حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ با یک سوایپ باز می شود

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

اگر به یاد داشته باشید سه هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم افکت باز شدن دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ شبیه گلکسی A8s خواهد بود. حالا دوباره گزارش مشابهی می رسد و می گوید ما دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ با یک سوایپ باز می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

در این ویدیو کوتاه گلکسی A8s را می بینید که با تصویر زمینه متحرک خود جذابیتی ویژه دارد. به جز آن، توسعه دهندگان رابط کاربری سامسونگ خلاقیت به خرج داده و پیرامون آن دوربین سلفی که درون سوراخ نمایشگر گلکسی ۸ اس نشسته است، یک عملکرد و‌ افکت زیبا در نظر گرفته اند.

همانطور که می بینید، در صفحه قفل گلکسی A8s می توانید می تواند با سوایپ از روی دوربین سلفی وارد آن شوید. خب حقیقتا اگر حوصله دارید پس از ژست ژانگولرطور (!) درباره دوربین سلفی را تمیز کنید و عکس بگیرید، خب، مبارک باشه!

موضوع جالب تر برای ما درباره افکت باز شدن دوربین سلفی گلکسی A8s درباره دایره نورانی است که پس از باز شدن دوربین، دور آن می چرخد. این تصویر را به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید. به هر حال خلاقیت در هر سطحی که باشد، چه جزیی و چه اساسی، قابل ستایش است و باید آن را ستود. البته اینجا بخش سوایپ از روی دوربین سلفی به پایین برای باز شدن مردم افزار دوربین حقیقتا کاربردی نیست اما افکت بصری باز شدن آن جالب است.

حال همین افکت نورانی و سوایپ برای باز شدن دوربین سلفی در گلکسی اس ۱۰ نیز احتمال قوی حضور خواهد داشت. البته همانطور که گفت این سوایپ کردن از روی دوربین یا اطراف آن باعث کثیف شدن آن میشود و نمی دانیم که چرا سامسونگ تصوری برای مفید بودن کرده است. نظر شما درباره این موضوع چیست؟ این افکت را برای باز شدن دوربین سلفی گلکسی اس ۱۰ می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
3INA

به نظر لنز رو لمس نکرد و فقط جلوش گرفت

A8s هم گوشی زیباییه با وجود حفره بازم خیلی زیباست

Naranj

بله الان هم گوشیهای سامی وقتی دستت رو جلو سنسور تکون بدی روشن میشه اینهم همینطور هست انگشتت رو یک ثانیه جلو لنز نگه میداری بعد سوایپ میکنی.حالا نمیدونم ایرادش چیه که اقای عطا.یی اینو میگه

chalton

جالب اینجاست چینی ها گلکسی اس 10 رو دادن بیرون،تو علائدین هم هست قیمت:یک و پونصد 👏👏😂😂
خدا قوت چین.👏👏

ahmad

چقدر ایده قشنگی هست

علی شیخ زاده

اگه من تو این شرکت ها کاره ای بودم جوری طراحی میکردم که دوربین سلفی با چشمک باز بشه😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)