حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه حاشیه نمایشگر گلکسی اس ۱۰ با هوآوی میت ۲۰ پرو

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | تست، سامسونگ، شایعات، مقایسه، هواوی

دیشب بود که اولین عکس از گلکسی اس ۱۰ در دنیای واقعی منتشر شد. هوآوی میت ۲۰ پرو حداقل از نظر حاشیه نمایشگر از هم دوره سامسونگی خود پیشرو تر است و دلیل این مقایسه حاشیه نمایشگر گلکسی اس ۱۰ با هوآوی میت ۲۰ پرو آن است که ببینیم آیا سامسونگ می تواند یک بازگشت قوی داشته باشد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مقایسه حاشیه نمایشگر گلکسی اس ۱۰ با هوآوی میت ۲۰ پرو

مقایسه حاشیه نمایشگر گلکسی اس ۱۰ با هوآوی میت ۲۰ پرو

در ترنجی با هم  دیدیم که حاشیه پایین نمایشگر گلکسی اس ۱۰ برابر آیفون Xs و کمتر از هوآوی میت ۲۰ پرو است. اینجا در یک تصویر مقایسه ای که البته دو دستگاه کنار هم قرار ندارند و سعی شده در یک مقیاس برای مقایسه دیده شود.

حاشیه پایین نمایشگر گلکسی اس ۱۰ اینجا کمی کمتر از هوآوی میت ۲۰ پرو است اما حداقل با مقیاس چشم من نسبت به حاشیه پایین آیفون XS بیشتر است. بدون در نظر گرفتن بریدگی نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو و سوراخ نمایشگر گلکسی اس ۱۰، حاشیه لبه بالا نیز کمتر از حاشیه بالا هوآوی میت ۲۰ پرو است.

اگر توجه داشته باشید گلکسی اس ۱۰ درون یک قاب در این تصویر دیده می شود. به هر صورت این اختلاف ها میلی متری است و از نظر فنی مهم، اما کاربری که شما و من باشیم، چقدر این موضوع را اهمیت می دهیم؟ پاسخ با شما!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali

حاشیه s10رو باید با p30 مقایسه کرد که تقریبا همزمان معرفی می شن.

کهکشان

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Jahandar

کلا حاشیه های هیچ کدوم از گوشیهای اندرویدی زیبا نیست و عجق وجقه!! (البته به جز تمام صفحه های چینی Vivo Next و Xiaomi mi Mix 3)
سعی کردند از اپل تقلید کنند بدون اینکه اون تقارن جلوی آیفون ها رو در نظر بگیرند و اجرا کنند.

ضمنا اپل هم توانشو داشت که حاشیه های چپ و راست گوشی رو کم کنه. اما بنظرم عقلش انقدی رسید که وقتی گوشی رو دست میگیری و میخوای با یک دست باهاش کار کنی، اگه اون حاشیۀ چپ و راست رو زیادی کم کنی، امکان تماس اشتباهی لبه های گوشت دست (بخصوص انتهای انگشت شست) با نمایشگر زیاد میشه. این مشکل رو در اس هفت اج بارها دیدم و برای همین ابداع نمایشگرهای اج رو یکی از بیهوده ترین ابداعات صنعت موبایل میدونم و باز بهمین دلیل ، میت ۲۰ پرو نخریدم. اگه در نسل بعدشم از همین نمایشگر بیخودی استفاده کنه بازم نمیخرم تا هوآووی ورشکسته بشه 😂

Pouya

اون لمس اشتباه احتمالا از اس ۸ رفع شده چون من تو اس ۹ تا حالا این مشکل برام پیش نیومده
از اپلم ک همشون نخواستن تقلید کنن مثلا اس ۸ کپی x عه😑؟

amer

میت20قشنگ تر و با کلاستر از اس 10البته میت 30اگه بیاد دیگه قضیه فرق میکنه و قانونش هم این هست با میت30حاشیه هاش مقایسه بشه

علی شیخ زاده

فکر میکردم اس ۱۰ طراحی خیلی خاصی داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)