حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو یوگا A940 رقیب سرفیس استودیو که ۱۰۰۰ هزار از آن ارزان تر است را ببینید | CES 2019

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | CES 2019، تماشا کنید، کامپیوتر شخصی، لنوو

این یکی را دیرتر با هم می بینیم و باید اعتراف کنم که از قلم افتاد. من معمولا خبری را که موعدش بگذرد نادیده می گیرم اما این آل‌این‌وان لنوو آنقدر جذاب است که نتوانستم از کنار آن عبور کنم. در ادامه با من همراه باشید تا با هم لنوو یوگا A940 رقیب سرفیس استودیو که ۱۰۰۰ دلار از آن ارزان تر است را در ترنجی ببینید.

سرفیس استودیو مایکروسافت مانند دیگر محصولات این شرکت یک کامپیوتر رومیزی منحصربه‌فرد است. طراحی خیره‌کننده، صفحه‌نمایش فوق‌العاده باکیفیت و لمسی و عملکرد عالی از ویژگی‌های این محصول هستند. با این‌حال سرفیس استودیو قیمت بسیار بالایی داشته و قابل ارتقا هم نیست. حالا لنوو Yoga A940 را برای رقابت با این محصول معرفی کرده است.

آل‌این‌وان لنوو یوگا A940 از نظر ساختاری شباهت زیادی به سرفیس استودیو دارد و می‌توانید لولای آن را در هر زاویه‌ای تنظیم کنید. با یک استایلوس و یک پیچ تنظیم در کنار صفحه‌نمایش لنوو این محصول را برای تولیدکنندگان محتوا ساخته است.

 

لنوو یوگا A940

لنوو یوگا A940

صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی Yoga A940 در دو نسخه QHD و 4K قابل سفارش است و هر دو با فناوری دالبی ویژن HR عرضه می‌شوند. درون این محصول یک پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i7 به همراه ۳۲ گیگابایت رم و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه PCIe SSD یا ۲ ترابایت هارد دیسک قرار دارد. لنوو اما برخلاف مایکروسافت از کارت گرافیک AMD Radeon RX 560 استفاده کرده است. از نظر درگاه‌ها این کامپیوتر ۴ درگاه USB 3، دو درگاه USB 2، یک درگاه USB 3.1 و یک کارت‌خوان ۳در۱ دارد.

لنوو یوگا A940

لنوو یوگا A940

از پیچ تنظیم Precision Dial لنوو می‌توانید در هر طرف از صفحه‌نمایش استفاده کرده و با آن در برنامه‌های گرافیکی اندازه قلم، شفافیت و چیزهای مشابه را تنظیم کنید. لنوو حتی یک جایگاه شارژ بی‌سیم برای گوشی‌های هوشمند نیز در این محصول قرار داده که در کنار قلم و کیبورد واقع شده است.

لنوو قیمت Yoga A940 را ۲۳۵۰ دلار برای نسخه پایه قرار داده و زمان عرضه آن نیز ابتدای بهار اعلام شده است. به این ترتیب محصول لنوو ۱۰۰۰ دلار ارزان‌تر از سرفیس استودیو است؛ به این‌ترتیب حتی اگر آن جذابیت را نداشته باشد می‌تواند رقیب سرسختی برای مایکروسافت محسوب شود.

نظر شما درباره لنوو یوگا A940 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir026

سلام آقا سینا،فک کنم تیتر ایراد داره

علی شیخ زاده

یه کپی ارزون قیمت از مایکروسافت سرفیس.
ولی خیلی جذاب بنظر میاد.
راستی لپتاپ هواوی هم از قلم افتاد فک کنم

Rog_Pc_Gamer

از کی تا حالا ۲۳۵۰ دلار ارزون حساب میشه؟ آخه این کپیه؟ این قراره رقیب سرفیس استدیو باشه برای همین شباهتا بینشون هست و قرارم نیست سرفیس استدیو اولین و اخرین مدل باشه و بعد لنووم دیر یا زود بقیه برندان به سمتش میان هر کدوم با قابلیت ها یا نواوری های خاص

علی شیخ زاده

در مقابل ۳۵۰۰ دلار این ارزون قیمت محسوب میشه.
قرار نیست وقتی اسم ارزون قیمت میاد قیمت زیر ۵۰۰ دلار بشنوید

نیما عرفانی

لنوو رو دردنیای موبایل قبول ندارم ولی در زمینه ی لپ تاپ بسیار براش ارزش قائلم و محصولات ارزشمندی داره که نمیشه از لفظ کپی در توصیفش استفاده کرد.

Mehrdad77

1000 هزار ارزانتر است؟
اقای عطایی ش اگه میشه لطفا اصلاح کنین
هم تیتر رو هم مطلب رو

JAVAD

با اون دایال سرفیس استودیو خیلی حال میکنم لعنتی خیلی دل میبره

CAPCOM

انتخاب من سرفیس پرو خواهد بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)