدوارم همین باشه

Naranj

به به دیگه وقتشه ناپلئونی رو بیارید.. 😁

HasanHoseinPoor

ای کاش میشد سفارش داد گوشی چطور با چه امکاناتی‌ میخوای‌ میساختن ارائه میدادن…گ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)