حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت ۷.۰۱ پلی استیشن ۴ توسط سونی ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت، سونی

دو هفته پیش بود که قیمت و زمان عرضه پلی استیشن ۵ مشخص شد و ۳۰ آبان ۹۹ را برای عرضه آن علامت زدیم. شما می توانید کنسول جدید سونی را البته احتمالا، با قیمت ۵۰۰ دلار بخرید. با این که تنها ۹ ماه تا معرفی دستگاه جدید فاصله داریم اما دلیل نمی شود سونی کنسول محبوب پلی استیشن ۴ را آپدیت کند. امروز آپدیت ۷.۰۱ پلی استیشن ۴ توسط سونی ارایه شده است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت ۷.۰۱ پلی استیشن ۴

آپدیت ۷.۰۱ پلی استیشن ۴

آپدیت ۷.۰۱ پلی استیشن ۴

همانطور که بالاتر گفتیم سونی امروز عرضه آپدیت نرم افزاری نسخه ۷.۰۱ را برای پلی استیشن ۴ آغاز کرده است. به هر صورت نمی توان این آپدیت را به عنوان یک آپدیت مهم یا بزرگ معرفی کرد. در واقع با این بروزرسانی هیچ خبری از ویژگی‌های جدید برای کنسول پلی استیشن ۴ نیست و به واسطه این بروزرسانی فقط بهینه سازی‌ها و ارتقا در پایداری را کاربران پلی استیشن ۴ تجربه خواهند کرد. برای دریافت کاربران لازم است کنسول را به اینترنت متصل کنند تا آپدیت ۷.۰۱ پلی استیشن ۴ را با حجم تقریبا نیم گیگابایت (دقیقا ۴۴۷.۹ مگابایت) دریافت کنند که زمان نه چندان زیادی را برای دانلود از کاربران خواهد گرفت.

پلی استیشن ۴ دومین کنسول بازی پرفروش تمام دوران شد

آپدیت مذکور در واقع یک آپدیت مکمل برای بروزرسانی نسخه 7.00 محسوب میشود که ویژگی‌های جدید و متنوعی را به این کنسول اضافه کرد. از جمله ویژگی‌های مهم بروزرسانی پیشین باید به پشتیبانی از قابلیت Remote Play بر روی دستگاه‌های اندرویدی، بهبود عملکرد HDR و دیگر بهینه سازی‌ها اشاره کرد.

شما پلی استیشن ۴ دارید؟ آپدیت ۷.۰۱ پلی استیشن ۴ توسط سونی را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عـــلـــۍ

من که تازه آپدیت کردم 🤷
چرا این دفعه اینقدر سریع اومد..

amer

خیلی خوبه مبارکت باشه

armin001

منم میخوام اپدیت کنم

Milad7

the best…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)