حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) با دوربین سه گانه و بریدگی نمایشگر قطره طور ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم باتری گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) احتمالا ۴۰۰۰ میلی آمپر خواهد بود. چند شایعه دیگر نیز درباره گلکسی ای ۵۰ وجود دارد و امشب با لو رفتن بخشی از شاسی آن می بینیم که گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) با دوربین سه گانه و بریدگی نمایشگر قطره طور ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

دوربین سه گانه گلکسی a50

دوربین سه گانه گلکسی a50

سامسونگ تا کنون دو موبایل مجهز به دوربین سه گانه دارد که گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ و گلکسی A8s (در بازار جهانی گلکسی A9 pro) هستند. حالا به نظر می رسد که گلکسی A50 نیز دوربین اصلی سه گانه دارد.

همانطور که در تصویر بالا از شاسی منتسب به گلکسی A50 می بینید، جا برای یک قاب دوربین عریض که به اندازه و شکل دوربین سه گانه گلکسی ای ۷ ۲۰۱۸ است که این احتمالا یعنی دوربین سه گانه.

بریدگی نمایشگر گلکسی A50

بریدگی نمایشگر گلکسی A50

همچنین همانطور که بالای نمایشگر می‌بینید روزنه ای برای قرار گرفتن دوربین سلفی قرار دارد و این به ماما می‌گو که این دستگاه جزء اولین اعضای خانواده Galaxy A خواهد بود که با بریدگی نمایشگر قطره طور ارایه میشود.

نمای پایین دستگاه نیز به ما پورت usb c و جک ۳.۵ میلیمتری صدا را نشان می دهد. توجه دارید که بلندگویی روی لبه پایین دیده نمی شود.

بنچمارک گلکسی A50 با اگزینوس ۹۶۱۰ و اندروید ۹ دیده شد‌.

اولین موضوعی که دوست داریم به آن بپردازیم سیستم‌ عامل A50 گلکسی است. سامسونگ نشان داده که معمولاً پایین رده و میان رده های خود را با یک نسل اندروید قدیمی تر معرفی می کند. در این بنچمارک اندروید ۹ برای گلکسی A50 خیلی دلگرم‌کننده ظاهر می شود. در حقیقت اگر گلکسی A50 با اندروید ۹ معرفی شود، این اولین میان رده در خانواده گلکسی ای (Galaxy A) خواهد بود که با سیستم عامل بروز فروخته شده است. البته شاید گلکسی A8s این لقب را بگیرد.

موضوع دوم نیز همان است که در مقدمه گفتیم، چیپست استفاده نشده اگزینوس ۹۶۱۰ برای اولین بار در گلکسی A50 رونمایی خواهد شد و باید دید که سامسونگ این چیپست خود را با چه قدرتی ارائه کرده است. در این بنچمارک عملکرد آن قابل توجه است.

همچنین حافظه رم ۴ گیگابایتی نیز برای گلکسی A50 قابل توجه است. به جز مدل عددی SM-A505 موضوع قابل توجه دیگری در این بنچمارک وجود ندارد.

نظر شما درباره گلکسی A50 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

😅
الانه که فن های برندهای معظم چینی بریزن با نظراتشون فضا رو عطر آگین کنند

lovenokia

سلام
به خدا بدترین پردازنده ها پردازند های ساخت سامسونگ هستند . حتی پردازنده های هواوی هم بهتر از سامسونگ هست .نمیدونم چرا اسنپ دراگون به این خوبی ، که خودش مزیت قابل توجهی هست برای فروش بیشتر رو سامسونگ در

نظر نمیگیرد ! الان سری J5 , j7 سال 2016 هنوز هم کارایی دارند و حتی پس از آپدیت کند نشده اند ! چون پردازنده اسنپ دراگون دارند . به خاطر همین پرفروشترین گوشی تو ایران هم بود .

Pouya

یعنی واقعا فکر میکنید مدیاتک پردازنده هاش بهتر از سامسونگه؟

علی شیخ زاده

فکر کنم سامسونگ هم با نظر من موافقه که ناچ قطره ای میتونه بهترین طراحی ممکن باشه😃
بهتر از ناچ عریض و سوراخ نمایشگر

Naranj

بذار اس ده بیاد دستت بگیری بعد نظرت عوض میشه

نیما عرفانی

عادلانش میشه این جمله
صبر کن پرچمدارهای همهٔ برندها بیاد بازار که از نزدیک باهاش کار کنی اون وقت شاید کلاً نظرت عوض شد🙂.
به نظر من بهترین طراحیِ نمای جلوی گوشی تاکنون مختص به ویوو اپکس ۲۰۱۹ هست که نظر من رو خیلی به خودش جلب کرده الخصوص میزان حاشیه هاش و عملکرد بی نظیره حسگر اثرانگشتش .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)