حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۸ رسما عرضه شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت اندروید 9، نوکیا

شرکت HMD که موبایل های نوکیا را تولید می کند خود را مقید به ارایه به هنگام آپدیت اندروید ۹ کرده است. امشب بالاخره آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۸ رسما عرضه شد و در ادامه با هم صحبت خواهیم کرد.

آپدیت اندروید ۹

آپدیت اندروید ۹

نوکیا برای تعداد قابل توجهی از دستگاه‌های خود آپدیت آخرین نسخه اندروید را ارائه کرده است. اندروید ۹ در حالی که برای خیلی از پرچمدار های برندهای مطرح ارائه نشده روی برخی از میان رده های این شرکت در حال حاضر در دسترس است. شایعاتی وجود داشت که نوکیا آپدیت اندروید ۹ نوکیا ۸ را ارائه نمی کند تا فروش نوکیا ۸.۱ بیشتر شود.

این شرکت فنلاندی در حال حاضر تصمیم گرفته تا ارائه آپدیت اندروید نوکیا ۸ را تسریع کند و حالا این آپدیت برای دانلود در دسترس مخاطبان است. نوکیا رابط کاربری ویژه ای ندارند و از رابط کاربری به خام اندروید گوگل استفاده می کنند. در این آپدیت اندروید ۹ ارائه شده توسط نوکیا شاهد ارائه ژست‌های حرکتی جدید اندروید برای جابجایی بین منوها هستیم. مثلاً این موضوع در آپدیت شرکت‌هایی مانند سونی رعایت نشده است.

پیش از این آپدیت آزمایشی اندروید نوکیا ۸ ارائه شده بود و حالا از امروز نسخه نهایی و پایدار این نسخه از سیستم‌عامل گوگل برای پرچمدار سال گذشته نوکیا عرضه شده است. این آپدیت به مرور در بازارهای مختلف ارائه خواهد شد و اگر هنوز برای شما عرضه نشده باید چند هفته ای صبر کنید.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید عملکرد ارائه آپدیت اندروید نوحه نوکیا نسبت به دیگر شرکت های اندرویدی چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

HMD کارش عالیه استفاده از نوکیا، آپدیت منظم، کیفیت بالای قطعات
از نظر آپدیت به پای گوشیهای گوگل میرسه

ehsan1102000

بله،ولی متأسفانه کیفیت عکس های دوربینش پایینه

همه منتظر موبایل نوکیا9پیورویو هستن…تنها امیدشون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)