حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۵ ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت اندروید 9، نوکیا

دو روز پیش در ترنجی دیدیم که نقشه راه آپدیت اندروید ۹ نوکیا منتشر شد. در آن لیست نوکیا ۵ اولین دستگاه بود و حالا آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۵ ارایه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره بیشتر صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۹

آپدیت اندروید ۹

در مورد اولیه دستگاه های نوکیا، نوکیا ۵ نیز ارایه شده بود. این دستگاه برای اولین بار با سیستم عامل اندروید ۷ به بازار عرضه شد و از سال گذشته آپدیت اندروید ۸ را دریافت کرد. امروز اما به نظر می رسد که آخرین آپدیت اساسی و خود را دریافت کرده است که جدیدترین نسخه سیستم‌عامل گوگل موجود در بازار است.

آپدیت اندروید نوکیا ۵ در صورت ارائه می‌شود که تمام دستگاه‌های اندرویدی نوکیا بدون رابط کاربری ویژه و همان رابط کاربری خام گوگل را ارائه می کنند. این سبب می‌شود که شرکت HMD بتواند آپدیت سیستم عامل دستگاه های خود را سریع تر عرضه کند. حتما می دانید که حتی پرچمدار های این شرکت نیز در پروژه اندروید وان قرار دارند.

نوکیا ۵ یک میان رده متعلق به سال ۲۰۱۷ است که حالا برای آن آپدیت اندروید ۹ ارائه شده است. به احتمال قوی این آخرین آپدیت اساسی اندروید برای نسل اول موبایل های اندرویدی ساخت نوکیا است. طبق نقشه راه نوکیا تا پیش از نیمه سال جاری تمام دستگاه های نسل اولین شرکت آپدیت اندروید ۹ را دریافت خواهند کرد.

نظر شما درباره عملکرد نوکیا پس از بازه دو ساله برای ارائه آپدیت اساسی سیستم عامل اندروید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

نوکیا تو زمینه آپدیت داره مثه اپل عمل میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)