حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک طرح مفهومی دیگر از گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | تماشا کنید، رندر، سامسونگ

ما درباره خانواده گلکسی اس ۱۰ طرح مفهومی و شایعات زیادی شنیده ایم. تقریبا می دانیم که این خانواده پرچمدار سامسونگ احتمالا ۵ عضو داشته باشد و تا حدودی آن ها را می شناسیم. امشب می خواهیم در ترنجی  یک طرح مفهومی دیگر از گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس را با هم ببینیم، با ترنجی همراه باشید.

دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم شش رنگ گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) عبارت اند از: زرد، آبی، قرمز، سبز، خاکستری و مشکی. اینجا نیز بر اساس همان شایعه رنگ بندی گلکسی اس ۱۰ و احتمالا گلکسی اس ۱۰ نسخه 5G که چهار دوربین دارد را شاهد هستیم.

به صورت کلی بعید نیست اگر فکر کنیم سامسونگ بخواهد رنگ سفید را برای تنوع بیستر به پرچمدارهای خود بازگرداند. اگر به یاد داشته باشید رنگ بندی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس تنوع خوبی داشت و رنگ بندی گلکسی اس ۱۰ نیز احتمالا از این قاعده مستثنی نیست. ما امیدواریم که سامسونگ رنگ های شادتر مثل زرد و نارنجی را هم در ذهن داشته باشد.

این طرح مفهومی گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس، هر دو دستگاه را با دوربین سلفی دوگانه نشان می دهد که احتمالا باشد. همچنین طراح مشخصا خیلی به دکمه رنگی با پورت با رنگ متفاوت علاقه داشته و این رو دستگاه را آنطور تصور نموده است. در حقیقت این دقیقا بیشتر یک طرح مفهومی است تا یک رندر نشان دهنده دستگاه واقعی.

همانطور که حتما توجه کرده اید روی لبه پایین هم خبری از جک ۳.۴ میلی متری صدا نبود. نظر شما درباره این طرح ممفهومی گلکسی اس ۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

بعید میدونم جک هدفونو حذف کنه

maghami1999

ای بابا دو روزه بدون گوشی هستم هی خبر از اس 10 میاد پشیمون می شم برم گوشی بخرم می گم منتظر بمونم اس 10 بیاد از یک طرفی هم فشار بی گوشی موندن اذیت می کنه به نظر شما چی کنم صبر کنم اس ده بیاد و اینکه قیمتش بعد از امدنش در بازار ایران به چه صورته و چقدر طول می کشه افت کنه

Pouya

این قیمتای خانواده اس ۱۰

http://uupload.ir/files/g5fb_20190110_223355.jpg

قیمت پایه ی نوت ۹ ، ۹۹۹ دلار بود اگر درست بگم نوت ۹ اول به صورت غیر رسمی تو بازار موجود شد با قیمت ۱۵.۸۰۰ این احتمالا همون حدودا باشه

Vahid

نسخه دو دوربین در پشت خدایش طراحیش مدرنه

CAPCOM

Oh standing
واقعا طراحیه زیبایی بود سامسونگ یه بار دیگه نشون که میشه تغییر رو ایجاد کرد

ahmad

پشتشو اصلا دوس ندارم

علی شیخ زاده

رندر های منتشر شده قبلی رو کاملا واقعی میدونم

Shiral

زیباست اما پشتش جالب نیست اما پرچمداران سامسونگ همیشه غوغا بودند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)