حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت نوکیا ۵.۱ پلاس ارایه شد.

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | نوکیا

نوکیا ۵.۱ پلاس را به یاد دارید؟ این دستگاه ۲ سال پیش رسما معرفی شد. در حقیقت این نسخه جهانی نوکیا X5 بود. امروز آپدیت نوکیا ۵.۱ پلاس ارایه شده است. این یک آپدیت امنیتی کم حجم است.

آپدیت نوکیا ۵.۱ پلاس

آپدیت نوکیا ۵.۱ پلاس

آپدیت نوکیا ۵.۱ پلاس

نوکیا 5.1 پلاس دریافت وصله امنیتی آگوست از گوگل را آغاز کرد. بله، اطلاعات منبع کمی تأخیر دارد اما بهتر از هیچوقت است. این بروزرسانی از ماه آگوست آغاز به کار کرد و اکنون باید در همه بازارهایی که این اسمارت فون نوکیا ارایه شده است، در دسترس باشد.

به روزرسانی شده برای نوکیا ۵.۱ پلاس ۲۸.۶۴ مگابایت بزرگ است و این فقط وصله امنیتی است. تلفن های خود را بررسی کنید و به ما بگویید که آیا به روزرسانی را دریافت کرده اید یا خیر. همچنین بررسی کنید آیا گزینه Share Nearby را نیز دریافت کرده اید یا نه.

باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری برای نوکیا ۵.۱ پلاس وجود دارد و سیستم عاملی که با آن عرضه می شود اندروید ۸.۱ است.  نوکیا از آن شرکت برای همیشه قول آپدیت سریع سیستم عامل را می دهد و به قول خود هم عمل میکند.

نوکیا 5.1 پلاس (Nokia 5.1 Plus) با چیپست مدیاتک هلیو P60 عرضه می شود که 3 گیگابایت حافظه رم را در کنار خود دارد. نمایشگر 5.8 اینچی به نسبت تصویر 19:9 و رزلوشن HD+ برای نمایش محتوا در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی 13+5 مگاپیکسلی است که برای دوربین سلفی نیز همین رزلوشن 13 مگاپیکسلی ارایه می شود.

شما نوکیا ۵.۱ پلاس دارید؟ چقدر از دستگاه خود راضی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadr
Milad7

آپدیت دهی نوکیا خیلی ضعیفه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)