حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سازگاری دسته پلی استیشن ۵ با پلی استیشن ۴

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | سونی

درباره دسته پلی استیشن ۵ تا کنون اخبار متنوعی در ترنجی خوانده ایم. یکی از اخبار جالبی که می تواند امشب توجه شما را به خود جلب کند، سازگاری دسته پلی استیشن ۵ با پلی استیشن ۴ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دسته پلی استیشن ۵

شرکت سونی رسما تایید کرد که دسته پلی استیشن ۵ بر روی کنسول‌های پلی استیشن ۴ نیز کار می‌کند و در واقع می‌توانید از آن در هر دو کنسول استفاده کنید.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، در تاریخ ۱۶ بهمن ۹۹ شاهد معرفی رسمی پلی استیشن 5 خواهیم بود. در این مراسم، به احتمال زیاد در رابطه با سخت افزار این کنسول، دسته دوال شاک ۵ ویژگی‌های جدید و عناوین انحصاری صحبت خواهد شد.

اما تا اینجا، هنوز اطلاعات دقیقی از این کنسول در دست نیست، با این حال اخبار و شایعاتی پیرامون دسته آن فاش شده است که به نظر می‌رسد درست باشد. برای مثال، سایت وایرد اعلام کرده که دسته دوال شاک 5 از یک تکنولوژی هپتیک (haptic) پیشرفته‌تر بهره می‌برد که به بواسطه آن، اتفاقات درون بازی، همانند شلیک کردن یا انفجارها، به شکل بهتری در دسته نمایان می‌شوند (با لرزش‌های مناسب). علاوه بر این، گفته شده که این دسته دارای دکمه‌های جدیدی است که کارکردهای تازه‌ای دارند.

سایت پلی استیشن فرانسه رسما تایید کرد که دسته دوال شاک 5 با کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 پرو سازگار خواهد بود. اما این خبر در سایت‌های پلی استیشن انگلستان یا آمریکا وجود ندارد که قابل تامل است و شاید اشتباهی رخ داده یا آن‌ها تصادفا این مسئله را فاش کرده باشند.

در نهایت شاید این پلی استیشن ۵ (Play Station 5) باشد؟

در هر صورت، اطلاعات تکمیلی در این رابطه در تاریخ  5 فوریه 2020 منتشر خواهد شد. رئیس سونی اینتراکتیو انترتینمنت (Sony Interactive Entertainment)، جیم رایان، اخیرا گفته است که این کنسول دارای ویژگی‌های تازه‌ای خواهد بود که به زودی در مورد آن‌ها صحبت می‌شود. حالا باید منتظر ماند و دید که این کنسول در مقایسه با ایکس باکس سری ایکس چه حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سازگاری دسته پلی استیشن ۵ با پلی استیشن ۴ می تواند به سونی در فروش بیشتر و سود بهتر کمک کند؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aпɢεʟ

عالی 😍 امیدوارم سونی با کنسول جدیدش بترکونه ⁦❤️⁩

m.b

فایند ایکس امسال مو به تنتون سیخ میکنه… صبر کنید ببینید…
میگفتن mi 10 دوربین 64 داره و mi 10 pro دوربین 108…الان مشخص شد mi 10 خودش دوربین 108 داره ولی اینکه نسخه پرو چی داره مشخص نیست…(در این لحظه به اسکرین‌شات لو رفته هفته پیش فکر میکنم😅🤔… احتمالاً اون نیست چون خیلی زوده مگر معجزه باشه)
به این میگن سیاست… نه کار سامسونگ که بهش میگن خساست…
پرچمدار حدود 500 تا 600 دلاری شیائومی دوربین 108 داره اونوقت پرچمدار 1000 دلاری سامسونگ با خساست تمام از دوربین 108 مگاپیکسلی که دیگه عادی شده برای پرچمدار ها محروم شده که سری های بالاتر سامسونگ یچیز داشته باشه که بازم قیمت رو بکشه بالا… 😑🤦‍♂️
همیشه هم یه سری هستن که به بدترین وجه ممکن توجیه کنن..
اولش دوزبین تعداد بالا نداشتن سامسونگ رو…
بعد استفاده نکردن از پرمگاپیکسل رو…
الانم لابد قراره این سیاست گرفتن بیشترین هزینه ممکن برای امکانات طبیعی یک پرچمدار کامل رو توجیه کنن…😑

m.b

به لیست اضافه شود توجیهاتی(بهتر بگم اراجیفاتی) که برای پیشرفت سخت‌افزاری (چشمگیر) نکردن دوربین های سامسونگ از چهار سال پیش تا الان میکردن به خصوص سر نوت 10 که دیگه داد همه در اومده بود اما توجیه میکردن که خب الگوریتم رو روش کار کردن و عالیه و فلان… الان چی شد؟ برخلاف تمام این چهار سال امسال اولین ساله که سری نوت که برترین پرچمدار سامسونگه تو دوربین پوچ به تمام معنا شد… چون تمام پیشفرفتی که باید تو این چهار سال سامسونگ پخش میکرد تو گوشی‌هاش جمع شده و داره رو یک گوشی خالی میشه… باقی همه نسل سوخته محسوب میشن دیگه…
از این کثیف کاری ها هیچ موقع خوشم نمیومد…
سامسونگ به نسبت بقیه تو این چهار سال پیشرفت چشمگیرتزی نکرده ولی تمام پیشرفت هاشو ریخته سر یک گوشی و این یعنی دست کم 3 نسل سوخته برای کاربرا به جا گذاشته(نوت 10 اس 10 و نوت 9)…
سیاست وقتی مخلوط با تولید گوشی بشه همین میشه که اپل بابت حذف اپشن بکشه روش و سامسونگ بخاطر اطمینان به فروشش به خودش اجازه همچین کاری بده که امروز با عرضه اس 20 همه کف کنن در صورتی که این پیشرفت ها حق طبیعیشون بوده که بهشون ندادن و یکجا کردن که چشمگیر به نظر برسه و فروششون رو ببره بالاتر… 🤦‍♂️

Dr.Nazer

#مرگ_بر_دیکتاتور

Daniel

این موضوعی که میگن دسته playstation 5 رو می توان روی playstation 4 استفاده کرد واقعیت دارد و قیمتش چقدر است

Daniel

خیلی ممنون

Milad7

خیلی خوبه که ساپورت بکنه

Chalton

👍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)