حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر هوآوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 14 دیدگاه | رندر، هواوی

در حالی که پرچمدارهای سامسونگ در خانواده گلکسی اس و گلکسی نوت هر روز شبیه تر به یکدیگر می شوند و تقریبا تمایز بین گلکسی نوت ۹ و گلکسی اس ۱۰ با وجود دوربین افقی بسیار سخت است اما هوآوی تصمیم دارد تا شخصیت خانواده میت و پی (P) آن ها از یکدیگر مستقل باشد. شایعات اخیر درباره خانواده هوآوی پی به ما طراحی متفاوت نسبت به خانواده هوآوی میت ۲۰ پرو را نشان می دهد. امروز رندر هوآوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر منتشر شده که در ادامه با هم آن را بررسی می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

رندر هوآوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه

رندر هوآوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه

ابتدا دو هفته پیش بود که رندر هوآوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه را دیدیم و عنوان شد که این شایعه اشتباه است چون سوراخ نمایشگر برای نمایشگر هوآوی پی ۳۰ پرو و هوآوی پی ۳۰ ارایه نمی شود و دلیل این هم آن است که فناوری مذکور در انحصار سامسونگ است.

پس از آن رندر جدید هواوی پی ۳۰ پرو با دوربین چهارگانه منتشر شدهر دو این رندرها با توجه به قاب های هوآوی پی ۳۰ و هوآوی پی ۳۰ پرو از نمای پشتی قابل قبول هستند اما مسئله اینجاست که در آن قاب و برای دوربین سه یا چهارگانه می توان چندین حالت را متصور شد.

مثلا این رندر جدید که از هوآوی پی ۳۰ پرو منتشر شده است، دوربین چهارگانه را با طراحی کلی دوربین سه گانه هوآوی پی ۲۰ پرو متصور می شود.

 

نظر شما چیست؟ شما هوآوی پی ۳۰ پرو را چطور متصور می شوید؟ احتمالا تا ارایه رسمی پرچمدارهای نیمه اول سال ۲۰۱۹ هوآوی حدود ۳ ماه فاصله داریم.
اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

چقدر طراحی این گوشی شکیل و زیباست. با آدم حرف میزنه. قابل توجه گوشی های دارای سوراخ نمایشگر ، این گوشی با ناچ قطره ای کوچیک جذاب تر از اون سوراخه و در نمایش محتواهای مختلف هم مزاحمتی ایجاد نمیکنه چون بهینست . قطعا دوربین قدرتمندی هم خواهد داشت. اما اینا همش رندره و احتمالش زیاده که مدل نهایی تغییراتی داشته باشه

ali

با کیرین۹۸۵و دوربین بینظیرش بازم همه رو له می کنه.

Amin

عه نه بابا؟!!!

Amin

داداش تو تلگ‌رام آبروت رفته ها.

بازرگان ارشد هوآوی بودن هم کم دردسر نداره

amer

علی جان فعلا xperia xz4با اختلاف زیاد و با اتش دراگون با امتیاز400000همه رو خاکستر کرده چیپست دراگون بی خود اسمش دراگون نذاشتن!فعلا و تا الان چه اپل و مپل و چه هواوی برای بدست اوردن همین امتیاز باید یکسال ازگار بدو بدو کنن

کهکشان

(تقریبا تمایز بین گلکسی نوت ۹ و گلکسی اس ۱۰ با وجود دوربین افقی بسیار سخت است)

خیلی بی انصافی بود ! حتی لبه های اج سری نوت و اس با هم فرق داره !
یعنی واقعا از نظر شما ظاهر نوت ۹ و اس ۱۰ فرقی نداره غیر از چیدمان دوربین؟

حتما الان جواب میدین : متن رو درست نخوندین …

بسه دیگه این ایرادای بنی اسرائیلی

پیام نهایی ت ر ن ج ی : همه دنیا بدن فقط هواوی خوبه خخخ

Amin

آقای عطا‌‌‌یی اس۱۰ تفاوت زیادی در طراحی خواهد داشت شما اینا رو می‌دونید و باز می‌گید تفاوت خیلی کمه؟
خب من دیگه چی بگم

Amin

تفاوت کم می‌شه نوت۸ تا نوت۹
آره تفاوت خیلی کمی با اس۸ داشتن.
ولی کجای اس۱۰ طراحیش شبیه نوت۹ه؟!

بعد خیلی جالبه برای ماس‌مالی کم‌کاری اپل توی تغییرات پرچمداراش، میاید می‌گید بالاخره اپل تونسته به مشتریاش القا کنه که هر ۲ سال یا هر ۳ سال منتظر نوآوی باشن و به اون کلیپی که اپلو مسخره می‌کرد ولی عین حقیقت بود گفتید “نگاه سطحی”

Amin

اگر پشت رو می‌گید بله.

amer

از لحاظ طراحی نسبت به مدل قبلیp20قشنگتر و تکامل یافته تر هست ولی به نظرم طراحیXPERIA XZ4قشنگ تر از این طراحی ناچ قطره ای هست

Vahid

۴ دوربین 🤔
دوربین جدید کارایش چی هست کسی میدونه؟

علی شیخ زاده

ناچ قطره ای برای من جذاب ترینه.
ای کاش سری پی ۳۰ نسخه ایکس هم داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)