حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) احتمالا ۴۰۰۰ میلی آمپر خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به نظر می رسد سامسونگ می خواهد که سال ۲۰۱۹ را با باتری های حجیم ارایه کند. در ترنجی خواندیم که گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و بریدگی نمایشگر قطره طور ارایه می شود و حالا امشب قرار شایعه ای می شنویم که باتری گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) احتمالا ۴۰۰۰ میلی آمپر خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی A50

گلکسی A50

سامسونگ عموما باتری حجیم روی موبایل های خود استفاده نمی کند. البته وقتی این موضوع بیشتر دیده می شود که به حجم باتری موبایل های چینی نگاه می کنیم. سامسونگ در گلکسی نوت ۹ باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری استفاده کرد و این اولین موبایل سامسونگ به جز نسخه های خاص سری اکتیو این شرکت است که باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری دارد.

حالا اما باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری برای گلکسی ام ۲۰ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) به ما می گوید که سامسونگ می خواهد عمر باتری به یکی از نقاط قوت ویژه موبایل های سال ۲۰۱۹ این شرکت تبدیل شود.

دوربین گلکسی A50 یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی خواهد بود

همچنین گفته می شود که دوربین گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی خواهد بود. سامسونگ جدیدا به دوربین های پررزلوشن روی آورده و این می تواند جالب باشد. سه هفته پیش بود که بنچمارک گلکسی A50 با اگزینوس ۹۶۱۰ و اندروید ۹ دیده شد.

نظر شما چیست؟ باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری و دوربین ۲۴ مگاپیکسلی می تواند مشخصات جالبی برای گلکسی ای ۵۰ (Galaxy A50) جدید سامسونگ باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

فکر کنم تنها بخشی که همه مون دوس داریم بیشترین انقلاب درونش رخ بده همین باتریه واقعا ترجیح میدم جای دوربین و … بیشتر وقت رو پای باتری بزارن

Amir Hossein

زود معرفی کنه دیگه.خسته شدیم از بس شایعه خوندیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)