حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توان شارژر خانواده گلکسی اس ۱۰ کمتر از ۲۰ وات نخواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خانواده گلکسی اس ۱۰ لایت (Galaxy S10 Lite) قرار است که شارژر سریع جدید این شرکت را همراه خواهد داشت. حتی در ترنجی خواندیم که باتری گرافینی در گلکسی اس ۱۰ دلیل شارژ شدن سریع تر این دستگاه خواهد بود. امشب گزارش می رسد که توان شارژر خانواده گلکسی اس ۱۰ کمتر از ۲۰ وات نخواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن کمی بیشتر صحبت کنیم.

شارژر جدید سامسونگ

شارژر جدید سامسونگ

در حالی که شارژر ۳۰ واتی وارپ شارژ وان پلاس 6T مک لارن، شارژر ۴۰ واتی سوپرشارژ هوآوی و شارژر ۵۰ واتی اوپو در حال آتش بازی در بازار هستند. ما با هم مقایسه سریع ترین شارژرهای موبایل دیدیم و سامسونگ و دیگر برندهای پرمدعا کاملا در این زمینه عقب مانده اند.

پس از این که شایعه امیدوارکننده شارژر سریع جدید سامسونگ به گوش رسید و تیکه پازل باتری گرافینی را که کنار آن می گذاشتیم احتمالا به این نور می رسیدیم که قرار است پرچمدار جدید سامسونگ خیلی خوب و سریع شارژ شود. امشب ولی می شنویم که توان شارژر خانواده گلکسی اس ۱۰ کمتر از ۲۰ وات نخواهد بود!

همچنان می توان به باتری گرافینی امیدوار بود اما شارژر سریع اگر حدود ۲۰ وات باشد قابل مقایسه با شارژرهای ۳۰، ۴۰ و ۵۰ واتی نخواهد بود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این می تواند به سامسونگ ضربه بزند یا شاید برای کاربران خیلی مهم نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

برای من زیاد مهم نیست. از همین فست شارژ فعلی هم استفاده نمیکنم.

siavash

هنوز مونده جا پای بزرگان بزاره:)(هواوی و اوپو)

علی شیخ زاده

اگه مثل شارژر ۲۲ واتی هواوی باشه به نظرم خوبه و رضایت بخشه سرعت شارژ بسیار بالایی هم داره.

maghami1999

فکر نکنم جز بهترین ها باشه ولی حتما پیشرفتی در این زمینه می بینم برای من به شخصه مهمه چون خیلی کاربردیه ولی ماندگاری باتریش اگه خوب باشه می تونه جبران کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)