حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه پیش تولید موبایل 5G سامسونگ در CES 2019 به نمایش درآمد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | CES 2019، سامسونگ

یک ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم همزمان هر سه اپراتور اصلی کره ای ها شبکه 5G را تست کردند. در آن تست چند دستگاه از سامسونگ و ال جی دیده شدند و این سوال پیش آمد که آیا ما آن جا گلکسی اس ۱۰ 5G را دیدیم؟ نمونه پیش تولید موبایل 5G سامسونگ در CES 2019 به نمایش درآمده و در ادامه با هم به آن می پردازیم، با ترنجی همراه باشید.

حقیقت این است که سامسونگ در نمایشگاه CES 2019 رونمایی های هیجان انگیزی برای موبایل ها داشته اما خب متاسفانه نه برای ما بلکه پشت درب‌های بسته و برای سرمایه گذاران و شرکای تجاری این کار انجام شده است. سامسونگ در نمایشگاه CES از موبایل منعطف و خانواده گلکسی اس ۱۰ پشت درب های بسته رونمایی کرده است و می دانیم که تاریخ ۱ اسفند برای معرفی گلکسی اس ۱۰ رسما تایید شد.

اما درباره نمونه پیش تولید موبایل 5G سامسونگ می توان گفت که فعلا چند تصویر داریم که در این مطلب در حال نگاه کردن به نزدیک ترین تصاویر به آن در ترنجی هستید:

نمونه پیش تولید موبایل 5G سامسونگ از پشت درب‌ها به پیش روی کاربران آمده است. به صورت کلی نمی توان گفت که این دستگاه به ما موضوع خاصی را نشان می دهد اما موضوع قابل توجه همان بریدگی نمایشگر گوشه سمت راست دستگاه است.

دیروز بود که در ترنجی خواندیم باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری برای نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ در نظر گرفته شده است و به نظر می رسد سامسونگ موبایل 5G خود را حداقل همزمان با خانواده گلکسی اس ۱۰ معرفی کند و بهترین پرچمدار سامسونگ در روز ۱ اسفند همین دستگاه باشد.

البته از یاد نبرید که سال ۲۰۱۹ سالی نیست که عموم مردم نیاز به خرید موبایل 5G داشته باشند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که شما جز دسته ای هستید که باید موبایل 5G داشته باشید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

این فکر نمیکنم یک گوشی تجاری بشه چون طراحی عجیب و غریبی داره.
در مورد نیاز ما به گوشی ۵جی که حالا حالا اتفاق نمی افته شاید دو سه سال دیگه اونم در کلان شهر ها

amer

سلام اقای عطایی قبلا حرفی از بریدگی نمایشگر نزده بودین ولی الان هم شما کلمه بریدگی نمایشگر سمت راست به زبان اوردین و هم عکس این نشون میده پس در واقع طرح ناچ اپل اومده اجرا کرده با این تفاوت ناچ سمت راست اورده درسته

amer

در واقع بریدگی بر خلاف اپل به سمت بیرون هست چیزی که عکس نشون میده

Amir Hossein

قیمت خانواده گلکسی اس 10 فاش شده حالا نمیدونم تا چه حد درسته
S10 lite 128G برابر 699 پوند.
S10 نسخه 128 برابر 799 پوند و نسخه 512 برابر 999 پوند.
S10 پلاس نسخه 128 برابر 899 پوند و نسخه 512 برابر 1099 پوند و‌ نسخه 1 ترابایت برابر 1399‌ پوند.

CAPCOM

تا روز معرفی ازاین شایعات زیاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)