حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب های خانواده گلکسی اس ۱۰ طراحی کلی این سه دستگاه را نشان می دهد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

تصویری که در این مطلب آن را خواهیم دید اطلاعات جدیدی را درباره خانواده گلکسی اس ۱۰ به ما نمی‌دهد اما به دلیل منبع آن اطلاعاتی که از پیش داشتیم را میتواند با صحت بالایی تایید کند. در ادامه با ما همراه باشید تا تصویری که از قاب های خانواده گلکسی اس ۱۰ توسط افشاکننده مشهور ایوان بلاس ارائه شده را با هم ببینیم و درباره آن در ترنجی صحبت کنیم.

این تصویر برای من تنها یک گره را باز می کند و آن تعداد دوربین‌های مدل وسطی خانواده گلکسی اس ۱۰ یعنی خود گلکسی اس ۱۰ یا SM-G973 است. پیش از این در شایعات شنیده بودیم که فقط مدل پلاس در خانواده گلکسی اس ۱۰ با دوربین سه گانه عرضه خواهند شد. در این تصویر به وضوح می‌بینیم تنها عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ که دوربین دوگانه دارد ارزانترین مدل آن یعنی گلکسی اس ۱۰ لایت است.

مورد دیگری که پیش از این نیز می‌دانستیم اما با این تصویر دوباره تایید می‌شود حسگر اثر انگشت روی لبهای گلکسی اس ۱۰ لایت است. می‌دانیم که اعضای دیگر خانواده گلکسی اس ۱۰ که حتی تعداد آنها تا ۵ عدد هم گزارش شده است از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر اولتراسونیک استفاده خواهند کرد.

تنها موضوع دیگری که از تصویر قاب های خانواده گلکسی اس ۱۰  متوجه می شویم همان شایعه طراحی افقی دوربین چندگانه این دستگاه هاست.

تاکنون می‌توان گفت که این اطلاعات دقیق ترین اطلاعات منتشر شده درباره خانواده گلکسی اس ۱۰ است. نظر شما درباره آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

به نظر میرسه جک هدفون هم همچنان حفظ کرده باشه👍

Pouya

امیدوارم هیچ وقت حذف نکنه

نیما عرفانی

نه قاعدتاً یه زمانی بالاخره سامسونگ و ال‌جی ه‍م تصمیم میگیرن حذفش کنن. خودم اعتقاد دارم یو إس بی تایپ سی با کیفیت تر از جک هدفون صدارو منتقل کنه به گوش کاربر چون تکنولوژی جدیدتری هستش و اگه گوشی های موبایل همگی به سمتی پیش برن که دارای باطری با ظرفیت بالا و در موازاتش سرعت شارژ سریع داشته باشن دیگه وجود جک هدفون اهمیتی نداره چون کمتر کسی پیدا میشه که با وجود باطری با ظرفیت بالا و شارژ سریع بخواد همزمان از گوشی در حالت شارژ و گوشی دادن به مالتی مدیا از طریق هدفون سیمی استفاده کنه . نهایتش آدم مجبور میشه یه تبدیل دوگانه بگیره ( USB C به USB C و جک هدفون) یا هدفون بیسیم استفاده می‌کنه.
در کل به نظرم حذف جک هدفون دست تولید کننده هارو در قرار دادن تجهیزات جدید و کاربردی روی مادربورد و حتی جایگذاری باطری بزرگتر یا اسپیکر قوی تر باز میزاره كه موتورولا و اپل در این روند( حذف جک هدفون)پیشگام بودن.

علی شیخ زاده

تمام این چیزا از قبل مشخص بود که

CAPCOM

همه ی شرکتا باید بدونن حذف جک هدفون به هیچ وجه نوآوری نیست چون واقعا کاربردیه

Amir Hossein

یه ماه هم باید با اینا سر کنیم تا 1 اسفند بشه😑

Mortazavi

دم سامسونگ گرم
به نظر من دوربین افقی خیلی بهتر زیباتر و خوش کادرتر(زمان کادربندی تو عکاسی) از دوربین عمودیه
البت تو دوگانه خیلی فرقی نداره ولی وقتی تعداد به سه یا چهارتا افزایش پیدا میکنه افقی خیلیییی بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)