حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر هوآوی پی ۳۰ (Huawei P30) با دوربین سه گانه، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و جک ۳.۵ میلی متری صدا منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، رندر، شایعات، هواوی

ما رندرهای مختلفی از هوآوی پی ۳۰ را دیده ایم و تقریبا دست‌مان آمده که با چه دستگاهی رو به رو خواهیم بود. امشب رندری از یکی از منابع موثق به نام Onleaks منتشر شده که به ما هوآوی پی ۳۰ (Huawei P30) با دوربین سه گانه و جک ۳.۵ میلی متری صدا را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن را ببینیم و پیرامونش گپ بزنیم.

رندر هوآوی پی ۳۰

رندر هوآوی پی ۳۰

در این رندر هوآوی پی ۳۰ (Huawei P30)  را می بینیم که با رنگ گرادیانت آبی به سبز و دوربین سه گانه روی قاب پشتی که حسگر اثر انگشت این بار دیگر روی قاب پشتی مدل عادی پرچمدار هوآوی دیده نمی‌شود. به نظر می‌رسد که هوآوی امسال حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر را به هر دو نسخه پرچمدار سال ۲۰۱۹ خود اضافه خواهد کرد.

بریدگی نمایشگر قطره طور روی لبه بالای نمایشگر همان ظاهری را به هواوی پی ۳۰ می‌دهد که به هواوی میت ۲۰ داده است. همچنین به نظر می‌رسد که این نمایشگر از نوع تخت بوده و هنوز نمایشگر دو لبه خمیده به نسخه عادی پرچمدار هوآوی نیامده است.

رندر هوآوی پی ۳۰

رندر هوآوی پی ۳۰

موضوع دیگر که روی لبه پایین هوآوی پی ۳۰ می‌بینیم جک ۳.۵ میلیمتری صدا است. هوآوی عموما روی مدل آتی پرچمدارهای خود جک ۳.۵ میلی‌متری صدا را نگاه داشته و فقط روی مدل‌های پرو آن را حذف می‌کند.

ظاهر کلی دوربین سه گانه هوآوی پی ۳۰ در یک قاب برجسته یک دست دیده می‌شود و این طراحی با طراحی دوربین سه گانه هواوی پی ۲۰ پرو متفاوت است.

رندر هوآوی پی ۳۰

رندر هوآوی پی ۳۰

حاشیه لبه پایین دستگاه همچنان زیاد است اما نمی‌توان گفت که با آن مشکلی وجود دارد. این رندر به دلیل انتشار دهنده آن از صحت بالایی برخوردار است و تقریبا می‌توان گفت که با نمونه نهایی اختلاف ناچیزی خواهد داشت.

اگر طراحی نهایی هوآوی پی ۳۰ این باشد نظر شما درباره نسخه عادی پرچمدار نیمه اول ۲۰۱۹ این شرکت چینی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ashiba

چینش دوربین p20 خیلی چشم‌نواز تر بود

chalton

چین کثیف و دزد
جاسوسان صنعتی چینی در نمایشگاه های بزرگ صنعت_خودرو جهان در پوشش خبرنگار سعی می کنند آخرین اطلاعات خودرو های رونمایی شده را بدست آورده و این اطلاعات را در قالب بولتن هایی به مراکز بازاریابی و تحقیق_توسعه شرکت های مختلف در چین برسانند اما چرا ؟
شاید این سوال مطرح شود که این شرکت ها می توانند این خودروها را بخرند و آن را مورد تحلیل دقیق تر قرار دهند پس چرا به خود چنین زحمتی می دهند ؟
خودروهای رونمایی شده در نمایشگاه های جهانی، چندین ماه طول می کشد تا وارد بازار شوند. برخی از این خودرو ها حتی تحقیقاتی یا کانسپت هستند و چندین سال بعد وارد بازار خواهند شد. به همین دلیل شرکت های مختلف نیاز دارند تا هرچه زود تر به اطلاعات این خودروها پیش از ورود آن ها به بازار دسترسی داشته باشند. این زمان به این شرکت ها  امکان افزایش سرعت در کپی برداری را می دهد.
پس از آنکه این خودرو ها وارد بازار شدند هم، شرکت های مختلف خودروهای رقیبانشان را می خرند و در مراکز تحقیقاتی خود به آنالیز دقیق آنها می پردازند. اما تا زمانی که خودروها بدست  آنها برسند؛ شرکت های چینی نمی خواهند فرصت را از دست بدهند .
حضور در روز خبرنگاران در نمایشگاه های بزرگ ،تنها مختص خبرنگاران مطرح صنعت خودرو است .ولی شرکت های جاسوسی صنعتی در چین با همکاری برخی رسانه های چینی، نیروهای خود را با نام خبرنگار به این نمایشگاه ها می فرستند .
این صنعت خودرو سازیش،صنعت تلفن‌های همراهش هم همین روال هست و تازه بیشتر از صنعت خودرو سازیش،دزدی از برندهای دیگه،هواوی هم که تو این چند وقته خودشو ثابت کرده تو سرقت اطلاعات و تقلید و کپی.
برند چینی =ظاهر
از درون هیچ علمی توش نیست.

Arrow

باز این اومد
خجالت نمیکشی واقعا؟

علی شیخ زاده

نمای جلویی این گوشی رو خیلی بیشتر میپسندم ناچ قطره ای که کمترین مزاحمتی رو ایجاد میکنه نمایشگر تخت و حاشیه پایین کم همچنین جک هدفون هم داره
دوربین اگه حداقل مثل پی ۲۰ پرو میشد زیبا تر بود

Peiman

همیشه سری میت بیشتر از سری پی دوست داشتم یکی از اصلی ترین دلایلش هم طراحیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)