حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی ۳۰ (Huawei P30) با زوم پریسکوپی و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی پی ۳۰ (Huawei P30) پرچمدار ۲۰۱۹ این شرکت است که به عقیده منابع داخل شرکت این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت های قابل تاملی خواهد داشت. سه هفته پیش بود که رندر هوآوی پی ۳۰ (Huawei P30) با دوربین سه گانه، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و جک ۳.۵ میلی متری صدا منتشر شد و ما نسبت به آن یک دید اولیه پیدا کردیم. امروز خبر می رسد که هواوی پی ۳۰ (Huawei P30) با زوم پریسکوپی و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

رندر هوآوی پی ۳۰

رندر هوآوی پی ۳۰

هفته پیش بود که اوپو زوم 10X اپتیکال و حسگر اثرانگشت یکپارچه با انگشت بزرگتر را رونمایی کرد. اولین مرتبه حدود سه ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم هواوی دوربین چهارگانه ، موبایل منعطف و ۱۰X زوم اپتیکال را در سال ۲۰۱۹ ارایه خواهد کرد. امروز اما شایعه به گوش می رسد که می تواند تلفیق دو خبر بالا باشد.

در ترنجی خواندیم که اوپو کمی هوشمندتر در بازاریابی خود عمل کرده است. اوپو از ماژول جدید با ۳ حسگر تصویر و لنز رونمای کرده که یک لنز زاویه دید عریض، یک لنز عادی و یک لنز تله ۱۵۹ میلی متری دارد. بزرگنمایی 10X دوربین اوپو نسبت به لنز زاویه دید فوق عریض ۱۵.۹ میلی محاسبه می شود، نه نسبت به دوربین عادی عکاسی! گرفتید چه شد؟

در حقیقت اگر هوآوی مانند اوپو کمی در بازاریابی هوشمندانه تر یا خورده‌شیشه‌دارتر عمل می کرد، آن ها هم می توانستند زوم 5X اپیتکال را نسبت به دوربین زاویه دید عریض خود، برجسته بازایابی کند. البته اشتباه نکنید، لنز ۱۵.۹-۱۵۹ میلی متری اوپو یک لنز بسیار دارای اهمیت در یک موبایل است.

پس بعید نیست که زوم 10X هواوی در پی ۳۰ که به صورت پریسکوپ طور توصیف شده است استفاه شود و چیزی شبیه به همین سیستم زوم اوپو باشد.

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر پیش از این در چند موبایل هوآوی نیز استفاده شده بود و به نظر می رسد که هوآوی پی ۳۰ نیز از آن بهره ببرد. اگر این اتفاق رخ بدهد این اولین نسخه عادی پرچمدار هوآوی با چنین فناوری است. اولین بار در نسخه پورشه دیزاین میت آر اس شاهد استفاده از این فناوری بودیم، سپس در هوآوی میت ۲۰ پرو و حالا احتمالا در هواوی پی ۳۰.

نظر شما چیست؟‌ به نظر می رسد که پرچمدار ۲۰۱۹ هواوی می تواند دستگاه جالب باشد، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

مثلا میت ۲۰ زشته پشتش

Arrow

دیگه زشت تر از سامسونگ نداریم تو پشت گوشی

علی شیخ زاده

اتفاقا پنل پشتی سری میت ۲۰ بهترین طراحی ممکن رو داره

Amin B3DA

دقیقا 👌🏻👌🏻

علی شیخ زاده

هواوی حداقل تو زمینه دوربین کاملا پیشرو شده واقعا
شک ندارم امسال هم دوربین پی ۳۰ و میت ۳۰ خبر ساز میشه

Amin B3DA

امیدوارم همین روند رو به رشد را داشته باشه و مجدداً عین میت 20 و پی 20 انقلابای جدیدی در زمینه گوشی بکنه (عین شارژ معکوس، سرعت شارژ، سی پی یو جدید، زوم و…) . و چه بهتر که kirin 985 هم روی پی 30 اعمال کنه
هرچی سامسونگ و هوآوی و… با هم رقابت کنند، به نفع ماست که خریداریم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)