حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش پلی استیشن ۴ از ۹۰ میلیون دستگاه عبور کرد | CES 2019

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | CES 2019، پلی‌استیشن، کنسول بازی

امروز در کنفرانس سونی CES 2019 دیدیم که سونی یکی از مهم ترین اعداد در اخبار فناوری خود را پیرامون پلی استیشن ۴ عنوان کرد. همانطور که گفتیم فروش پلی استیشن ۴ از ۹۰ میلیون دستگاه عبور کرد و در این مطلب درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

فروش پلی استیشن ۴

فروش پلی استیشن ۴

منبع مطلب دوست دارد بگوید که فروش پلی استیشن ۴ نزدیک به عدد ۱۰۰ میلیون است اما حقیقت این است که اگر به مقیاس کلی فروش نگاه کنیم باید گفت عدد فروش ۹۱.۶ میلیون عدد پلی استیشن ۴ تا کنون، فاصله قابل توجهی با ۱۰۰ میلیون دستگاه دارد. در حقیقت وقتی که سونی در سال گذشته ۱۷.۶ میلیون دستگاه پلی استیشن ۴ در مجموع فروخته است، پر کردن فاصله حدود ۸.۴ میلیونی تا عدد ۱۰۰ میلون فروش پلی استیشن ۴ شاید حدود نصف سال زمان ببرد.

به هر صورت این از فروش بسیار خوب پلی استیشن ۴ هیچ چیز کم نمی کند. در حالی که این کنسول بازی قدمند سونی حالا ۵ سال است که عرضه شده است و کارشناسان فکر می کردند که فروش آن به نقطه اشباع رسیده است اما فروش بالای ۱۷ میلیون دستگاهی می تواند بسیاز خوب باشد. در مقایسه باید گفت که فروش ۲۰.۲ پلی استیشن ۴ در سال گذشته یکی از بزرگترین سال های فروش و رکورد فروش ۹۱.۶ میلیون عددی این کنسول بوده است.

سونی می گوید که PlayStation Network تا ۹۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و این نیز عدد مهمی است. نظر شما درباره عملکرد سونی در بازه ای که آن را فرمان روایی می کند چیست؟ شاید بد نباشد که سونی دستگاهی بر مبنای اکسپریا پلی توسعه دهد و موبایل مخصوص بازی خود را به عنوان رقیبی برای نینتندو سوییچ و آینده کنسول های بازی ارایه کند، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

آقای ع ط ا ی ی در پارگراف دوم خط سوم کلمه قدرتمند رو‌ درست کنید

CAPCOM

بنظره من زیاد مهم نیست چون معمولا کسی که مطلب رو میخونه حتما از قدرتمند بودن این کنسول باخبره
سلطان کنسون بازی بدون شک سونیه البته نباید شرکتهای بزرگ سازنده بازیهای پرطرفدارو فراموش کرد مثله Capcom

Arrow

Ps4 فوق‌العاده بود واقعا

Peiman

یکی از بهترین دستگاه هایی که تو عمرم خریدم 👍👍

علی شیخ زاده

کمتر کسی هست که پی اس ۴ دویت نداشته باشه ولی دیگه کم کم پی اس ۵ باید بیاد.

علی شیخ زاده

دوست*

amer

سلام اقای عطایی خسته نباشید.اقای عطایی به نظر جنابعالی رونمایی از سری جدید گوشی های سونی چه وقتی انجام میشه و اینکه احتمال داره میانرده ها با پرچمدار با هم معرفی بشن .ممنون

amer

چقدر خوب میشه گوشی های بزنه که بازی های انحصاری ps4 روی موبایلاش داشته باشه و فقط گوشیXPERIA این بازی ها رو داشته باشه انوقت درحد همینps4فروش میکرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)