حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۵.۱ پلاس منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، نوکیا

نوکیا دستگاه های متعددی را به اندروید ۹ آپدیت کرده است و حالا خبر از یک آپدیت اندروید ۹ دیگر نوکیا ارایه شده است. آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۵.۱ پلاس منتشر شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

چهار ماه پیش بود که نوکیا 5.1 پلاس رسما برای بازار جهانی ارایه شد. این دستگاه در پروژه اندروید وان (Android One) گوگل ارایه شده بود و انتظار ارایه سریع آپدیت اندروید ۹ برای آن را داشتیم. این آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۵.۱ پلاس با حجم ۱.۲ گیگابایت به صورت OTA ارایه شده است و پیشرفت هایی را که اندروید ۹ دارد را به این دستگاه اضافه می کند.

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۵.۱ پلاس

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۵.۱ پلاس

از آن جا که نوکیا ۵.۱ پلاس دستگاه پروژه اندروید وان است پس رابط کاربری ویژه ندارد و به جز برتری های خود اندروید ۹ شاهد ارایه وصله امنیتی ماه دسامبر یا ماه پایانی سال ۲۰۱۸ هستیم. ژست های حرکتی جدید یکی از موارد جذاب خواهد بود که به نوکیا ۵.۱ پلاس اضافه خواهد شد.

نوکیا 5.1 پلاس (Nokia 5.1 Plus) با چیپست مدیاتک هلیو P60 عرضه می شود که 3 گیگابایت حافظه رم را در کنار خود دارد. نمایشگر 5.8 اینچی به نسبت تصویر 19:9 و رزلوشن HD+ برای نمایش محتوا در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی 13+5 مگاپیکسلی است که برای دوربین سلفی نیز همین رزلوشن 13 مگاپیکسلی ارایه می شود.

نظر شما درباره سرعت ارایه آپدیت اندروید ۹ نوکیا چیست؟ این سرعت برای یک موبایل با چیپست مدیاتک هلیو پی ۶۰ جالب به نظر می رسد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

htc هم که هنوز اپدیت نداده،فقط امروز یه اپدیت کوچیک اومده بود هم پچ امنیتی و هم ارتقا بلوتوث

REZA

یه سوال
چرا توی اینستا هموز بعضی لپدیتا واسه من فعال نشده ،مثلا شیر کردن پست های بقیه توی استوری هموز واسم نیومده،فقط چند روز بودش بعد دوباره رفت،رو یه اکانت دیگه همه اینازو دارم مثلا کوزیک توی استوری هم واسم فعال نشده هنوز
نسخه بتا هم نصب میکنم همیشه اپدیتم هست اپش

CAPCOM

به این میگن پیشروی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)