حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کدنام خانواده هواوی پی ۳۰ نام مجله های مد است

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

درباره خانواده هواوی پی ۳۰ تا حدودی اطلاعاتی داریم اما درباره کدنام پروژه توسعه آن ها تا کنون چیزی نشنیده بودیم. امروز کد نام خانواده هواوی پی ۳۰ منتشر شده و نام مجله های مد را بر این سه دستگاه نهاده اند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

تا کنون می دانیم که خانواد هواوی پی ۳۰ همانند دیگر خانواده های پرچمدار هواوی حداقل سه عضو خواهد داشت. یک عضو میان رده، یک پرچمدار لوکس و یک پرچمدار عادی. برای خانواده هواوی پی ۳۰ نیز شاهد همین ترکیب هستیم که با نام های هواوی پی ۳۰ لایت، هواوی پی ۳۰ و هواوی پی ۳۰ پرو ارایه می شوند.

کدنام پروژه توسعه این سه دستگاه هواوی امروز لو رفته و به قرار زیر است:

  1. ۱- هواوی پی ۳۰ لایت = Marie Claire
  2. ۲- هواوی پی ۳۰ = Elle
  3. ۳- هواوی پی ۳۰ پرو = Vogue

جالب اینکه نام هر سه پروژه از نام مجله های مد و زیبایی الهام گرفته شده است. این کدنام های خانواده هواوی پی ۳۰ بر اساس مدل های عددی VOG-L29, ELE-L29 و MAR-LX1M منتشر شده است.

هوآوی پی ۳۰ پرو

هوآوی پی ۳۰ پرو

هواوی پی ۳۰ لایت مدتی پیش با شارژر سریع ۱۸ واتی دیده شده بود. از آن جا که شارژر سریع هواوی برای پرچمدارهایش ۴۰ و ۲۲.۵ واتی است، این شارژر سریع در مقیاس هواوی یک شارژر سریع برای میان رده ها به حساب می آید. سه هفته پیش بود که در ترنجی دیدیم قاب هوآوی پی ۳۰ لایت لو رفت.

حسگر اثرانگشت هواوی پی ۳۰ لایت روی قاب پشتی کاملا واضح است و برای قاب دوربین تصور شده که دوربین دوگانه و فلاش به صورت فراخ طور (!) قرار خواهد داشت. روی لبه پایین نیز جک ۳.۵ میلی متری صدا و بلندگوی تکی دو سمت پورت USB که مشخص نیست از کدام نسل است، قرار دارد.

همچنین همان موقع ها بود که رندر هوآوی پی ۳۰ (Huawei P30) با دوربین سه گانه، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و جک ۳.۵ میلی متری صدا منتشر شد و پس از آن رندر هوآوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر منتشر شد.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد که خانواده هواوی پی ۳۰ خانواده موفقی خواهند بود، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

فلسفه وجودی سری پی همیشه مد و زیبایی بوده انتخاب همچنین کدنامی چندان عجیب نیست.
بنظرم سری پی ۳۰ مثل مدل های قبلی موفق میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)